關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 45
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 45 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4210
1641#
發表於 08-1-21 14:02 |只看該作者
想問下大家新年會派幾多$$利是?
同埋會唔會蝕??

我老公叫我將仔女d利是$$黎開個人民幣戶口喎..

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1642#
發表於 08-1-21 14:03 |只看該作者
No lar.

我的二個朋友confirm來, 一個日本人, 一個靚女(7點才能到).  但係請教吓, 從觀塘MTR點行去工業中心呀 ??  我自己都唔知.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 13:52 發表
雪文: 你25/1帶唔帶仔女來呀???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1643#
發表於 08-1-21 14:07 |只看該作者
ky: 個廚師落重手左, 食左半盒已經好滯啦.

雪文: 你係官塘mtr d4出口, 一直行就見.

Rank: 6Rank: 6


6601
1644#
發表於 08-1-21 14:08 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:03 發表
No lar.

我的二個朋友confirm來, 一個日本人, 一個靚女(7點才能到).  但係請教吓, 從觀塘MTR點行去工業中心呀 ??  我自己都唔知.

我都想知呀!

咦!有靚女睇喎!

Rank: 6Rank: 6


6601
1645#
發表於 08-1-21 14:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:07 發表
ky: 個廚師落重手左, 食左半盒已經好滯啦.

雪文: 你係官塘mtr d4出口, 一直行就見.

come come:

IC.

D4 exit係咪即係工業中心個邊呀?幾點開始食架?

Rank: 6Rank: 6


6601
1646#
發表於 08-1-21 14:10 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:02 發表
想問下大家新年會派幾多$$利是?
同埋會唔會蝕??

我老公叫我將仔女d利是$$黎開個人民幣戶口喎..

開人仔a/c呀!都好喎!

Rank: 5Rank: 5


2967
1647#
發表於 08-1-21 14:10 |只看該作者
MTR D4 EXIT, 再落左手樓梯, 向前直行, 會經過停車場出入口, 再行前一陣就到.
原文章由 雪文 於 08-1-21 14:03 發表
No lar.

我的二個朋友confirm來, 一個日本人, 一個靚女(7點才能到).  但係請教吓, 從觀塘MTR點行去工業中心呀 ??  我自己都唔知.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1648#
發表於 08-1-21 14:12 |只看該作者
唔該晒.

原文章由 cyclmama 於 08-1-21 14:10 發表
MTR D4 EXIT, 再落左手樓梯, 向前直行, 會經過停車場出入口, 再行前一陣就到.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1649#
發表於 08-1-21 14:14 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:09 發表

come come:

IC.

D4 exit係咪即係工業中心個邊呀?幾點開始食架?

yes, 由6:00-8:15pm.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1650#
發表於 08-1-21 14:15 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-1-21 14:02 發表
想問下大家新年會派幾多$$利是?
同埋會唔會蝕??

我老公叫我將仔女d利是$$黎開個人民幣戶口喎..

我要派4-4.5仟倒啦, 通常打個和唔駛蝕.

Rank: 5Rank: 5


2967
1651#
發表於 08-1-21 14:16 |只看該作者
係咪各自去呀  if yes, 你留貴姓book
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:14 發表

yes, 由6:00-8:15pm.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8125
1652#
發表於 08-1-21 14:17 |只看該作者
come

雪櫃呎寸睇左, 都好似唔大部bor..返去再度下位 & 問下老公覆實你, thanks 不過唔知點交收好

Rank: 6Rank: 6


6601
1653#
發表於 08-1-21 14:19 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:14 發表

yes, 由6:00-8:15pm.

咁邊個可6點到呢?

Rank: 6Rank: 6


6601
1654#
發表於 08-1-21 14:20 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:15 發表

我要派4-4.5仟倒啦, 通常打個和唔駛蝕.

come come;

你都幾理想喎!我以前都數都回唔到本。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1655#
發表於 08-1-21 14:20 |只看該作者
cy: 我明天打電話去book, 到時再覆你.

多: 個雪櫃要搵van仔車啦(的士都唔得), 因我老公車的尾位放唔入, 如係我home 車去你度, 約6-70元啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1656#
發表於 08-1-21 14:21 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-21 14:16 發表
係咪各自去呀  if yes, 你留貴姓book

應該係啦!
放心喎!come come book左位會話詳情我地聽喇!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1657#
發表於 08-1-21 14:21 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:19 發表

咁邊個可6點到呢?

我至快至快都要6:20pm.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1658#
發表於 08-1-21 14:22 |只看該作者
我諗我唔俾老細拉住, 我都OK的.

原文章由 KY2004 於 08-1-21 14:19 發表

咁邊個可6點到呢?

Rank: 5Rank: 5


2967
1659#
發表於 08-1-21 14:22 |只看該作者
我2-3仟, 打個和
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:15 發表

我要派4-4.5仟倒啦, 通常打個和唔駛蝕.
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1660#
發表於 08-1-21 14:22 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-21 14:21 發表

我至快至快都要6:20pm.

我同你差唔多!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖