註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
伯爵府
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-28 15:17 發表 YES呀,我就係咁諗啦,講晒比佢知又比佢睇,等佢清楚知道係D咩野一回事,唔洗心思思又覺得好神秘咁MA
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:47 PM 發表 CC, 多: 我睇倒有2句留言, 一個係雪, 一個yiuxxxx, but無位比我留言呀???? 多: 我一陣pm你, 因超慢...........
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 17:05 發表 KY: 我返黎啦, msn上左一陣咋!!!!!
原文章由 多利是 於 08-5-28 16:45 發表 come, add 唔返你.. 你要 confirm my invitation as 連絡人, 先可以 on my list, then 先可以 add 到你架..
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 05:14 PM 發表 多: 我唔知要點做, 我今次一logon入去, 就見倒米妮同yiu啦, but見唔倒其他人.......
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 05:23 PM 發表 多: 係咪我打你個hotmail入去就得架啦?????
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 17:31 發表 多: 我剛剛想login返入去ilovexx, 打完個hotmail同password之後, 等左一陣又彈返個login位出黎, 我明明無入左料架喎!??!?!?!??! why呀????????????????????????