註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
別墅
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:06 硐表 咁我早過你啦, 我要8:05-8:10am到藍田mtr.
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 16:04 硐表 5仔我入價貴... 美銀---變左建行啦, 係咪 ? 係高息呀, 成日都有4.8~4.9% 貼係門都. 我公司附近剛好有一家.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:09 硐表 係10個人拍手果個公仔即bk未改新板前已經用的那個wor 但我見到wor 係簽名檔位置即出post下面嗎,我個簽名檔係: 汶汶 i lov you 媽咪 ...
原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 16:12 硐表 我都奇怪緊, 不過冇睇晒d post 唔敢搭咀. :
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:06 硐表 執屋係我強項嗎
原文章由 雪文 於 07-10-24 16:13 硐表 美銀-變建行> 係呀 sorry,報咗料, 佢話係星展 4.8.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:14 硐表 果d拍手公仔連我自己都見唔倒, 你個公仔+字我就見倒.
原文章由 irenec11 於 07-10-24 16:15 硐表 我就最鬼怕執屋
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:12 硐表 hoganma [中國語文] 工作紙p.23 [中國語文]明測黙(1,3,4,5) [中國語文]明小測 [數學]補EX7 [英文]Quiz Corr (sign) [英文]G.P Corr (p.9) [德育及公民教育]公民工作紙(2/11交) 你係咪講呢樣: ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:14 硐表 我係工人囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:17 硐表 你自己都見唔到 我一路都見你果d拍手公仔wor,bk
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:18 硐表 我~都~係~呀!!! 我有朋友住係你個屋苑, 住1座.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:18 硐表 我無得唔執呢,我要一腳踢
原文章由 hoganmama 於 07-10-24 16:19 硐表 係ar, 就係呢樣la, 要計分gar
原文章由 irenec11 於 07-10-24 16:19 硐表 咁你有冇打斧頭先
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:22 硐表 吓 要計分的嗎 ,咁今日英默我尋晚都無同亞囡溫wor 我仲諗住係29-31號一次過考曬測驗連默書tim ...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 16:27 硐表 真係人算不如天算 無啦啦攪場沙