關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1661#
發表於 07-10-10 09:04 |只看該作者
Morning

努力中
原文章由 novemberwm 於 07-10-10 08:39 硐表



Good morning..... ALL
Hoganmama 開始action 未?(改變)

Rank: 4


679
1662#
發表於 07-10-10 09:10 |只看該作者
Good Morning!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1663#
發表於 07-10-10 09:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-10 09:04 硐表
Morning

努力中  


add oil............

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1664#
發表於 07-10-10 09:22 |只看該作者

早安

各位早, BK好慢 !

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1665#
發表於 07-10-10 09:24 |只看該作者
MORNING!!!

今日又係咁, 出一個POST等成分鐘............悶呀
HOGANMA: 我地又見面啦!!!! 今朝無機會比返47.7你添.......

原文章由 irenec11 於 07-10-10 09:10 硐表
Good Morning!!

Rank: 5Rank: 5


3212
1666#
發表於 07-10-10 09:25 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:22 硐表
各位早, BK好慢 !

MORNING......
你隻佬好返未 ar ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1667#
發表於 07-10-10 09:34 |只看該作者
亞頭, 講起佢我就興.  昨晚放工我囡打電話俾我, 因我俾咗張去美心攞雞脾的coupon我仔, 我囡話哥哥有得食雞脾, 又唔肯俾啖佢食.  我話你叫爸爸買隻俾你, 我囡話爸爸唔肯, 所以佢只有睇的份, 有無搞錯,   咁都得加   之後咁我同佢講, 爸爸唔舒服, 你唔好喊, 媽咪下次買俾你食.

其實我昨日睇佢就係唔知發生咩事黑面,  咁返到屋企吃飯時我問C佬你個頭仲痛唔痛, 點解會痛加 ?   佢荅我唔痛啦, 係因為對住二個小朋友, 令佢頭痛.

咁我就唔開心啦, 一早睇你係玩嘢啦, 我夠成日對住佢二個小朋友囉, 咁我有無對你黑面   

之後就到我黑面囉, 成晚無睬佢.

原文章由 novemberwm 於 07-10-10 09:25 硐表

MORNING......
你隻佬好返未 ar ?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1668#
發表於 07-10-10 09:37 |只看該作者
佢已經唔係第一次用頭痛呢個藉口來黑面啦, 下次佢問我, 我都用返同一句荅返佢.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1669#
發表於 07-10-10 09:43 |只看該作者
唉..........

各位, 我真係有少少適應唔到小二的生活.   我仔退步得好大, 其實問題一直係到, 只是小一時無正視.

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯, 錯一個字就當全句錯.  如果小一時, 最多扣1分, 而家我都唔知老師係點扣分的, 不過我隻佬講的啱, 係我仔的問題, 佢唔吃虧吓, 永遠唔會改返好.

結果昨日中文又再默多一次:cry:

Rank: 4


679
1670#
發表於 07-10-10 09:50 |只看該作者
d c6 就係咁鬼衰,唔鍾意gei,就扮頭痛,肚痛,腳痛, 所以我會用M痛對付佢,佢話邊會一個月幾次ga,我答佢咁仲大watt,所以唔好激我,佢收到咩事,即刻唔再出聲:tongue:  
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:37 硐表
佢已經唔係第一次用頭痛呢個藉口來黑面啦, 下次佢問我, 我都用返同一句荅返佢.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1671#
發表於 07-10-10 09:53 |只看該作者
你唔講我都唔記得個$47.7 la, 下次先la, 又唔係47
原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 09:24 硐表
MORNING!!!

今日又係咁, 出一個POST等成分鐘............悶呀
HOGANMA: 我地又見面啦!!!! 今朝無機會比返47.7你添.......

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1672#
發表於 07-10-10 09:55 |只看該作者
呢個問題好複習, 迫佢都無用, 要佢自己著緊d分數先得, 如果佢都唔在乎, 無計bor
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:43 硐表
唉..........

各位, 我真係有少少適應唔到小二的生活.   我仔退步得好大, 其實問題一直係到, 只是小一時無正視.

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1673#
發表於 07-10-10 09:55 |只看該作者
雪文: 咪同你老公鬥氣啦!!
亞仔果度佢都係錯D唔小心位置, 我女上左小二之後, 中英文的改分, 都比小一嚴謹左, 同你地一樣, 一句句子其中有錯字OR標點錯, 都當全句錯架!!!

Rank: 5Rank: 5


4210
1674#
發表於 07-10-10 09:57 |只看該作者
morning morning

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1675#
發表於 07-10-10 09:57 |只看該作者
: : irenec, 好, 下次我又話M痛

原文章由 irenec11 於 07-10-10 09:50 硐表
d c6 就係咁鬼衰,唔鍾意gei,就扮頭痛,肚痛,腳痛, 所以我會用M痛對付佢,佢話邊會一個月幾次ga,我答佢咁仲大watt,所以唔好激我,佢收到咩事,即刻唔再出聲:tongue:  
...

Rank: 5Rank: 5


3212
1676#
發表於 07-10-10 09:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:37 硐表
佢已經唔係第一次用頭痛呢個藉口來黑面啦, 下次佢問我, 我都用返同一句荅返佢.


唔好咁
點解男人一放假就話自己頭痛呢? 我隻佬都係咁, 成日一放假係屋企就話頭痛, 都唔知真定假gei.. 有時仲要食panadol

Rank: 4


679
1677#
發表於 07-10-10 09:58 |只看該作者
我都經歷過呢個階段 ,好多時我都唔知點幫佢温習,我又冇耐性,後來唯有去補習先攪掂,如果唔係,我諗我已經俾佢激死咗:evil:
原文章由 雪文 於 07-10-10 09:43 硐表
唉..........

各位, 我真係有少少適應唔到小二的生活.   我仔退步得好大, 其實問題一直係到, 只是小一時無正視.

昨日佢發返寫作工作紙, 只有67分 , 點解會咁加.  原來有7條題, 佢有四句里都有一個字寫錯 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1678#
發表於 07-10-10 10:00 |只看該作者
come, 今朝我又見到你同晴晴啦, 不過我趕住去買m記, 無同你地打招呼

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1679#
發表於 07-10-10 10:04 |只看該作者
我諗我要接受囉.  剛才和hermanpapa傾電話, 佢話唔緊要加, 嚴格是要的, 對小朋友都好.  不要太著重分數呢樣嘢, 我諗都係的.  最主要係亞仔要學會認真寫好每一個字囉.

原文章由 come爸嘩 於 07-10-10 09:55 硐表
雪文: 咪同你老公鬥氣啦!!
亞仔果度佢都係錯D唔小心位置, 我女上左小二之後, 中英文的改分, 都比小一嚴謹左, 同你地一樣, 一句句子其中有錯字OR標點錯, 都當全句錯架!!! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1680#
發表於 07-10-10 10:07 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-10 10:00 硐表
come, 今朝我又見到你同晴晴啦, 不過我趕住去買m記, 無同你地打招呼

JERRY: MORNING!!!

HOGANMA: 你同KATIEKMA D BBQ錢我都未比返你地, 個心成日有件事有件事咁架…………..

雪文: 今日亞女考數學, 我尋晚都淨係比左自制工作紙佢做, 之後由得佢玩, 休息/睇電視, 因數學無得溫, 只係靠佢地自己小心做題架咋.
‹ 上一主題|下一主題