關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1641#
發表於 07-11-15 17:37 |只看該作者
呢條女真係麻x煩
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:36 硐表
咩人來架

cy你咩都唔好理,叫你個c6攪返惦佢,如果佢唔肯攪既話你自己都知下一步點做啦,佢攪返來既又唔係你攪,如果條女pk要死都係c6攪出來的,唔關你事,所以你唔好再聽條女pk電話啦


...

Rank: 5Rank: 5


2967
1642#
發表於 07-11-15 17:37 |只看該作者
88,配得開心d la
原文章由 雪文 於 07-11-15 17:35 硐表
要走又俾老細拉住.

各位88啦, 星期六見.
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1643#
發表於 07-11-15 17:38 |只看該作者
我都覺條女好恐怖
叫c6攪啦,萬一條女傻起上來死鬼左都係你個c6做成的,cy你唔好插隻腳落去啦


原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 17:29 硐表

佢咁你地就更加之要同個女人講清楚啦.......

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:43 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1644#
發表於 07-11-15 17:39 |只看該作者
今晚唔好同c6嘈, 但你態度必須強硬, 要佢盡快處理

Rank: 5Rank: 5


2967
1645#
發表於 07-11-15 17:39 |只看該作者
所以佢打我手提,我焗住要聽,好彩佢自己返緊工,唔可以講好耐
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 17:35 硐表

咁佢好可能打黎公司騷擾你喎.
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1646#
發表於 07-11-15 17:40 |只看該作者
我走la 88

Rank: 5Rank: 5


3212
1647#
發表於 07-11-15 17:40 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 17:30 硐表

咁你知唔知佢地D積分而家可以點用架?
(之前可以係惠康/萬寧當現金用)


muk 而家唔用得lei 咩 ? 
可以換其他野呱...
(等我去了解下先...)

你地班 xx so saltwet...
好搞笑, 見你地講到好似好咩咁....

Rank: 8Rank: 8


17382
1648#
發表於 07-11-15 17:41 |只看該作者
886 星期六見

原文章由 雪文 於 07-11-15 17:35 硐表
要走又俾老細拉住.

各位88啦, 星期六見.

Rank: 8Rank: 8


17382
1649#
發表於 07-11-15 17:42 |只看該作者
咁又係有壓力既


原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:35 硐表
自從用x都有左亞仔之後, 都未試過唔用x   

Rank: 5Rank: 5


2967
1650#
發表於 07-11-15 17:42 |只看該作者
各位姊妹收到,我今晚會忍吓,唔發脾氣.唔想c6覺得我煩.
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
1651#
發表於 07-11-15 17:43 |只看該作者
886 咁多位 !!
 cy--->> 唔好同條pk 講咁多, 叫你個佬自搞掂然後再註冊, 唔好輕信誰(你個佬及個pk 賤人)

Rank: 5Rank: 5


3212
1652#
發表於 07-11-15 17:43 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:42 硐表
咁又係有壓力既


你好似身同感受wo....

Rank: 5Rank: 5


3212
1653#
發表於 07-11-15 17:44 |只看該作者
love love
你幾時會黎lam tin ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1654#
發表於 07-11-15 17:45 |只看該作者
agreex100

今晚唔好同c6嘈 = 假裝信佢
你態度必須強硬 = e+ cy係上fung,唔好再退縮
要佢盡快處理  = e+再唔處理睇怕將來都無咩機會架啦




原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:39 硐表
今晚唔好同c6嘈, 但你態度必須強硬, 要佢盡快處理

Rank: 8Rank: 8


17382
1655#
發表於 07-11-15 17:47 |只看該作者
886

原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:40 硐表
我走la 88

Rank: 8Rank: 8


17382
1656#
發表於 07-11-15 17:48 |只看該作者
唔發脾氣only,但唔係叫你唔問c6 wor,你要佢去處理



原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:42 硐表
各位姊妹收到,我今晚會忍吓,唔發脾氣.唔想c6覺得我煩.

Rank: 8Rank: 8


17382
1657#
發表於 07-11-15 17:49 |只看該作者
咁又唔係

原文章由 novemberwm 於 07-11-15 17:43 硐表


你好似身同感受wo....

Rank: 8Rank: 8


17382
1658#
發表於 07-11-15 17:50 |只看該作者
星期六晚會上99度食飯,不過未知幾點

原文章由 novemberwm 於 07-11-15 17:44 硐表
love love
你幾時會黎lam tin ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1659#
發表於 07-11-15 17:51 |只看該作者
女pk又打,我話做緊嘢,唔方便講電話,佢自動收線
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


1150
1660#
發表於 07-11-15 17:51 |只看該作者
我去開那間係街口(轉落尖沙咀那條大路),重可以訂位..好唔好坐我就覺得OK咁囉。
另外我只係知觀塘有巴士去到附近但幾號車我忘記左。如果真係去到時可以再問問巴士公司。

原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 17:24 硐表

好呀 不過大果間我未去過(知係邊), 唔知D位好唔好座.
(佢地的牛肉粒~正!)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖