關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1641#
發表於 07-6-27 15:29 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


me too la   

come爸嘩 寫道:
以我的料子, 應該....      [quote]
hoganmama 寫道:
或者有人肯等一個月呢, 你send cv時咪寫明要1month notice lor, 如果人地肯就會叫你去見gar la
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1642#
發表於 07-6-27 15:30 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

未試過點知唔得wor, 或者好彩搵到又唔定wor, 我有個friend夠屎過我la, 咪又搵到份人工仲高過我[quote]
come爸嘩 寫道:
以我的料子, 應該....      [quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1643#
發表於 07-6-27 15:33 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我無報比賽.
iloveyoub4 寫道:
雪文


你係唔係同亞仔報左比賽所以先咁多功課

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1644#
發表於 07-6-27 15:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

上個星期已經覺得佢地(2個老細)想諗縮數啦, 要用人地d長期服務金入股, 今日仲聽埋要減我地人工, 真係...好無心機呀.   :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 1


22
1645#
發表於 07-6-27 15:47 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

HI~雪文:

  想請教你一D問題呀?
學校通知話亞仔30/6要去學校考編班試.其實編班試大概會考D咩架?筆試定面試呀?咁係咪按成績編班呀! 好擔心呀!仲有呀校服你地係學校訂定係出面做架?

Rank: 5Rank: 5


4403
1646#
發表於 07-6-27 15:50 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文,

I think your boy is learning level 9 whilst mine is in Level 11 only.  

Seems many exercises & questions not simple wow   really need to deal with it everyday lar     

Anyway, encourage your boy more lar, he can do better gar   perhaps give appraisal or small gift/candy to him after finishing the assignment within a time limit everyday ar  :

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1647#
發表於 07-6-27 15:53 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

comecome,唔好咁啦. :cry:
come爸嘩 寫道:
上個星期已經覺得佢地(2個老細)想諗縮數啦, 要用人地d長期服務金入股, 今日仲聽埋要減我地人工, 真係...好無心機呀.   :cry:  :cry:  :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1648#
發表於 07-6-27 15:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

yuetma, candy唔吃得, 咳呀 :  :

係wor, 剛才忘記問你同YW攞咗光碟未呀 ?


yuetmama 寫道:
雪文,

Anyway, encourage your boy more lar, he can do better gar   perhaps give appraisal or small gift/candy to him after finishing the assignment within a time limit everyday ar  :

Rank: 5Rank: 5


4210
1649#
發表於 07-6-27 16:00 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

唔好氣餒   
我閃啦, 返到屋企再傾, bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1650#
發表於 07-6-27 16:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

yanTI ,編班試係今年的新玩意, 我唔知考筆定口呀.
但唔使太擔心, 因為學校想平均各班成績不同的學生, 令差異不會太大.  咁其實是好的, 可以應學生的程度來教學, 因年年質素會不同嘛.

但佢哋而家二年班都係要咁再分班我唔同意囉, 人哋好哋哋做咩分開過再來熟悉. [quote]
yanTI 寫道:
HI~雪文:

  想請教你一D問題呀?
學校通知話亞仔30/6要去學校考編班試.其實編班試大概會考D咩架?筆試定面試呀?咁係咪按成績編班呀! 好擔心呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1651#
發表於 07-6-27 16:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

屋企部腦short short地都未有心機"拎"去比個朋友攪.
Jerry豬媽咪 寫道:
返到屋企再傾, bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1652#
發表於 07-6-27 16:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

summer白恤衫係同呢間買的, $35.-幾好, 係對面基x的校服商. 但要買校章自己訂.

褲同運動衫. 褲都同金x買的.

校服click here

冬天我就唔煩啦, 全部同金x買, 金x係貴, 但質地係好D加.

觀塘鐵皮屋都有校服買, 平D, 同埋佢的款無 油塘二個字, 但都OK加. 我就未買過.
yanTI 寫道:
仲有呀校服你地係學校訂定係出面做架?

Rank: 5Rank: 5


4403
1653#
發表於 07-6-27 16:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Dear all,

Wanted

Anyone has the Longman Music P1 book (2006 version)?  I want to borrow for my coming P1 boy.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1654#
發表於 07-6-27 16:09 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁早放工
Jerry豬媽咪 寫道:
我閃啦, 返到屋企再傾, bye

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1655#
發表於 07-6-27 16:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

反而我又幾鐘意分班喎, 可識多d同學仔.

Rank: 5Rank: 5


4403
1656#
發表於 07-6-27 16:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Dear all,

Would like to call for help  

Anyone has Longman Music book for P1 (2006 version)?  I want to borrow for my coming P1 boy.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1657#
發表於 07-6-27 16:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

升班要同亞女買過對黑鞋同拉喼書包.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1658#
發表於 07-6-27 16:14 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

yuetmama: 我要返屋企睇下亞女果本啱唔啱先.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1659#
發表於 07-6-27 16:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Yuetma,我要返屋企睇.
yuetmama 寫道:
Dear all,

Wanted

Anyone has the Longman Music P1 book (2006 version)?  I want to borrow for my coming P1 boy.  

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1660#
發表於 07-6-27 16:21 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

小食中......   
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖