關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4411
1621#
發表於 08-12-2 10:50 |只看該作者
悠媽,
都係架, 我覺得, 呢個係童年夢想之一, 都K3咯, 幼稚園生活最後一年, 畀悠悠決定請邊個小朋友, 等佢有個開心回憶嘛!

原帖由 joeytcy 於 08-12-1 20:15 發表


甘就好啦....阿悠之前好耐已經好想有個生日會架啦...不過我地兩個一路唔係好想攪....直至有次同D同事講開...比個同事點醒左....小朋友想有一個生日會係童年夢想...既然阿悠想開..點解唔攪呢...所以我地襯住今年係 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1622#
發表於 08-12-2 10:58 |只看該作者
囡囡讀得開心就好喇, 佢好"口力"女喎, 返左兩日學就無喊, 記住錫多佢幾啖, 讚佢多D!

蘇浙K1上學期係完全無功課的, 下學期開始會有連線練習, 好似只係一星期一張連線工作紙咁大把! 今年有無變就唔知了!

K2整個學期會學寫A-Z & a-z呢26個大小楷英文字母, 數字方面, 上學期會寫雞乸咁大隻既1-10, 下學期會改用細格簿寫數目字! 中文字方面, 會寫雞乸咁大隻既單字, 整個學期都係!

K3上學期, 每日只有一樣功課, 中英數輪流做, 中文改用細格簿, 響學校寫詞語三次, 返屋企寫三次, 畫番相關圖畫, 係咁多; 英文寫由拼音組成既生字, 例如教ig呢個音, 就寫pig, dig, 每次一個生字, 每個生字寫12隻咁大把! 數學工作紙一星期一張, 計簡單個位加減數! 仲有間中會有工作紙, 但都係好簡單的!

公文嗰度, 你等下次試學週至畀女女學啦, 至於劍橋英語, 都唔駛急的, 由於劍橋英語要串好大量生字, 太細學, 都幾惡頂的, 同埋劍橋英語都有英文字or句子要寫架! 我女有公文英打底, 所以讀劍橋英語嗰陣都叫做頂得順, 我見好多無乜底既, 去到串字嗰部份, 要死記, 好辛苦!

原帖由 mimi1102 於 08-12-1 17:49 發表
十月媽咪,

多謝你回覆呀...你真係好記性, 我個女係十一月細女黎架..好多謝你之前的意見, 佢依家讀蘇幼讀得好開心, 响蘇幼返左兩日學, 已經冇再喊 lu ~

佢地係唔係k1-k3上學期, 都冇咩工課架? 我見其他幼稚園都做 ...

Rank: 3Rank: 3


195
1623#
發表於 08-12-2 11:51 |只看該作者
你好
我囡囡係今年K2 插班生 ,我想問下是否下學期開始就要默書? 同埋有無人知道學習評估內容係咩黎架.thx

Rank: 5Rank: 5


4411
1624#
發表於 08-12-2 12:19 |只看該作者
蘇幼無默書的, EVEN K3都無!

學習評估, 咪即係考試囉, 但放心啦, 無筆試架, 至於考咩? 手冊入面, 教過乜就考乜! 同埋係分開八大智能咁唻考的! 每項智能又再細分幾樣, 每樣有1-5分, 做得最好就5分, 最差1分!

原帖由 hoiyin 於 08-12-2 11:51 發表
你好
我囡囡係今年K2 插班生 ,我想問下是否下學期開始就要默書? 同埋有無人知道學習評估內容係咩黎架.thx

Rank: 3Rank: 3


195
1625#
發表於 08-12-2 12:34 |只看該作者
我記得以前蘇幼有默書同測驗,而家無晒啦.等我仲要囡囡教過寫D字默晒添.咁升上小一追得上嗎?我諗住俾囡囡升蘇小,同埋幾時先會有課外活動參加(朗誦同舞蹈個D).thx

[ 本帖最後由 hoiyin 於 08-12-2 12:36 編輯 ]

Rank: 4


850
1626#
發表於 08-12-2 14:22 |只看該作者
原帖由 hoiyin 於 08-12-2 12:34 發表
我記得以前蘇幼有默書同測驗,而家無晒啦.等我仲要囡囡教過寫D字默晒添.咁升上小一追得上嗎?我諗住俾囡囡升蘇小,同埋幾時先會有課外活動參加(朗誦同舞蹈個D).thx ...


係囉..上到小學都唔知點算...所以自己要同佢地預默....不過出面d幼稚園以前無默書...依家都有啦...k3尾總會有模擬小息....

Rank: 5Rank: 5


4411
1627#
發表於 08-12-2 15:05 |只看該作者
係呀, 以前無學券, 的確係有默書的, 印象中, 係K2開始, 自從有左學券, 默書CUT晒LU! 以前評估, 有考試範圍架, 成張LIST咁長, 要家長返屋企同小朋友溫乜溫物, 有學券之後, 呢張LIST, 無左LU! 而家考試考咩呢? 謎囉!

升小一追唔追得上? 嗱, 我自從知道無左學券就乜都無晒之後呢, 就九秒九畀個女去學公文, 一唻等佢習慣每日做功課 (指定份量), 二唻公文唔駛默書, 但都要串字, 等佢不知不覺間, 識認識串識寫大量既英文生字, 之後再畀佢上埋公文中文, 普通話教之餘, 仲學識埋普通話拼音 (呢樣係學校無教過既), 而家佢睇書, 遇到唔識讀既字, 只要有個拼音, 佢可以大約拼得出個字點讀的....數學上, 我都係畀公文數, 蘇幼K3上學期就快完結喇, 今週至教到10之內既組合, 進度之慢, 真係...........唉.....我姪女馬鞍山一個私立幼稚園, 無學券, 佢地教到雙 位數加減了, 每個星期默書, 中英文都要默, 總之有好多野, 都開始接近小學課程, 但蘇幼.........而家K3既野, 似我姪女K2嗰陣做既野咁呀!

咁你話, 係咪教得深就一定好, 教得淺就一定唔好呢? 係咪一定要有默書測驗考試至係好, 無就唔好呢? 又未必既! 正因為乜都無, 做家長就無乜壓力, 家長無壓力, 小朋友自然唔會覺得返學有壓力囉!

不過HAPPY完呢三年, 打後要用幾多時間去PICKUP番呢? 大家有個心理準備就會比較好喇!

原帖由 hoiyin 於 08-12-2 12:34 發表
我記得以前蘇幼有默書同測驗,而家無晒啦.等我仲要囡囡教過寫D字默晒添.咁升上小一追得上嗎?我諗住俾囡囡升蘇小,同埋幾時先會有課外活動參加(朗誦同舞蹈個D).thx ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1628#
發表於 08-12-2 15:07 |只看該作者
悠媽,
悠悠係大女, 響各方面既能力上, 點都有番咁上下, 算係咁架喇, 你睇我嗰件, 零三年年尾, 淨係同悠悠都相差左10個月呀, 能力上好多野, 年頭小朋友做到, 年尾 小朋友未必做到! 響理解上, 都有差異!

不過咁, 將天多唔多功課默書測驗考試呀? 如果多, 你最遲暑假, 每日抽少少時間, 畀D野悠悠做下啦!

原帖由 joeytcy 於 08-12-2 14:22 發表


係囉..上到小學都唔知點算...所以自己要同佢地預默....不過出面d幼稚園以前無默書...依家都有啦...k3尾總會有模擬小息....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1629#
發表於 08-12-2 17:30 |只看該作者
死火, 完來係考試黎架 ? 我仲以為好似nursey 咁, 評估佢識著鞋, 識洗手, 識合群依d 冇得搵geh 野 ..我完全有同個女溫習, 今次個評估肯定好肉酸, 一月仲要去見家長添, 我今次實瘀死勒 ..

原帖由 十月媽咪 於 08-12-2 12:19 發表
蘇幼無默書的, EVEN K3都無!

學習評估, 咪即係考試囉, 但放心啦, 無筆試架, 至於考咩? 手冊入面, 教過乜就考乜! 同埋係分開八大智能咁唻考的! 每項智能又再細分幾樣, 每樣有1-5分, 做得最好就5分, 最差1分!

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1630#
發表於 08-12-2 17:31 |只看該作者
十月媽咪,

嘩 ~ 原來你個女都有讀劍橋英語呀 ? 咁佢都學好多野喎, 請問你平時係點同佢安排架 ? 可否比我參考一下呀 ?


原帖由 十月媽咪 於 08-12-2 10:58 發表
囡囡讀得開心就好喇, 佢好"口力"女喎, 返左兩日學就無喊, 記住錫多佢幾啖, 讚佢多D!

蘇浙K1上學期係完全無功課的, 下學期開始會有連線練習, 好似只係一星期一張連線工作紙咁大把! 今年有無變就唔知了!

K2整個學期 ...

Rank: 3Rank: 3


195
1631#
發表於 08-12-2 17:56 |只看該作者
我囡囡響k1 暑假開始學公民數,因為佢寫字寫得好慢所以成5個月先由7A去到4A 勁慢,如果咩都cut 晒的話,我諗住下次試學週開始俾佢學埋公民英文,唉..等我諗住呢間學校夠深夠多默書添,點知cut 晒.細囡如果好彩interview 成功 下年都會入讀K1 .不過返左幾個月,大囡己經識講簡單普通話.仲想問下蘇小難考嗎?因為我諗住讀半日班,全日班太貴了.
原帖由 十月媽咪 於 08-12-2 15:05 發表
係呀, 以前無學券, 的確係有默書的, 印象中, 係K2開始, 自從有左學券, 默書CUT晒LU! 以前評估, 有考試範圍架, 成張LIST咁長, 要家長返屋企同小朋友溫乜溫物, 有學券之後, 呢張LIST, 無左LU! 而家考試考咩呢? 謎囉!

...

Rank: 3Rank: 3


195
1632#
發表於 08-12-2 18:12 |只看該作者
咁想問埋課外活動,以前好似有表格問你參唔參加,而家是否沒有了?因為蘇浙不嬲舞蹈同朗誦都平較出名.

原帖由 joeytcy 於 08-12-2 14:22 發表


係囉..上到小學都唔知點算...所以自己要同佢地預默....不過出面d幼稚園以前無默書...依家都有啦...k3尾總會有模擬小息....

Rank: 5Rank: 5


4411
1633#
發表於 08-12-2 18:17 |只看該作者
放心啦, 唔駛溫架, 老師亦唔建議同佢地溫習架, 評估嗰陣, 小朋友唔識既話, 老師會引導佢地作答, 好記得阿女K1嗰陣, 考認中文字, 佢班有個女同學, 係誓死唔出聲嗰種, 老師用盡方法都整唔開佢把回答問題, 最後唯有點分辨佢識定唔識呢? 就係老師講一個中文字既讀音, 叫小朋友響兩三張字咭入面, 搵番嗰個字出唻, 佢搵啱, 當佢識, 佢搵唔啱, 就....OH!

又好似阿女佢地呢次評估咁, 其中考數學題係點考呢? 假設老師一隻手 舉起兩隻手指, 另一隻手舉起五隻手指, 話畀小朋友知, 2+ 5=7, 畀左呢個例題之後, 老師再問, 咁3 + ? =8, 識既小朋友, 可以一答就答到, 唔識既小朋友, 老師都會引導佢地, 甚至舉起晒手畀佢地數, 數到既都起碼畀4分喇, 連數都數唔掂既, 都好難叫老師畀高分啦, RIGHT?!

至於你講嗰D自理上既野, 都會考小小的, 另外嗰個遊戲評估, 係考一D大小肌肉既野, 呢D野, 唔駛溫習啦, 亦無得溫習架!

我女返上午班, 加上戒左唔駛瞓下午覺, 所以時間比較好用, 佢而家個時間表係....

星期一
1430-1500 PIANO
1615-1700 BALLET

星期二
1400-1500 公文英EFL
1745-1845 CHOIR

星期三
1700-1800 劍橋英語MOVERS

星期四
1400-1500 公文數LEVEL C
1530-1645 DRAWING

星期五
1400-1530 公文中
1700-1745 BALLET

星期六 & 日係FAMILY DAY

不過佢K1 & K2嗰陣個時間表唔係咁架, 事關呢兩年佢都要瞓晏覺 , 一瞓就 三粒鐘, 多數一點幾瞓到四點幾, 所以放學後乜都唔會學住, 最緊要畀佢瞓覺!

K1嗰陣, 學所有野, 都係等佢瞓醒至學, 所以全部都係五點後既事, 同埋無學咁多樣的, 淨係學BALLET, DRAWING, MUSIC CLASS呢三樣, 其餘時間都係瞓瞓瞓, 仲要MUSIC CLASS係星期六下午學的!

至於公文既學習, 係K1升K2嗰年暑假至開始, 初初淨係學數學, 三個月之後加英文 (K2上學期), 半年後再加中文 (K2下學期), 而劍橋英語, 係K2升K3暑假嗰陣畀佢讀的,  (即今年暑假), 當時畀佢讀, 係因為想佢KEEP住上英文堂, 而咁啱我地個CENTRE就開左個暑假速成班之類既物體, 一個暑假, 20堂, 逢星期一三五, KEEP住聽講讀寫兼堂堂默書, 完成STARTERS之後, 我無畀佢考試的, 但老師話佢跟到&進度都有STARTERS程度, 所以完左個暑假, 就畀佢繼續讀MOVERS, 同樣地, 遲D讀完MOVERS都唔打算畀佢考試, 因為畀佢讀劍橋, 只係想佢對小學既英語課程有初步認識, 而唔係想佢拎15個盾!

放心啦, K1既評估唔駛咁緊張架, 話就話係考試, 其實D野都係好簡單, 所有野都係佢地學過晒架, 見家長嗰陣, 唔會好肉酸架, 放心啦!

原帖由 mimi1102 於 08-12-2 17:30 發表
死火, 完來係考試黎架 ? 我仲以為好似nursey 咁, 評估佢識著鞋, 識洗手, 識合群依d 冇得搵geh 野 ..我完全有同個女溫習, 今次個評估肯定好肉酸, 一月仲要去見家長添, 我今次實瘀死勒 ..

...

Rank: 5Rank: 5


4411
1634#
發表於 08-12-2 18:24 |只看該作者
你小朋友K1升K2嗰個暑假開始公文數, 五個月升到四個LEVEL, 唔慢架喇, 阿女有個同學仔, K2升K3呢個暑假開始學, 又係7A開始, 到而家今個月, 都仲係做緊5A咋! 你小朋友, 好快架喇!

4A要數熟晒D數目, 有時間既話, 唸口王咁同佢數多D丫, 數熟D, 將來升3A正式計數嗰陣, PICKUP得快D架!

我當初揀蘇幼放棄啟思, 都係諗住蘇幼有默書夠深, 撞鬼一個學券, 乜都無晒! 不過都唔緊要, 正因為乜都無晒, 反而做學校既野變得無壓力, 阿女可以全心全意做校外既野!

聽蘇小副校長講, 今年既K3係最後一年直升小學部, 你地出年聽講話要評審過至知決定收唔收, 但半日班係留畀蘇幼既學生, 而蘇幼學生入面, 揀讀半日班既唔多的, 原則上, 會較易, 好似我初頭留位全日班, 早排再問可唔可以轉半日班, 佢地問左我係咪蘇幼學生, 我話係, 佢地就話: 你寫封簡單既信唻申請轉半日班就得架喇! 就係咁簡單咋!

原帖由 hoiyin 於 08-12-2 17:56 發表
我囡囡響k1 暑假開始學公民數,因為佢寫字寫得好慢所以成5個月先由7A去到4A 勁慢,如果咩都cut 晒的話,我諗住下次試學週開始俾佢學埋公民英文,唉..等我諗住呢間學校夠深夠多默書添,點知cut 晒.細囡如果好彩interview  ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1635#
發表於 08-12-2 18:28 |只看該作者
SO FAR讀左呢三年, 都唔覺有張咁既野, 唔知係我個女唔突出, 所以索性唔駛問, 定係根本無, 咁就真係唔知喇! 我只知小學部有課外活動, 最少一樣, 最多三樣!

朗誦我見好多小朋友都係家長自己響出面幫小朋友報名參加架, 如果係代表學校嗰D, 係老師挑選, 而唔係話你想參加就參加的, 過唔到負責老師嗰關, 最後都會被OUT番出唻架!

至於舞蹈, 暫時都未收到任何消息&資料!

今年我就報個女報左校際音樂節PIANO SOLO GRADE 1, 不過就要經學校報, 但學校就唔會幫你TRAIN小朋友, 亦唔會幫你帶佢出去參加比賽, 所有準備&善後工作, 都係自己做!

原帖由 hoiyin 於 08-12-2 18:12 發表
咁想問埋課外活動,以前好似有表格問你參唔參加,而家是否沒有了?因為蘇浙不嬲舞蹈同朗誦都平較出名.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1636#
發表於 08-12-3 10:02 |只看該作者
嘩 ~ 每日學兩樣, 其實你都好辛苦 .. 真係連病都唔得閒病呀 ..勁 !

多謝你的時間表, 我個女依家仲要訓晏教, 我諗暫時都唔可以學咁多野住, 我個女暫時只係學緊ballet & drawing, 所以諗緊之後仲可以同佢學咩野.

原帖由 十月媽咪 於 08-12-2 18:17 發表
放心啦, 唔駛溫架, 老師亦唔建議同佢地溫習架, 評估嗰陣, 小朋友唔識既話, 老師會引導佢地作答, 好記得阿女K1嗰陣, 考認中文字, 佢班有個女同學, 係誓死唔出聲嗰種, 老師用盡方法都整唔開佢把回答問題, 最後唯有點分 ...

Rank: 5Rank: 5


4411
1637#
發表於 08-12-3 10:55 |只看該作者
K1唔駛急啦, 我好多野都係升到上K2, 佢逐漸唔駛瞓晏覺, 我至逐D逐D加畀佢架! 不過學術上既野, 全部都係為左升蘇小而準備的!

原帖由 mimi1102 於 08-12-3 10:02 發表
嘩 ~ 每日學兩樣, 其實你都好辛苦 .. 真係連病都唔得閒病呀 ..勁 !

多謝你的時間表, 我個女依家仲要訓晏教, 我諗暫時都唔可以學咁多野住, 我個女暫時只係學緊ballet & drawing, 所以諗緊之後仲可以同佢學咩野.

...

Rank: 4


850
1638#
發表於 08-12-3 11:22 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-12-2 18:28 發表
SO FAR讀左呢三年, 都唔覺有張咁既野, 唔知係我個女唔突出, 所以索性唔駛問, 定係根本無, 咁就真係唔知喇! 我只知小學部有課外活動, 最少一樣, 最多三樣!

朗誦我見好多小朋友都係家長自己響出面幫小朋友報名參加架, ...



haha...
我剩係記得有游水囉....

Rank: 5Rank: 5


4411
1639#
發表於 08-12-3 11:33 |只看該作者
係呀係呀, 係得游水有得自由報名參加架咋!

原帖由 joeytcy 於 08-12-3 11:22 發表



haha...
我剩係記得有游水囉....

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1640#
發表於 08-12-3 11:39 |只看該作者
我依家做定research, 到左k2 就唔洗咁不知所措 ..haha ..

原帖由 十月媽咪 於 08-12-3 10:55 發表
K1唔駛急啦, 我好多野都係升到上K2, 佢逐漸唔駛瞓晏覺, 我至逐D逐D加畀佢架! 不過學術上既野, 全部都係為左升蘇小而準備的!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖