關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1641#
發表於 08-5-28 15:47 |只看該作者
CC, 多: 我睇倒有2句留言, 一個係雪, 一個yiuxxxx, but無位比我留言呀????

多: 我一陣pm你, 因超慢...........

Rank: 8Rank: 8


17269
1642#
發表於 08-5-28 15:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-28 15:17 發表
YES呀,我就係咁諗啦,講晒比佢知又比佢睇,等佢清楚知道係D咩野一回事,唔洗心思思又覺得好神秘咁MA

love love,

我好同意你的諗法。

Rank: 6Rank: 6


8125
1643#
發表於 08-5-28 15:57 |只看該作者
come, add左你啦, can you see me??

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:47 PM 發表
CC, 多: 我睇倒有2句留言, 一個係雪, 一個yiuxxxx, but無位比我留言呀????

多: 我一陣pm你, 因超慢...........

Rank: 6Rank: 6


8125
1644#
發表於 08-5-28 16:43 |只看該作者
come, add 唔返你..

你要 confirm my invitation as 連絡人, 先可以 on my list, then 先可以 add 到你架..

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:47 PM 發表
CC, 多: 我睇倒有2句留言, 一個係雪, 一個yiuxxxx, but無位比我留言呀????

多: 我一陣pm你, 因超慢...........

Rank: 6Rank: 6


8125
1645#
發表於 08-5-28 16:45 |只看該作者
come, add 唔返你..

你要 confirm my invitation as 連絡人, 先可以 on my list, then 先可以 add 到你架..

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:47 PM 發表
CC, 多: 我睇倒有2句留言, 一個係雪, 一個yiuxxxx, but無位比我留言呀????

多: 我一陣pm你, 因超慢...........

Rank: 5Rank: 5


3060
1646#
發表於 08-5-28 16:47 |只看該作者
你地可不可以PM 各位MSN ACCOUNT 比我

Rank: 8Rank: 8


17269
1647#
發表於 08-5-28 16:57 |只看該作者
個個去哂MSN喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1648#
發表於 08-5-28 17:05 |只看該作者
KY: 我返黎啦, msn上左一陣咋!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1649#
發表於 08-5-28 17:08 |只看該作者
come come:

你還在BK嗎?

我booked左呢個SAT 9:30am 去Lam Tin整hair喇!hoganma 話要約4hours .到時你地到左Lamtin俾card賣格你地啦(其實我都唔太明白D 格點計)!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1650#
發表於 08-5-28 17:10 |只看該作者
ky: 我睇倒你9:30am去hair cut, 到時電聯啦.

Rank: 8Rank: 8


17269
1651#
發表於 08-5-28 17:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 17:05 發表
KY: 我返黎啦, msn上左一陣咋!!!!!

我以為你地唔理我喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1652#
發表於 08-5-28 17:14 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-5-28 16:45 發表
come, add 唔返你..

你要 confirm my invitation as 連絡人, 先可以 on my list, then 先可以 add 到你架..

多: 我唔知要點做, 我今次一logon入去, 就見倒米妮同yiu啦, but見唔倒其他人.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1653#
發表於 08-5-28 17:16 |只看該作者
ky: 點會呢~~~~~我知你唔上得msn架!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1654#
發表於 08-5-28 17:17 |只看該作者
O...咁你識唔識邀請呀?? 你邀請我啦~

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 05:14 PM 發表

多: 我唔知要點做, 我今次一logon入去, 就見倒米妮同yiu啦, but見唔倒其他人.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1655#
發表於 08-5-28 17:23 |只看該作者
多: 係咪我打你個hotmail入去就得架啦?????

Rank: 6Rank: 6


8125
1656#
發表於 08-5-28 17:28 |只看該作者
yes yes yes... pm my email address to you la..

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 05:23 PM 發表
多: 係咪我打你個hotmail入去就得架啦?????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1657#
發表於 08-5-28 17:31 |只看該作者
多: 我剛剛想login返入去ilovexx, 打完個hotmail同password之後, 等左一陣又彈返個login位出黎, 我明明無入左料架喎!??!?!?!??! why呀????????????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1658#
發表於 08-5-28 17:31 |只看該作者
come,

1. click 'add contact'
2. 係左下角, 你會見到有個column
   'Type the contact to add:'
   
3. 你打我地d email address
4. click 'add'


跟住等多add 你

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1659#
發表於 08-5-28 17:33 |只看該作者
你要係msn 果度打email address and password 先得ga.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 17:31 發表
多: 我剛剛想login返入去ilovexx, 打完個hotmail同password之後, 等左一陣又彈返個login位出黎, 我明明無入左料架喎!??!?!?!??! why呀????????????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1660#
發表於 08-5-28 17:34 |只看該作者
cc: 我而家入唔返去啦!!!!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖