關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1641#
發表於 08-2-1 11:22 |只看該作者
KY,我而家是欲罷不能啦


原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:21 發表

真係咁好睇咩?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1642#
發表於 08-2-1 11:22 |只看該作者
KY: 如果要扣假, 我寧願返埋啦!!!:tongue:

雪: 我8:50PM係TKO MTR, 仲四圍望睇吓你仲係唔係度添, 不過尋晚都好D, 前晚仲凍呀, 我約左KTMA交收, 取完即走了.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1643#
發表於 08-2-1 11:23 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:21 發表
身子好虛, 所以穿好多衫都唔暖, 手好冰冰

你又係咁呀??? ME TOO, 而家手還好D, 腳一離開被窩已經變凍了.

Rank: 8Rank: 8


17269
1644#
發表於 08-2-1 11:27 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:21 發表
身子好虛, 所以穿好多衫都唔暖, 手好冰冰

雪雪:

你試下煲烏雞紅棗元肉瘦肉湯(呢個係醫院nurse 教我補身的)或者飲羊肉西歸馬蹄湯/食羊肉。

Rank: 8Rank: 8


17269
1645#
發表於 08-2-1 11:28 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:22 發表
KY,我而家是欲罷不能啦

咁serious?

Rank: 8Rank: 8


17269
1646#
發表於 08-2-1 11:30 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:27 發表

雪雪:

你試下煲烏雞紅棗元肉瘦肉湯(呢個係醫院nurse 教我補身的)或者飲羊肉西歸馬蹄湯/食羊肉。

come come:  look look!
我會著襪暖腳,因我都係血氣唔好,手冰腳凍個隻。同埋媽咪話要食多飯,飯係暖胃的,粉麵就唔夠好!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1647#
發表於 08-2-1 11:32 |只看該作者
Updated Feb 1,2008   11:32am

2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
cc
ktmami
funfun

ky, 你有無興趣呀?????????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1648#
發表於 08-2-1 11:35 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 11:32 發表
Updated Feb 1,2008   11:32am

2月22日去九龍城城南道泰發泰國菜(消費者約120/人)
各位靚靚媽咪請報名:

肥脾
come
hoganma
cc
ktmami
funfun

ky, 你有無興趣呀????????????? ...

唔喇!15號出來來,22再出,太密,呀女唔鍾意。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1649#
發表於 08-2-1 11:40 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:30 發表

come come:  look look!
我會著襪暖腳,因我都係血氣唔好,手冰腳凍個隻。同埋媽咪話要食多飯,飯係暖胃的,粉麵就唔夠好!

ky: THANK!!!

Rank: 5Rank: 5


3104
1650#
發表於 08-2-1 11:42 |只看該作者
有機會的話補補身子,飲多的紅棗,党參湯,行血補氣的可以齊用水煲就可以當水飲,或加雞/或豬肉當湯飲,我坐月時飲很多,差不多日日飲,所以我今年沒以往甘怕凍,手腳又沒甘凍 雖然天氣都是凍,
唉我氣管不得,日日都咳一陣,真係想死,又咳的時間不定有時凌晨,有時日頭,有時臨睡,唉點算呀 沒痰的,不過的口水咳時有的粘粘地,不吐出不得


原文章由 雪文 於 08-2-1 11:21 發表
身子好虛, 所以穿好多衫都唔暖, 手好冰冰

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1651#
發表於 08-2-1 11:44 |只看該作者
我明晚約左朋友去太子~金象苑DINNER

Rank: 8Rank: 8


17269
1652#
發表於 08-2-1 11:48 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 11:44 發表
我明晚約左朋友去太子~金象苑DINNER

呢間野唔掂,D野唔好食,坐位迫到C,service好差,唔會再幫襯

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1653#
發表於 08-2-1 11:49 |只看該作者
yanma, 可唔可以就咁焗紅棗水ga, 係公司會方便d, 我lee幾&唔開電jin 瞓唔到ga, 隻佬仲話新年返大陸, 我驚涷鬼c
原文章由 yan02 於 08-2-1 11:42 發表
有機會的話補補身子,飲多的紅棗,党參湯,行血補氣的可以齊用水煲就可以當水飲,或加雞/或豬肉當湯飲,我坐月時飲很多,差不多日日飲,所以我今年沒以往甘怕凍,手腳又沒甘凍 雖然天氣都是凍,
唉我氣管不得,日日都咳一 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1654#
發表於 08-2-1 11:49 |只看該作者
多食飯, 我咁肥, 唉.......

原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:30 發表

come come:  look look!
我會著襪暖腳,因我都係血氣唔好,手冰腳凍個隻。同埋媽咪話要食多飯,飯係暖胃的,粉麵就唔夠好!

Rank: 8Rank: 8


17269
1655#
發表於 08-2-1 11:49 |只看該作者
原文章由 yan02 於 08-2-1 11:42 發表
有機會的話補補身子,飲多的紅棗,党參湯,行血補氣的可以齊用水煲就可以當水飲,或加雞/或豬肉當湯飲,我坐月時飲很多,差不多日日飲,所以我今年沒以往甘怕凍,手腳又沒甘凍 雖然天氣都是凍,
唉我氣管不得,日日都咳一 ...

yan yan:

你有冇睇醫生呀?或者煲鱷魚肉湯試吓!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1656#
發表於 08-2-1 11:50 |只看該作者
可以, 或焗元肉水.  話時話, 我又無時間去買紅棗, 我哋呢到平油塘6元一斤呀.

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 11:49 發表
yanma, 可唔可以就咁焗紅棗水ga, 係公司會方便d, 我lee幾&唔開電jin 瞓唔到ga, 隻佬仲話新年返大陸, 我驚涷鬼c

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1657#
發表於 08-2-1 11:50 |只看該作者
我好衰ga, 夜晚唔係幾食飯.
原文章由 lky2008 於 08-2-1 11:30 發表

come come:  look look!
我會著襪暖腳,因我都係血氣唔好,手冰腳凍個隻。同埋媽咪話要食多飯,飯係暖胃的,粉麵就唔夠好!

Rank: 8Rank: 8


17269
1658#
發表於 08-2-1 11:50 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:49 發表
多食飯, 我咁肥, 唉.......

唔得怕肥喇!要健康嘛!我都食多DD(我係唔可以食太多飯的)。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1659#
發表於 08-2-1 11:51 |只看該作者
氣管敏感, 你又試下yuetma的陳皮方.

原文章由 yan02 於 08-2-1 11:42 發表
有機會的話補補身子,飲多的紅棗,党參湯,行血補氣的可以齊用水煲就可以當水飲,或加雞/或豬肉當湯飲,我坐月時飲很多,差不多日日飲,所以我今年沒以往甘怕凍,手腳又沒甘凍 雖然天氣都是凍,
唉我氣管不得,日日都咳一 ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1660#
發表於 08-2-1 11:52 |只看該作者
咁紅棗+元肉係咪仲好ga
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:50 發表
可以, 或焗元肉水.  話時話, 我又無時間去買紅棗, 我哋呢到平油塘6元一斤呀.


‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖