關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1641#
發表於 07-12-19 15:19 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:12 發表
我見佢復你的文章, 諗住佢係同你say Hi

雪雪:

我都係咁諗呀!係都好,又多1位同伴!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1642#
發表於 07-12-19 15:20 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:12 發表
我又要去惠州

我都要去南澳, 不過唔會留太耐, 初四,五就走啦(我想, 唔知女女肯唔肯 )

Rank: 5Rank: 5


2967
1643#
發表於 07-12-19 15:21 |只看該作者
生2個我都冇muk補過, 我又唔like姜醋, 係99煮姜酒俾我飲, 我好鬼like
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:12 發表

呢樣我反對.

我老公係八珍買左兩大樽回來的. 我媽唔識煮.
由有到生左之後, 我加埋都冇食到10隻雞. 就算有雞食都係一起食飯先食.
我唔知咩叫補.......... 生完兩 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1644#
發表於 07-12-19 15:22 |只看該作者
me too la:tongue:
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:13 發表

come come:

我放紅日咋!
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1645#
發表於 07-12-19 15:23 |只看該作者
我爸昨日去印尼, 係機場俾海關翻箱倒櫃, 好在只俾佢哋攞咗二包參"蘇".  D印尼鬼以為係咩貴重嘢:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
1646#
發表於 07-12-19 15:24 |只看該作者
新年細細地玩吓都好wor, 你地話好冇呀
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:07 發表

就你啦, 我鐘意你叫自己做魚"魚南", 而我就係賣魚勝
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1647#
發表於 07-12-19 15:27 |只看該作者
今次返大陸, 先講明各位唔好叫我買嘢.  我要抬客家米酒落來俾弟婦坐月, 我媽叫咗我奶奶釀.  但佢媳婦都未必食.

都唔知可以攞到幾多斤加, 一來酒唔可以過關, 二來坐月要食好多斤酒加, 如果照客家人咁, 我係一日三餐都要.

原文章由 cyclmama 於 07-12-19 15:21 發表
生2個我都冇muk補過, 我又唔like姜醋, 係99煮姜酒俾我飲, 我好鬼like

Rank: 6Rank: 6


8953
1648#
發表於 07-12-19 15:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:07 發表

就你啦, 我鐘意你叫自己做魚"魚南", 而我就係賣魚勝

賣魚勝:tongue: :tongue:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1649#
發表於 07-12-19 15:28 |只看該作者
多, 想問你係工展會買個隻咩咩cream, 講多次個名, thank you

Rank: 6Rank: 6


6601
1650#
發表於 07-12-19 15:28 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 15:21 發表
生2個我都冇muk補過, 我又唔like姜醋, 係99煮姜酒俾我飲, 我好鬼like

我坐月時淒涼過淒涼,乜都冇,重要俾99整D唔啱食的ge野(唔提啦,唔想傷痛),我諗都冇人坐月坐到我今衰,而家我咁depressed,都可能係產後長期抑鬱呀(個social worker都係咁話)!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1651#
發表於 07-12-19 15:29 |只看該作者
ky, cy: sorry, 咁新年我地的飲茶聚會攪唔成啦!!!

Rank: 6Rank: 6


6601
1652#
發表於 07-12-19 15:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:23 發表
我爸昨日去印尼, 係機場俾海關翻箱倒櫃, 好在只俾佢哋攞咗二包參"蘇".  D印尼鬼以為係咩貴重嘢:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8953
1653#
發表於 07-12-19 15:29 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:27 發表
今次返大陸, 先講明各位唔好叫我買嘢.  我要抬客家米酒落來俾弟婦坐月, 我媽叫咗我奶奶釀.  但佢媳婦都未必食.

都唔知可以攞到幾多斤加, 一來酒唔可以過關, 二來坐月要食好多斤酒加, 如果照客家人咁, 我係一日三餐 ...

妳呢個大姑奶真係唔話得啦.

Rank: 6Rank: 6


6601
1654#
發表於 07-12-19 15:30 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:29 發表
ky, cy: sorry, 咁新年我地的飲茶聚會攪唔成啦!!!

come come:

唔新年茶聚,平時都得啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
1655#
發表於 07-12-19 15:30 |只看該作者
今日個天陰沉沉, 攪到我好
今朝亞仔好攪笑, 佢話mami個天都未光,仲muk要咁早返學gei
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1656#
發表於 07-12-19 15:31 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:07 發表
我媽叫我去工展買野... 猴頭菇+薯片 +模型 ..
今晚要去維園.
上次妳地講咩面好味 ? 仲有咩好野買 ?

睇睇啦~~~~~~~~~~~~~~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1657#
發表於 07-12-19 15:31 |只看該作者
人哋係咁諗就好囉, 或者人哋唔領情, 我成日都係做咗又唔討好

quote]原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:29 發表

妳呢個大姑奶真係唔話得啦. [/quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1658#
發表於 07-12-19 15:32 |只看該作者
up

原文章由 雪文 於 07-12-19 15:17 發表
lanlan,好味x的面, 白色的, 似北方面條.  20元送雞汁
( 多, 我仔話唔好味wor,太硬又厚.  我囡無意見, 我同老公都感幾好)

同埋金粉牌的面都幾好加.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1659#
發表於 07-12-19 15:34 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:30 發表
come come:
唔新年茶聚,平時都得啦!

咁睇下大家幾時星期六下午約埋飲茶啦.

Rank: 6Rank: 6


8953
1660#
發表於 07-12-19 15:34 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 15:30 發表
今日個天陰沉沉, 攪到我好
今朝亞仔好攪笑, 佢話mami個天都未光,仲muk要咁早返學gei

今早我女都遲到, 好彩校車等咋.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖