關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1641#
發表於 08-1-14 13:39 |只看該作者
其實當時我見你個樣真係傻左咁架但又唔敢再講d咩囉


原文章由 hoganmama 於 08-1-14 12:22 發表
係ar,呢間係牛頭角個間ar

我呢世都會記住呢個名, 當日我派到呢間仲發緊夢同love & katiema話, e…. 油塘基顯wor, 讀唔讀ar?

跟住, 大家都話讀….

Love : e….呢間唔係油塘個間wor
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1642#
發表於 08-1-14 13:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 12:49 發表
我間房好似係6呎半 x 8呎半 (唔係好肯定)

亞仔房就好似係6呎半 x 6呎半卦

其實都唔係好知

咁你的房應該同我差唔多
我間房好似係7呎 x 8呎 (唔係好肯定)

細房就好似????

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-1-14 13:43 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1643#
發表於 08-1-14 13:42 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:39 發表
其實當時我見你個樣真係傻左咁架但又唔敢再講d咩囉

同腦海一片空白

Rank: 8Rank: 8


17382
1644#
發表於 08-1-14 13:42 |只看該作者
你屋企個’則’唔好用=難放野 廚房細左d連放雪柜都有難度呀 ,一入門口果條走廊都幾長下,d房就ok正常size


原文章由 雪文 於 08-1-14 12:32 發表
各位, 睇完間屋, 有無D意見俾吓呀 ??

是否櫃太多, 走廊住個鞋櫃太厚, 餐櫃原plan放餐枱後個牆的, 但係因雪櫃放咗係到, 所以又無位.ops:" />

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:54 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1645#
發表於 08-1-14 13:45 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:42 發表
你你屋企個’則;唔好用=難放野 廚房細左d連放雪柜都有難度呀 ,一入門口果條走廊都幾長下,d房就ok正常size
...

love: 你有無睇倒直昇機單野呀????

Rank: 8Rank: 8


17382
1646#
發表於 08-1-14 13:45 |只看該作者
係呀你講起水機我先記得,如果係我我會放係廚房,如果廚房放唔落我會唔要

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:35 發表

雪文: 我覺得你屋企多立雜野, 如果比我的話, 個水機我唔會要!

Rank: 5Rank: 5


4210
1647#
發表於 08-1-14 13:47 |只看該作者
Afternoon

老細2日都要去training, so 我就蛇到而家先返工 明天又去kwun tong (又返半日)

Rank: 8Rank: 8


17382
1648#
發表於 08-1-14 13:48 |只看該作者
我間房算細架啦放一張床+衣櫃就無位架啦

我都話我屋企唔係豪宅/豪裝啦,公屋only


原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:43 發表

hoganma: 下次join埋打麻雀.
想問你家主人房大唔大? 我的就細, 同love果間差唔多.

Rank: 6Rank: 6


8125
1649#
發表於 08-1-14 13:49 |只看該作者
大家睇唔睇到?? xx係咩運動呢??

原文章由 雪文 於 08-1-14 11:42 AM 發表
好耐無運動, 除咗xx


Rank: 8Rank: 8


17382
1650#
發表於 08-1-14 13:51 |只看該作者
係呀都係果d模型機來架,我睇完都有d

原文章由 cyclmama 於 08-1-14 13:34 發表
love, 禽日新聞咪話模型機傷人gei, 我對仔女即刻話ee屋企架機都好大wor

Rank: 5Rank: 5


2967
1651#
發表於 08-1-14 13:52 |只看該作者
我果間係私人樓, but 同你間屋相比, 我果間完全唔見得人, 所以sat night 有fd call 我話上我屋企打麻雀, 我即刻say no
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:48 發表
我間房算細架啦放一張床+衣櫃就無位架啦

我都話我屋企唔係豪宅/豪裝啦,公屋only
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1652#
發表於 08-1-14 13:52 |只看該作者
我買$15only,但可能你果個d料靚d啦

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 13:35 發表

ok, 就25號啦, 我已取返公司了, 我女係啟田間書局買左個公主鐘, 要成28元:tongue: :tongue: :tongue: 比你果個大少少!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1653#
發表於 08-1-14 13:53 |只看該作者
大家 jshoppers 有無野買呀?? 我想買一條牛仔褲 only, 但而家滿12000 yen,  free shipping 呀..

Rank: 5Rank: 5


4210
1654#
發表於 08-1-14 13:53 |只看該作者
我睇到新聞果陣, 即刻諗起love屋企隻直昇機

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 13:45 發表

love: 你有無睇倒直昇機單野呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1655#
發表於 08-1-14 13:53 |只看該作者
我覺得佢2公婆only識做lee種運動lor
原文章由 多利是 於 08-1-14 13:49 發表
大家睇唔睇到?? xx係咩運動呢??
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1656#
發表於 08-1-14 13:55 |只看該作者
有呀都驚架,我問左c6佢話唔係佢d fd來的

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 13:45 發表

love: 你有無睇倒直昇機單野呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1657#
發表於 08-1-14 13:57 |只看該作者
fun  雪  come

我睇咗大半粒鐘 '不能說的secret',  可能我好like love story, ok,唔悶wor.

多, 你有冇收到我gei sms
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1658#
發表於 08-1-14 13:58 |只看該作者
唔好咁講啦 公屋始終都係公屋呢 我屋企唔大但件件野都大大件


原文章由 cyclmama 於 08-1-14 13:52 發表
我果間係私人樓, but 同你間屋相比, 我果間完全唔見得人, 所以sat night 有fd call 我話上我屋企打麻雀, 我即刻say no

Rank: 5Rank: 5


4210
1659#
發表於 08-1-14 13:58 |只看該作者
去左3間屋, 我覺得love間屋最靓 無咩雜物

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:48 發表
我間房算細架啦放一張床+衣櫃就無位架啦

我都話我屋企唔係豪宅/豪裝啦,公屋only

Rank: 6Rank: 6


8125
1660#
發表於 08-1-14 14:01 |只看該作者
現在看了....頭先sms嚮時做緊野, & 聽緊電話, 唔記得see..收到了..thanks

原文章由 cyclmama 於 08-1-14 01:57 PM 發表
fun  雪  come

多, 你有冇收到我gei sms
‹ 上一主題|下一主題