關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1661#
發表於 07-11-15 17:52 |只看該作者
understand madam
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:48 硐表
唔發脾氣only,但唔係叫你唔問c6 wor,你要佢去處理
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1662#
發表於 07-11-15 17:56 |只看該作者
讚成
如果條女真係咁煩,個男人遲早會怕左她。所以這個時候你更加唔好為她架說話或電話同老公再吵及發脾氣。你越吵越發脾氣就越益左條女。
忍忍忍我D支持你
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:36 硐表
咩人來架

cy你咩都唔好理,叫你個c6攪返惦佢,如果佢唔肯攪既話你自己都知下一步點做啦,佢攪返來既又唔係你攪,如果條女pk要死都係c6攪出來的,唔關你事,所以你唔好再聽條女pk電話啦


...

Rank: 5Rank: 5


2967
1663#
發表於 07-11-15 18:02 |只看該作者
好彩有你地 ,未識你地之前,我經常同c6 ,e+我學識咗唔係muk事都 咗先.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1664#
發表於 07-11-15 18:04 |只看該作者
要同亞女攞眼鏡,走la,
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1665#
發表於 07-11-15 23:25 |只看該作者
我呢都係講下自己既經歷,我之前都經歷過唔小野 所以e+學識咩時候做d咩野及最重要係自保左先咁囉,有時唔係下下 左先解決到問題的.


你可以同c6講:老公,我知道之前自己都有問題(唔岩既地方)所以大家先會越走越遠,之前大家都係相愛的但就係大家都無體諒及關心對方引至到今時今日咁既局面,我e+明白2個人可以一齊及生兒x女是一種緣份要好好咁珍惜對方,之前做得唔好e+大家都去修補番個關係,希望大家由分叉路再一齊再手拖手行,個家係你和我及一對小朋友的,我會好好咁珍惜,老公我就睇你點去決定


咁樣講你自己覺得講得出口嗎





原文章由 cyclmama 於 07-11-15 18:02 硐表
好彩有你地 ,未識你地之前,我經常同c6 ,e+我學識咗唔係muk事都 咗先.

Rank: 5Rank: 5


2967
1666#
發表於 07-11-16 09:08 |只看該作者
Good morning, 各位靚媽.

love, 正呀,咁夜你都send d 救亡金句俾我,我唔會'姑負'你gei 心血,今晚我就同佢講.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 23:25 硐表
我呢都係講下自己既經歷,我之前都經歷過唔小野 所以e+學識咩時候做d咩野及最重要係自保左先咁囉,有時唔係下下 左先解決到問題的.


你可以同c6講:老公,我知道之前自己都有問題(唔岩既地方)所以大家先會越走越遠, ...

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-16 09:18 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1667#
發表於 07-11-16 09:12 |只看該作者
祝hoganmama & hoganpapa 每日都甜甜蜜蜜, sweet sweet.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1668#
發表於 07-11-16 09:20 |只看該作者
MORNING!!

尋晚我又 女女啦!!!
:( :( :(

Rank: 5Rank: 5


2967
1669#
發表於 07-11-16 09:25 |只看該作者
why why, tell me why
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 09:20 硐表
MORNING!!

尋晚我又 女女啦!!!
:( :( :(
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1670#
發表於 07-11-16 09:30 |只看該作者
Good Morning !!!

CY, Thanks!!! 我都祝你同你hubby 幸福快樂, 早日脫離個女pk 魔掌
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 09:12 硐表
祝hoganmama & hoganpapa 每日都甜甜蜜蜜, sweet sweet.

Rank: 5Rank: 5


4210
1671#
發表於 07-11-16 09:31 |只看該作者
morning

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1672#
發表於 07-11-16 09:31 |只看該作者
我怕醜, 講唔出呢d救亡金句
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 23:25 硐表
我呢都係講下自己既經歷,我之前都經歷過唔小野 所以e+學識咩時候做d咩野及最重要係自保左先咁囉,有時唔係下下 左先解決到問題的.


你可以同c6講:老公,我知道之前自己都有問題(唔岩既地方)所以大家先會越走越遠, ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1673#
發表於 07-11-16 09:35 |只看該作者
咩事  又話驚亞婆....

我呢2晚教亞仔做功課無鬧佢, 因為佢寫d字好靚好靚, 係6年黎最靚, 完全擦都唔洗, 慳番好多時間
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 09:20 硐表
MORNING!!

尋晚我又 女女啦!!!
:( :( :(

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1674#
發表於 07-11-16 09:46 |只看該作者
唔係, 如果係因為lee件事我唔會 佢.
係因為佢學習上的態度, 已經唔係第1次, 前日我都已經忍住架啦, 尋日直頭激到我想打人咁滯, 我教佢做功課(直出功課做錯左), 佢d態度係懶麻懶盛咁, 我直頭將本書比返佢, 我話: 唔好做啦, 收埋佢!!!

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-16 09:48 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1675#
發表於 07-11-16 09:53 |只看該作者
ME TOO,我都俾亞女激c,禽晚原本有d功課要painting,補習班要佢地返屋企做,佢竟然唔記得,掛住睇tv(我同c6傾緊計),佢 時,咁我攞佢本家課冊 簽名見到,我即刻叫佢起身佢,佢都好似冇反應,我真係想
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 09:46 硐表
唔係, 如果係因為lee件事我唔會 佢.
係因為佢學習上的態度, 已經唔係第1次, 前日我都已經忍住架啦, 尋日直頭激到我想打人咁滯, 我教佢做功課(直出功課做錯左), 佢d態度係懶麻懶盛喧, 我直頭將本書比返佢,  ...
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1676#
發表於 07-11-16 10:00 |只看該作者
CY你地尋晚傾成點
原文章由 cyclmama 於 07-11-16 09:53 硐表
ME TOO,我都俾亞女激c,禽晚原本有d功課要painting,補習班要佢地返屋企做,佢竟然唔記得,掛住睇tv(我同c6傾緊計),佢 時,咁我攞佢本家課冊 簽名見到,我即刻叫佢起身佢,佢都好似冇反應,我真係想
...

Rank: 6Rank: 6


8953
1677#
發表於 07-11-16 11:44 |只看該作者
BK

Rank: 6Rank: 6


8953
1678#
發表於 07-11-16 11:47 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-16 09:46 硐表
唔係, 如果係因為lee件事我唔會 佢.
係因為佢學習上的態度, 已經唔係第1次, 前日我都已經忍住架啦, 尋日直頭激到我想打人咁滯, 我教佢做功課(直出功課做錯左), 佢d態度係懶麻懶盛咁, 我直頭將本書比返佢,  ...

我斬覺得女上左小二後個態度變左.  我講佢就 成日嬉皮笑臉o甘, 仲識耍賴皮.

Rank: 6Rank: 6


8953
1679#
發表於 07-11-16 11:48 |只看該作者
cy, love 教晒路啦, 唔好傾下傾下又火都黎呀....
冷靜+冷靜+冷靜=睇清楚=成功1/2咋:

Rank: 8Rank: 8


17382
1680#
發表於 07-11-16 11:57 |只看該作者
morning all
‹ 上一主題|下一主題