關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


3104
1641#
發表於 08-2-20 16:28 |只看該作者
咩個張是全家相嗎 沒我仔份 ,現在他都不大肯影相

原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 16:20 發表
YANMA你真係冇記性...你好像同你老公及女係基法門口影左張架。

[ 本文章最後由 yan02 於 08-2-20 16:31 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1642#
發表於 08-2-20 16:28 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:25 發表

唔得呀!deadline喇!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

咁今日你要唔要ot呀???

Rank: 8Rank: 8


17269
1643#
發表於 08-2-20 16:29 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:27 發表

Thai food~~我like菠蘿炒飯, 炸蝦餅, 炒蜆.

呢D我都鍾意,仲有satay串燒,燒魚等。

Rank: 8Rank: 8


17269
1644#
發表於 08-2-20 16:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:28 發表

咁今日你要唔要ot呀???

唉!未知呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1645#
發表於 08-2-20 16:32 |只看該作者
你地有冇諗過老左自己會變成乜樣呀?

我諗我會係老矮瓜,又巢又老個隻呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1646#
發表於 08-2-20 16:33 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:32 發表
你地有冇諗過老左自己會變成乜樣呀?

我諗我會係老矮瓜,又巢又老個隻呀!

我無諗過喎, 應該係典型c9一名囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1647#
發表於 08-2-20 16:35 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:29 發表

呢D我都鍾意,仲有satay串燒,燒魚等。

魚~~我mama地.

Rank: 5Rank: 5


3104
1648#
發表於 08-2-20 16:35 |只看該作者
剛才聽電台欣宜見記者哭住講 : 我會生性,我會努力....
我都忍不住落淚

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1649#
發表於 08-2-20 16:36 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-20 16:35 發表
剛才聽電台欣宜見記者哭住講 : 我會生性,我會努力....
我都忍不住落淚

欣宜~~希望佢振作啦!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1650#
發表於 08-2-20 16:37 |只看該作者
好煩搵散紙架...waste time

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 04:26 PM 發表

無就現兜兜囉!!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1651#
發表於 08-2-20 16:39 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 16:37 發表
好煩搵散紙架...waste time

做乜咁趕時間啫???

Rank: 8Rank: 8


17269
1652#
發表於 08-2-20 16:42 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:36 發表

欣宜~~希望佢振作啦!!

佢係叻女,亦係好堅強的女仔,加上身邊咁多細叔伯和aunties撐住,佢應該冇問題。

Rank: 8Rank: 8


17269
1653#
發表於 08-2-20 16:44 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 16:37 發表
好煩搵散紙架...waste time

咁咪打大D,用紙幣囉!

Rank: 5Rank: 5


4210
1654#
發表於 08-2-20 16:49 |只看該作者
我個friend好睇得開, 佢話寧願個男人而家變心, 好過結左婚先黎變心, 佢地再見亦是朋友 ga, 再加上佢地每人都分番一百萬(CASH)+一間屋 in AU, 我個friend係又accountant(有牌果隻), 唔怕嫁唔出

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:19 發表

lee 家野整定的.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1655#
發表於 08-2-20 16:51 |只看該作者
現兜兜好煩ga, 要唱定$.

多, 我有呀, 你到時提吓我la.
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:27 發表

我都咁話。

Rank: 8Rank: 8


17269
1656#
發表於 08-2-20 16:53 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:49 發表
我個friend好睇得開, 佢話寧願個男人而家變心, 好過結左婚先黎變心, 佢地再見亦是朋友 ga, 再加上佢地每人都分番一百萬(CASH)+一間屋 in AU, 我個friend係又accountant(有牌果隻), 唔怕嫁唔出   ...

好有米呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1657#
發表於 08-2-20 16:54 |只看該作者
唔駛怕, 我陪你
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:30 發表

唉!未知呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1658#
發表於 08-2-20 16:55 |只看該作者
佢好掂wor.

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:49 發表
我個friend好睇得開, 佢話寧願個男人而家變心, 好過結左婚先黎變心, 佢地再見亦是朋友 ga, 再加上佢地每人都分番一百萬(CASH)+一間屋 in AU, 我個friend係又accountant(有牌果隻), 唔怕嫁唔出   ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1659#
發表於 08-2-20 16:56 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:49 發表
我個friend好睇得開, 佢話寧願個男人而家變心, 好過結左婚先黎變心, 佢地再見亦是朋友 ga, 再加上佢地每人都分番一百萬(CASH)+一間屋 in AU, 我個friend係又accountant(有牌果隻), 唔怕嫁唔出   ...

咁你friend靚女嗎????

Rank: 8Rank: 8


17269
1660#
發表於 08-2-20 16:56 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 16:54 發表
唔駛怕, 我陪你

美人,

乜你都咁橙呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖