關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1641#
發表於 08-1-7 12:41 |只看該作者
你個人寒呀:-|


原文章由 cyclmama 於 08-1-7 12:37 發表
我今日仲攬住條頸巾

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1642#
發表於 08-1-7 12:41 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:36 發表
垃圾站

咁我上次TRADE的GUXXI袋收$700咪算好彩????

Rank: 6Rank: 6


6601
1643#
發表於 08-1-7 12:42 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:34 發表
d天氣乾燥,小心身體

大家咁話!
但呢個禮拜就暖同濕囉!我洗D衫真係慘呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1644#
發表於 08-1-7 12:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:37 發表
重有成3個星期,慢慢諗清楚先都得

知道!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1645#
發表於 08-1-7 12:43 |只看該作者
吃飯去, 一陣傾.8888888888

Rank: 8Rank: 8


17382
1646#
發表於 08-1-7 12:46 |只看該作者
係呀,上個星期洗完d衫一晚就乾,但尋晚洗d衫今朝都仲好濕

原文章由 KY2004 於 08-1-7 12:42 發表

大家咁話!
但呢個禮拜就暖同濕囉!我洗D衫真係慘呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1647#
發表於 08-1-7 12:47 |只看該作者
me too出去行下

原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 12:43 發表
吃飯去, 一陣傾.8888888888

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1648#
發表於 08-1-7 13:05 |只看該作者
點解我咩都睇唔到加
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 12:10 發表
睇到, 第三次果幕.
(另外第二幕果次睇到 Tony 既弟弟添 ) 所以都真的好似打x軍

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1649#
發表於 08-1-7 13:08 |只看該作者
係, 拆線又要再返去.  物可以俾錢上門拆的咩 ??
我第一胎住七天, 第二胎住五天

多, 是否我哋二個都係直開呢

原文章由 多利是 於 08-1-7 12:07 發表
3日?? 傷口都未拆得線啦!  我第一胎住左10日, 第二胎住7日...不過今時唔同往日啦...太多大6人走落來生..好彩我己攪掂晒..唔需要呢種服務JE..

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1650#
發表於 08-1-7 13:12 |只看該作者
我順產的,係聯合生,比$55就可以啦姑娘上門幫我拆線檢查傷口囉,果時我住沙田架佢地都一樣照來無問題的,e+就唔知啦

原文章由 雪文 於 08-1-7 13:08 發表
係, 拆線又要再返去.  物可以俾錢上門拆的咩 ??
我第一胎住七天, 第二胎住五天

多, 是否我哋二個都係直開呢

Rank: 5Rank: 5


2967
1651#
發表於 08-1-7 13:15 |只看該作者
禽日發覺c6點都唔夠仔女對我好, 我咳到個心口and肚好痛, 對仔女會話俾c6聽mami肚痛, but c6話佢都唔舒服, 冇理我, 而我病到c都會走落街買飯, 真係心淡:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1652#
發表於 08-1-7 13:19 |只看該作者
我2件都係聯合ga, but 唔記得有冇俾$, 但2 次都有姑娘上門檢查傷口.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 13:12 發表
我順產的,係聯合生,比$55就可以啦姑娘上門幫我拆線檢查傷口囉,果時我住沙田架佢地都一樣照來無問題的,e+就唔知啦
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1653#
發表於 08-1-7 13:26 |只看該作者
c6係咁架啦 唔好有其望就唔會有失望


原文章由 cyclmama 於 08-1-7 13:15 發表
禽日發覺c6點都唔夠仔女對我好, 我咳到個心口and肚好痛, 對仔女會話俾c6聽mami肚痛, but c6話佢都唔舒服, 冇理我, 而我病到c都會走落街買飯, 真係心淡:cry: :cry: ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1654#
發表於 08-1-7 13:27 |只看該作者
今過星期六or日去損血先: : : 又到期啦

Rank: 5Rank: 5


2967
1655#
發表於 08-1-7 13:28 |只看該作者
又要開工:cry: :cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1656#
發表於 08-1-7 13:29 |只看該作者
我好耐冇去la, 等我好番就去
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 13:27 發表
今過星期六or日去損血先: : : 又到期啦
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1657#
發表於 08-1-7 13:34 |只看該作者
SAT有出嚟飲茶, 聽完我講件事之後gei 靚 ma, 返到屋企又試受到轟炸, 我走鬼咗去差館, Police都有幫我聽咗電話, 佢都話頂唔順, 話lee個人早c早著:tongue: :tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1658#
發表於 08-1-7 13:39 |只看該作者
我一年平均去2-3次的,今年2次了,新年前捐多次就岩岩好

原文章由 cyclmama 於 08-1-7 13:29 發表
我好耐冇去la, 等我好番就去

Rank: 8Rank: 8


17382
1659#
發表於 08-1-7 13:40 |只看該作者
又係果條pk女呀


原文章由 cyclmama 於 08-1-7 13:34 發表
SAT有出嚟飲茶, 聽完我講件事之後gei 靚 ma, 返到屋企又試受到轟炸, 我走鬼咗去差館, Police都有幫我聽咗電話, 佢都話頂唔順, 話lee個人早c早著:tongue: :tongue: ...

Rank: 6Rank: 6


8125
1660#
發表於 08-1-7 13:46 |只看該作者
我兩胎都係橫開的..個傷口都ok架..第1胎, 因為我臨生前頭痛, 醫生唔比走, 住左幾日, check過ok, 咁e生叫我生埋先走, 最終開刀, so 住左成10日囉~

第2胎, 阿囝有d面黃, 話要照燈, 咁姑娘話叫我等埋阿囝先走wor..咁咪住左7日囉~

原文章由 雪文 於 08-1-7 01:08 PM 發表
係, 拆線又要再返去.  物可以俾錢上門拆的咩 ??
我第一胎住七天, 第二胎住五天

多, 是否我哋二個都係直開呢

‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖