註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 16:20 發表 YANMA你真係冇記性...你好像同你老公及女係基法門口影左張架。
返回頂部
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:25 發表 唔得呀!deadline喇!:;pppp: :;pppp: :;pppp:
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:27 發表 Thai food~~我like菠蘿炒飯, 炸蝦餅, 炒蜆.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:28 發表 咁今日你要唔要ot呀???
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:32 發表 你地有冇諗過老左自己會變成乜樣呀? 我諗我會係老矮瓜,又巢又老個隻呀!
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:29 發表 呢D我都鍾意,仲有satay串燒,燒魚等。
原文章由 yan02 於 08-2-20 16:35 發表 剛才聽電台欣宜見記者哭住講 : 我會生性,我會努力.... 我都忍不住落淚
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 04:26 PM 發表 無就現兜兜囉!!!!
原文章由 多利是 於 08-2-20 16:37 發表 好煩搵散紙架...waste time
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:36 發表 欣宜~~希望佢振作啦!!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:19 發表 lee 家野整定的.
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:27 發表 我都咁話。
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:49 發表 我個friend好睇得開, 佢話寧願個男人而家變心, 好過結左婚先黎變心, 佢地再見亦是朋友 ga, 再加上佢地每人都分番一百萬(CASH)+一間屋 in AU, 我個friend係又accountant(有牌果隻), 唔怕嫁唔出 ...
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:30 發表 唉!未知呀!
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 16:54 發表 唔駛怕, 我陪你