關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 有無14網區的媽咪入來分享下
樓主: ckckcktina
go

有無14網區的媽咪入來分享下 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2238
1641#
發表於 06-10-10 10:49 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

[img align=right]http://www.hk-laufamily.com/_400.gif[/img]
咦? 無晒聲氣既? 睇來大家都響度默默等緊個結果..  

SIUBO117,

係呀! 循道&衛理呢2間都係好架喎, but蘇浙好似要pay架喎..   希望你出年揀果陣得心應手啦!  

Rank: 3Rank: 3


206
1642#
發表於 06-10-11 00:29 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

Hello,

想請教 " 循道" 會否好多測驗呢, 它 一堂成 50 分鐘, 好長呀. 而 "衛理" 是不是十分多功課及project 做 ? 我明年先入表, 今年做定 "心理準備”   謝謝

Rank: 2


97
1643#
發表於 06-10-11 13:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

衛理的功課和project不算太多, 但是有很多評估.

Rank: 4


506
1644#
發表於 06-10-11 13:42 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

TIMA 寫道:
衛理的功課和project不算太多, 但是有很多評估.


今年小女三年班, 每天功課 5-6 樣, 數學會佔兩樣, 一年班最少功課, 到二年班 每天3-4樣, 二年班開始會多評估.
我女現p.3 ,下星期已是第二次評估. 主要是測番最近學的課文作評估, 要keep住學生有溫習的習慣.project 主要是常識和視藝科做, 中文和英文就要做 reading report之類.


Rank: 3Rank: 3


492
1645#
發表於 06-10-11 22:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

最近煩緊囝囝好頑皮.常做d相反野,好嘔血.我剛同佢報了抬拳道,第一堂已被阿sir駡到哭,阿sir話我囝囝超頑皮.未試過有學生在被人大駡時還打返阿sir.但那日之後真係好左d.所以我估將來都係難逼倒囝囝讀書.循道&衛理比較適合我的小朋友.

Rank: 5Rank: 5


1245
1646#
發表於 06-10-12 12:33 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

HI 各位好嗎 ? 好耐無上嚟喇 ...
上個月真係煩到透頂, 而家就等2nd round lur。


cltan ,

      聽講北官出年轉全日喎, 填form 時記得留
意吓呀, 聽講北官上午校係學術上既成績就好d ;
而下午校就比較活動d 。 而下午校出年因全日制
會搬遷至雲景道瑪利曼舊址喎, 好似話會改名為
雲景道官立小學 之類 。

        你真係好目標明確,煩少好多 ... good luck ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


1245
1647#
發表於 06-10-12 12:34 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,

         嘩你個仔好利害喎,咁你咪好辛苦囉 ?
加油呀~~~
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
1648#
發表於 06-10-12 14:07 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

係唔係因為循道&衛理比較易?但係佢地好似都係band 1學校喎。

hi, 你地好!我都係住響14綱,仔仔今年K1。好想入到衛理。
SIUBO117 寫道:
最近煩緊囝囝好頑皮.常做d相反野,好嘔血.我剛同佢報了抬拳道,第一堂已被阿sir駡到哭,阿sir話我囝囝超頑皮.未試過有學生在被人大駡時還打返阿sir.但那日之後真係好左d.所以我估將來都係難逼倒囝囝讀書.循道&衛理比較適合我的小朋友.

Rank: 1


5
1649#
發表於 06-10-12 15:22 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下


My son is in P1 of am class. Yes, the school will change to full day in March/07. AM classes will stay at the current campus and PM classes will
move to 雲景道瑪利曼舊址.


      聽講北官出年轉全日喎, 填form 時記得留
意吓呀, 聽講北官上午校係學術上既成績就好d ;
而下午校就比較活動d 。 而下午校出年因全日制
會搬遷至雲景道瑪利曼舊址喎, 好似話會改名為
雲景道官立小學 之類 。

        你真係好目標明確,煩少好多 ... good luck ...

Rank: 3Rank: 3


492
1650#
發表於 06-10-12 17:56 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

winniecws,

吾係因為這兩間較易,而係功課冇那麼多.而小朋友有多d時間學其他野.如果家長係覺得功課吾夠的話,可自己加d.

有d學校好多功課,但是內容吾精.text & dictaton 又多. 要睇性格.小朋友未必可全吸收倒, 況且佢地好小會自動自覺溫書, 家長會好辛苦才叫到佢地溫習,長期這樣咪激c你,傷感情,特別係我地d要返工媽.冇那麼多時間.


Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1149
1651#
發表於 06-10-17 14:16 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

SIUBO117,禁就真係好適合我仔仔讀。
希望到時佢真係入到哩間學校喇!   
SIUBO117 寫道:
winniecws,

吾係因為這兩間較易,而係功課冇那麼多.而小朋友有多d時間學其他野.如果家長係覺得功課吾夠的話,可自己加d.

有d學校好多功課,但是內容吾精.text & dictaton 又多. 要睇性格.小朋友未必可全吸收倒, 況且佢地好小會自動自覺溫書, 家長會好辛苦才叫到佢地溫習,長期這樣咪激c你,傷感情,特別係我地d要返工媽.冇那麼多時間.

Rank: 5Rank: 5


2769
1652#
發表於 06-10-27 16:03 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽咪
測驗+考試日子到啦,你地點幫小朋友溫書

Rank: 5Rank: 5


2769
1653#
發表於 06-11-20 12:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

各位媽咪
早晨
emiluihk, ckckcktina
點呀,有好消息未?

Rank: 5Rank: 5


1245
1654#
發表於 06-11-20 13:51 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,


        HAHAHA ... 結果係我預期之內,所以無驚喜無失望 。
而家等2nd round ... hehe ... 係呢你女讀成 點呀?
你仲係全職湊女呀 ?

        我女學校有好幾個都入到心儀學校喎 , but 佢地多
數二十分, canossa, st.francis , 有的其他地區 ...
hehe ... 個個打嚟報喜 , 真係替佢地開心 。     
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2769
1655#
發表於 06-11-20 14:08 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk
唔緊要啦,第二round一定得既
個囡囡讀得幾好,測驗有9字頭,默書都係100或90到,佢讀書冇壓力,好開心
而家係待業青年(超齡),未搵到心儀既工,皆因係年尾,邊個會走人,緊係等埋雙糧先,所以d位未放出尼 [quote]
emiluihk 寫道:
anna_gigi,


        HAHAHA ... 結果係我預期之內,所以無驚喜無失望 。
而家等2nd round ... hehe ... 係呢你女讀成 點呀?
你仲係全職湊女呀 ?

        我女學校有好幾個都入到心儀學校喎 , but 佢地多
數二十分, canossa, st.francis , 有的其他地區 ...
hehe ... 個個打

Rank: 5Rank: 5


2238
1656#
發表於 06-11-20 14:53 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

咁多位好嗎!   都好耐無上來啦! 初初都搵唔返個topic, 仲以為唔見左添, 好開心啊, 又見到大家響到討論一番.  

放榜啦, 放榜啦! 好開心啊, 終於入左第一志願啊, 今朝老公陪我一齊去睇結果, 我仲響到搵緊果陣, 佢一眼已經望到阿女個名.

anna_gigi,
我女入左啊, 好開心啊, 我以後都唔使煩啊, 因為我細女終於搞掂左啊, 希望大女生生性性, 好好地讀..     

Rank: 5Rank: 5


1245
1657#
發表於 06-11-20 14:59 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina,

      你咁貪心架 , 你個大女經已好生性囉喎 ...
你比多d 心機陪佢讀書la , 佢咁懂事 實唔駛你
勞氣既 ... cheers ...
[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/19text/A10-024.gif[/img]

Rank: 5Rank: 5


2238
1658#
發表於 06-11-20 15:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

emiluihk,

嘻嘻!     我會架啦! 多謝你鼓勵啊!    

Rank: 5Rank: 5


2769
1659#
發表於 06-11-20 15:02 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

ckckcktina
Congratulation   
恭喜 恭喜

Rank: 5Rank: 5


2238
1660#
發表於 06-11-20 15:15 |只看該作者

Re: 有無14網區的媽咪入來分享下

anna_gigi,

多謝! 多謝!    
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖