關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1641#
發表於 07-11-7 14:54 |只看該作者
我囡學校明天停水停電一天, 全世界放假.

come,我會去聖安娜買現成的, 我仲有餅卡.

CY, 祝你生日快樂, 煩惱快快消失.  揾返個錫你和小朋友的男人.

無人送cake, 送禮物, 自己送俾自己囉, 我都係咁做.  開心D啦.

Rank: 5Rank: 5


4210
1642#
發表於 07-11-7 14:54 |只看該作者
我都唔知喎, 我見老公鄉下d人新年封利是比我地, 都封$100/$50.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:41 硐表

OH, 咁我又唔知佢地原來係封1元回禮呀!!
我星期一返去做迎賓, 有好多人單拖黎封1仟圓禮, 有D仲一個人黎幫朋友帶埋禮黎, 封封都好厚身, 因D$$我KEEP住!!! ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1643#
發表於 07-11-7 14:58 |只看該作者
我都試過,祥情都唔想講啦因為太長編,長編到我唔識用文字去講 果種感覺好難受.................... 不過算啦,我地都係要生活落去............照顧好D細路,C6:tongue: :tongue: 由他吧


原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:48 硐表
你都算係咁la,有個cake送俾佢,幫我同佢講happy brithday,祝佢身體健康la.
今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1644#
發表於 07-11-7 14:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:49 硐表
CY的case, 又令我諗起C6,我諗佢都有一腳踏幾船的日子, 第四者, 第五者咁. 我估.

試過有個女人同我講, 佢借咗萬幾元俾C6做生意, 佢有存款紀錄.  又話筆錢佢老公唔知, 佢要填返.
我叫佢唔好同我講 ( 我心諗扺你加,  ...

雪文: 點解個女人搵倒你嘅?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1645#
發表於 07-11-7 14:58 |只看該作者
新年同結緍唔同, 擺滿月酒都係回 1元:-|

原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-11-7 14:54 硐表
我都唔知喎, 我見老公鄉下d人新年封利是比我地, 都封$100/$50.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1646#
發表於 07-11-7 15:00 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:54 硐表
CY, 祝你生日快樂, 煩惱快快消失.  揾返個錫你和小朋友的男人.

無人送cake, 送禮物, 自己送俾自己囉, 我都係咁做.  開心D啦. ...

CY: 一於星期日買個CAKE返屋企同小朋友一齊食旦糕啦, 同埋佢地一齊唱歌吹X燭, 佢地會好開心架!!!
我都祝你生日快樂....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1647#
發表於 07-11-7 15:03 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:58 硐表
擺滿月酒都係回 1元:-|

Rank: 8Rank: 8


17382
1648#
發表於 07-11-7 15:04 |只看該作者
唉,一家唔知一家事 大家咁話啦,係條女自己借比你C6既,關你咩事先,佢自己攞來~~~低C:evil:


不過我就有D不同,因為當年我對C6都有唔岩唔好既地方,所以都無話邊個岩邊個唔著 大家經歷左咁多,我同佢都應該明白呱
我個C6就無一腳踏幾船的日子   



原文章由 雪文 於 07-11-7 14:49 硐表
CY的case, 又令我諗起C6,我諗佢都有一腳踏幾船的日子, 第四者, 第五者咁. 我估.

試過有個女人同我講, 佢借咗萬幾元俾C6做生意, 佢有存款紀錄.  又話筆錢佢老公唔知, 佢要填返.
我叫佢唔好同我講 ( 我心諗扺你加,  ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1649#
發表於 07-11-7 15:05 |只看該作者
係WOR

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:58 硐表

雪文: 點解個女人搵倒你嘅?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1650#
發表於 07-11-7 15:08 |只看該作者
哦, 我揾佢的.

故事係咁 : 我check到我老公的電話短訊, 我就收起佢電話, 趕咗佢出門口吹北風.

我打電話去個女人屋企, 佢老公听電話, 我叫佢去睇佢老婆的手機,
肯定有C6同佢談情的短訊.  我仲叫佢叫個女人听電話, 個女人唔肯听我電話.

第二日個女人打俾我講對唔住, 保證唔會再xxx咁.

我再打俾個女人, 又係佢老公听, 佢老公仲安慰我, 因個女人同我老公唔同一城市, 佢老公話個女人應該無時間無機會去見C6.

之後我send MSN 唱個C6,話佢點點點............, 如你要, 你攞去啦. ( 同CY一樣)

之後個女人同我講, 佢只見過C6一次, 只是大家去咗飲茶, C6仲帶埋我仔一齊去.

呢一個, 我都信佢哋只是電話談情.  呢個女人我知佢讀書時暗戀C9, 寫咗好多情信, 禮物俾佢.  ( 因C6俾我睇晒), 其實個女人都幾可憐

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:58 硐表

雪文: 點解個女人搵倒你嘅?

Rank: 5Rank: 5


2967
1651#
發表於 07-11-7 15:08 |只看該作者
要決心揾一個人,一定有辦法,我都知個女pk個tel no.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 15:05 硐表
係WOR

Rank: 5Rank: 5


2967
1652#
發表於 07-11-7 15:11 |只看該作者
thanks 各位,我今年gei生日願望:唔開心gei事快d冇哂

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1653#
發表於 07-11-7 15:12 |只看該作者
唔同城市? 即係點? 大陸人?
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:08 硐表
哦, 我揾佢的.

故事係咁 : 我check到我老公的電話短訊, 我就收起佢電話, 趕咗佢出門口吹北風.

我打電話去個女人屋企, 佢老公听電話, 我叫佢去睇佢老婆的手機,
肯定有C6同佢談情的短訊.  我仲叫佢叫個女人听電話,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1654#
發表於 07-11-7 15:13 |只看該作者
有一個, 係單身的. 咁我就唔知佢哋有無上床.

另一個, 又係有老公的, 又俾我打電話去係男人听.  我估係佢老公掛 ( 我希望係).  個女人C口唔認同我C佬有嘢. 但我再問你哋無嘢, 你做物send D咁短訊俾C6.

個短訊係 : xxx, 我恨你.

之後佢又打返俾我話sorry, 係佢自己自作多情點點點, 但佢同C6係無嘢的.

C6就話個女人好丑, 個女人就想同佢有嘢, 發夢.

點知佢..........

算啦, 過咗去唔諗.  而家check緊D佢同自己的錢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1655#
發表於 07-11-7 15:14 |只看該作者
係呀, 個時我老公係惠州, 個女人就嫁咗去另一個城市.

原文章由 hoganmama 於 07-11-7 15:12 硐表
唔同城市? 即係點? 大陸人?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1656#
發表於 07-11-7 15:16 |只看該作者
預祝你生日快樂先, 買份禮物氹下自己
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 15:11 硐表
thanks 各位,我今年gei生日願望:唔開心gei事快d冇哂

Rank: 8Rank: 8


17382
1657#
發表於 07-11-7 15:16 |只看該作者
嘩,我信,我信有D咁既女人 得唔到係最好....等等
因為我都有呢D咁既所謂FD(不過絕交左啦)呢世我都會記住
C6都唔低幫架啦 果一刻梗係當自己係白馬王子好多女霖自己啦~~~~~嘔:tongue: :tongue: :tongue: 過左去就算啦,C6都係要睇緊D好,一不留神就好易出事 好彩發覺得早未至出曬事



原文章由 雪文 於 07-11-7 15:08 硐表
哦, 我揾佢的.

故事係咁 : 我check到我老公的電話短訊, 我就收起佢電話, 趕咗佢出門口吹北風.

我打電話去個女人屋企, 佢老公听電話, 我叫佢去睇佢老婆的手機,
肯定有C6同佢談情的短訊.  我仲叫佢叫個女人听電話,  ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1658#
發表於 07-11-7 15:17 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:14 硐表
係呀, 個時我老公係惠州, 個女人就嫁咗去另一個城市.

男人~~~~

Rank: 8Rank: 8


17382
1659#
發表於 07-11-7 15:18 |只看該作者
係既,當年我都係啦,唔搵佢D野由自可,一搵就一羅羅
講多2講我又

原文章由 cyclmama 於 07-11-7 15:08 硐表
要決心揾一個人,一定有辦法,我都知個女pk個tel no.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1660#
發表於 07-11-7 15:19 |只看該作者
咁你呢? 你係hk? 生左小朋友未?
原文章由 雪文 於 07-11-7 15:14 硐表
係呀, 個時我老公係惠州, 個女人就嫁咗去另一個城市.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖