註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:29 硐表 都係無溫一次啫, 唔好 啦!
返回頂部
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:22 硐表 吓 要計分的嗎 ,咁今日英默我尋晚都無同亞囡溫wor 我仲諗住係29-31號一次過考曬測驗連默書tim ...
珍珠宮
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 16:39 硐表 Confirmed with 同學媽咪, 係25號中文測驗默書, 26號英文測驗默書, 呢2個先計分
男爵府
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 16:22 硐表 me too la
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:43 硐表 我女學校係計平時的默書分數.
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 16:32 硐表 今日唔計ar, 你係revision ma, 25, 26測驗默書先計ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:49 硐表 我睇返之前份通告啦 佢話; 本年度,中英文默書的測驗及考試於測考日前2天進行,學生於首2節隨堂進行中,英文默書 即係明天默測中文,星期五默測英文 死啦,我今晚要同亞囡溫好dd英文先得 ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:53 硐表 我都想呀,分散d無咁金呀 e+一次過要默5課中文
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 16:46 硐表 o甘計分的意思 係咪計入全年平均分呀 ? 咪好多嘍.... o甘多次測...
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 16:51 硐表 You are welcome 互相幫忙ma
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:55 硐表 我女學校計英默唔計中默的.
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:06 硐表 執屋係我強項嗎
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:56 硐表 測驗前會有默書測驗,呢個係計全年平均分的,平時果d測驗及默書就唔計的
原文章由 雪文 於 07-10-24 17:02 硐表 我返啦, 匆匆去咗圖書館. 我又俾人罸咗21元
原文章由 novemberwm 於 07-10-24 17:03 硐表 除左執屋, 仲有亞女睇醫生, 一手搞掂, 仲要搞到咁夜, 換轉係我, 真係唔得啦!!!!!!