關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1641#
發表於 08-1-25 12:55 |只看該作者
我答你, 我唔睇, 因為我唔會唔用xxx

Rank: 6Rank: 6


8125
1642#
發表於 08-1-25 12:55 |只看該作者
done

原文章由 雪文 於 08-1-25 12:52 PM 發表
多, 請你叫sharon check PM. 因我上唔到MSN, 我唔使麻煩佢買蜜餞啦.

Rank: 8Rank: 8


17382
1643#
發表於 08-1-25 12:55 |只看該作者
車...都唔salt wet既

我之前就會睇住既盡量係返果d日子,但都無,所以近呢2-3個月都無睇住來攪啦,順其自然算lu


原文章由 雪文 於 08-1-25 12:53 發表
  我想問各位同c6 xx時, 會否睇住安全期同排卵期來加 ??

我估Love有睇, 因佢話想生多個. ( 唔知啱唔啱)

Rank: 6Rank: 6


7553
1644#
發表於 08-1-25 12:56 |只看該作者
邊個老師呀 ? miss wong ?
我都有諗補習..但是點隸揀呢 ?一對一定小組 好 ?
因我見樓下補1,3,5 $6xx 個半鐘..
咁由於我女功課默書 ok冇問題....
咁小組通常做功課,溫默書...都去左一粒鐘..
咁2個鐘我又覺得多...
我又諗由而家開始日日比一些補充佢唔知有冇幫助..
但就要持之以恆囉..


原文章由 雪文 於 08-1-25 10:24 發表
Kitty,中英作文, 我仔肯定係最差的.  佢哋今年遇到個好好的英文老師, 所以串字大多數都唔使點煩, 佢哋成日唱歌唱到熟晒.

你會否俾囡囡出去補英文 ??  上咗高年級我諗要補吓.

...
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


8125
1645#
發表於 08-1-25 12:57 |只看該作者


time up ----- lunch

下午至算

Rank: 8Rank: 8


17382
1646#
發表於 08-1-25 12:57 |只看該作者
我就不嬲都唔用既但呢排小左好多xx啦,一來凍,二來c6好好好busy呢2晚我幫手做文件做到成點幾2點先有得訓呀仲邊有精神xx


原文章由 hoganmama 於 08-1-25 12:55 發表
我答你, 我唔睇, 因為我唔會唔用xxx

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1647#
發表於 08-1-25 12:59 |只看該作者
我唔明你呢三個字xxx係咩意思
原文章由 hoganmama 於 08-1-25 12:55 發表
我答你, 我唔睇, 因為我唔會唔用xxx

Rank: 8Rank: 8


17382
1648#
發表於 08-1-25 12:59 |只看該作者
yes-time up---lunch

原文章由 多利是 於 08-1-25 12:57 發表


time up ----- lunch

下午至算

Rank: 8Rank: 8


17382
1649#
發表於 08-1-25 13:00 |只看該作者
避孕套 唔明


原文章由 雪文 於 08-1-25 12:59 發表
我唔明你呢三個字xxx係咩意思

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1650#
發表於 08-1-25 13:02 |只看該作者
Miss Lee

我都唔知呀, 一對一我俾唔起錢, 我諗都係小組個D.
多話佢對仔女間補習社好好.
多 : 補習社多數同你對仔女做咩呀 ??


原文章由 kitty 於 08-1-25 12:56 發表
邊個老師呀 ? miss wong ?
我都有諗補習..但是點隸揀呢 ?一對一定小組 好 ?
因我見樓下補1,3,5 $6xx 個半鐘..
咁由於我女功課默書 ok冇問題....
咁小組通常做功課,溫默書...都去左一粒鐘..
咁2個鐘我又覺得多...
我 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1651#
發表於 08-1-25 13:03 |只看該作者
但都唔係百分百安全加. 仲好多失敗.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 13:00 發表
避孕套 唔明

Rank: 5Rank: 5


2065
1652#
發表於 08-1-25 13:04 |只看該作者
今曰好熱鬧:loveliness:

各位, 如有利事封多, 留的比我

課外活動我同亞 love的想法一樣, 我諗我吾報la,
亞女作天做份數學 paper, 冇題識, 我真系想吊起佢來 , 個補習哥哥都話有好多字亞女應該識, 但佢都吾識, 唉.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1653#
發表於 08-1-25 13:04 |只看該作者
我都開飯先

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:59 發表
yes-time up---lunch

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1654#
發表於 08-1-25 13:05 |只看該作者
katiema,俾你遇到我問問題啦, 好快D荅我.:D :D :D

原文章由 katiekma 於 08-1-25 13:04 發表
今曰好熱鬧:loveliness:

各位, 如有利事封多, 留的比我

課外活動我同亞 love的想法一樣, 我諗我吾報la,
亞女作天做份數學 paper, 冇題識, 我真系想吊起佢來 , 個補習哥哥都話有 ...

Rank: 5Rank: 5


2065
1655#
發表於 08-1-25 13:09 |只看該作者
Made in European

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:55 發表
車...都唔salt wet既

我之前就會睇住既盡量係返果d日子,但都無,所以近呢2-3個月都無睇住來攪啦,順其自然算lu


...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1656#
發表於 08-1-25 13:09 |只看該作者
問吓 :

有無人想買老行家即食燕窩 ?? 中裝原價 $538.-, 買12can 每樽 $399.-, 買 6can, 每樽 $450.-.

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1657#
發表於 08-1-25 13:10 |只看該作者
其實份卷唔太難 (比起你囡或 come 囡果間學校)
佢根本唔乖, 每日都要俾我或我件餅摌到飛起就真
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:17 發表


fun fun,你好快d講有咩計仔教到亞仔咁乖咁好啦wor




...

Rank: 5Rank: 5


2065
1658#
發表於 08-1-25 13:10 |只看該作者
咩問題, 我末温書, 未找到你過問題。

原文章由 雪文 於 08-1-25 13:05 發表
katiema,俾你遇到我問問題啦, 好快D荅我.:D :D :D

[ 本文章最後由 katiekma 於 08-1-25 13:14 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2967
1659#
發表於 08-1-25 13:14 |只看該作者
我同事亞女讀緊, 佢話亞女成績由細到大都好好, 今次考試一科唔合格, 其他gei 一般.

我亞女d咁gei 成績, 我唔諗lee 間la.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:08 發表

咁我都唔駛諗St Paul啦!
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1660#
發表於 08-1-25 13:20 |只看該作者
基本上所有避孕方法都唔係百份百安全的,我就覺得最好係用子宮
環因為全無副作用,我之前係用呢個方法的,避孕套如帶得唔正確好易出事,食藥呢對身體一定唔好+唔可以長期食好似食到某一個歲數就要停

原文章由 雪文 於 08-1-25 13:03 發表
但都唔係百分百安全加. 仲好多失敗.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖