關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1641#
發表於 07-10-9 17:47 |只看該作者
我就唔係,我都幾肯定我同c6都真係愛大家既,只係生活平淡姐
平淡都幾好呀我鍾意


原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:44 硐表
就係為咗對寶貝所以唔走得!

Rank: 8Rank: 8


17382
1642#
發表於 07-10-9 17:48 |只看該作者
係架問題一日未解決~~~都係辛苦

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:46 硐表
咁你同佢gei問題解決左未?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1643#
發表於 07-10-9 17:49 |只看該作者
ar, 如果c6唔再愛我, 我會走, 我唔要為左責任而係埋一齊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:47 硐表
我就唔係,我都幾肯定我同c6都真係愛大家既,只係生活平淡姐
平淡都幾好呀我鍾意

Rank: 5Rank: 5


4210
1644#
發表於 07-10-9 17:51 |只看該作者
又真係幾趣

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:39 硐表
我趣小小   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1645#
發表於 07-10-9 17:53 |只看該作者
我同c6講如果佢想繼續一齊, 咁大家都遷就下, 改變下, 如果佢已唔再愛我, 咁我會選擇分開, 大家只係得個3x歲人, 幾時得到老

如果到最後都相處唔到, 我都無怨無悔, 起碼我努力過

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-9 17:56 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1646#
發表於 07-10-9 17:55 |只看該作者
最後一次再一齊番時c6同我講;本來2個人一齊行,行得好好地的,唔知點解行行吓一個行東一個行西,越行越遠....之後 發覺唔可以再咁樣落去,2個人要再拉番一齊行,慢慢行返同一條路 開頭會唔慣但都要咁做如果唔去做就唔可以再一齊行


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:49 硐表
係ar, 如果c6唔再愛我, 我會走, 我唔要為左責任而係埋一齊

Rank: 8Rank: 8


17382
1647#
發表於 07-10-9 17:57 |只看該作者
886,明天見

Rank: 5Rank: 5


4210
1648#
發表於 07-10-9 17:57 |只看該作者
其實我覺得你老公不嬲d性格都係咁, 咩都收收埋埋, 要改變都幾難, 不如你自己搵張紙寫低 (想佢有咩要改), 之後比返佢睇..當然都要你老公都寫一張比你, 改變係要雙向架

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:49 硐表
係ar, 如果c6唔再愛我, 我會走, 我唔要為左責任而係埋一齊

Rank: 5Rank: 5


4210
1649#
發表於 07-10-9 18:00 |只看該作者
agreed...所以我都係咁同老公講

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:53 硐表
我同c6講如果佢想繼續一齊, 咁大家都遷就下, 改變下, 如果佢已唔再愛我, 咁我會選擇分開, 大家只係得個3x歲人, 幾時得到老

如果到最後都相處唔到, 我都無怨無悔, 起碼我努力過 ...

Rank: 4


679
1650#
發表於 07-10-9 18:01 |只看該作者
開頭大家都避開個問題唔理,後來我忍唔住問佢愛唔愛我,佢話不嬲都愛我,只不過係我發神經趕佢過隔離房,跟住我同佢講我gei問題,佢又講佢gei問題,咁大家都話一齊改,跟住咪俾佢同我一齊瞓law
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:48 硐表
係架問題一日未解決~~~都係辛苦

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1651#
發表於 07-10-9 18:04 |只看該作者
佢要我改gei 就係唔好成日發脾氣, 黑口黑面, 十問九唔應, 講野無尾音

佢就話因為我成日都係咁, 所以佢先會唔同我講野, 佢好自我, 佢咩都岩晒gar (其實我都係), 佢一直都覺得問題係出係我身上, 無可否認, 佢脾氣比我好, EQ IQ比我高

ok, 咁我改先, 如果我改左問題都係咁, 我會再同佢傾lor
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 17:57 硐表
其實我覺得你老公不嬲d性格都係咁, 咩都收收埋埋, 要改變都幾難, 不如你自己搵張紙寫低 (想佢有咩要改), 之後比返佢睇..當然都要你老公都寫一張比你, 改變係要雙向架

...

Rank: 5Rank: 5


4210
1652#
發表於 07-10-9 18:10 |只看該作者
努力呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 18:04 硐表
佢要我改gei 就係唔好成日發脾氣, 黑口黑面, 十問九唔應, 講野無尾音

佢就話因為我成日都係咁, 所以佢先會唔同我講野, 佢好自我, 佢咩都岩晒gar (其實我都係), 佢一直都覺得問題係出係我身上, 無可否認, 佢脾氣比 ...

Rank: 4


679
1653#
發表於 07-10-9 18:11 |只看該作者
好gei開始 ,慢慢嚟la:D
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 18:04 硐表
佢要我改gei 就係唔好成日發脾氣, 黑口黑面, 十問九唔應, 講野無尾音

佢就話因為我成日都係咁, 所以佢先會唔同我講野, 佢好自我, 佢咩都岩晒gar (其實我都係), 佢一直都覺得問題係出係我身上, 無可否認, 佢脾氣比 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1654#
發表於 07-10-9 18:13 |只看該作者
就一於針對e幾方面去改, 記住多d笑 , 唔好咁易發脾氣, 加油呀

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 18:04 硐表
佢要我改gei 就係唔好成日發脾氣, 黑口黑面, 十問九唔應, 講野無尾音

佢就話因為我成日都係咁, 所以佢先會唔同我講野, 佢好自我, 佢咩都岩晒gar (其實我都係), 佢一直都覺得問題係出係我身上, 無可否認, 佢脾氣比 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1655#
發表於 07-10-9 18:13 |只看該作者
我都要閃啦, 886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1656#
發表於 07-10-9 18:17 |只看該作者
886
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 18:13 硐表
我都要閃啦, 886

Rank: 4


679
1657#
發表於 07-10-9 18:19 |只看該作者
我未走得,88
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 18:13 硐表
我都要閃啦, 886

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1658#
發表於 07-10-9 18:25 |只看該作者
你平時多數幾點走? 你做咩gar? Shipping / merchandiser?
原文章由 irenec11 於 07-10-9 18:19 硐表
我未走得,88

Rank: 4


679
1659#
發表於 07-10-9 18:38 |只看該作者
正常放工時間係5:30,不過我通常唔正常會7:00 or later!

我要做跟單,做shipping docs,要將資料入機,sales唔係度,就做埋佢地gei ya
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 18:25 硐表
你平時多數幾點走? 你做咩gar? Shipping / merchandiser?

Rank: 5Rank: 5


3212
1660#
發表於 07-10-10 08:39 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 18:17 硐表
886   



Good morning..... ALL
Hoganmama 開始action 未?(改變)
‹ 上一主題|下一主題