- 在線時間
- 635 小時
- 最後登錄
- 15-4-26
- 國民生產力
- 195
- 附加生產力
- 765
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 03-3-23
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 3451
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 4411
- UID
- 8202
 
|
放心啦, 唔駛溫架, 老師亦唔建議同佢地溫習架, 評估嗰陣, 小朋友唔識既話, 老師會引導佢地作答, 好記得阿女K1嗰陣, 考認中文字, 佢班有個女同學, 係誓死唔出聲嗰種, 老師用盡方法都整唔開佢把回答問題, 最後唯有點分辨佢識定唔識呢? 就係老師講一個中文字既讀音, 叫小朋友響兩三張字咭入面, 搵番嗰個字出唻, 佢搵啱, 當佢識, 佢搵唔啱, 就....OH!
又好似阿女佢地呢次評估咁, 其中考數學題係點考呢? 假設老師一隻手 舉起兩隻手指, 另一隻手舉起五隻手指, 話畀小朋友知, 2+ 5=7, 畀左呢個例題之後, 老師再問, 咁3 + ? =8, 識既小朋友, 可以一答就答到, 唔識既小朋友, 老師都會引導佢地, 甚至舉起晒手畀佢地數, 數到既都起碼畀4分喇, 連數都數唔掂既, 都好難叫老師畀高分啦, RIGHT?!
至於你講嗰D自理上既野, 都會考小小的, 另外嗰個遊戲評估, 係考一D大小肌肉既野, 呢D野, 唔駛溫習啦, 亦無得溫習架!
我女返上午班, 加上戒左唔駛瞓下午覺, 所以時間比較好用, 佢而家個時間表係....
星期一
1430-1500 PIANO
1615-1700 BALLET
星期二
1400-1500 公文英EFL
1745-1845 CHOIR
星期三
1700-1800 劍橋英語MOVERS
星期四
1400-1500 公文數LEVEL C
1530-1645 DRAWING
星期五
1400-1530 公文中
1700-1745 BALLET
星期六 & 日係FAMILY DAY
不過佢K1 & K2嗰陣個時間表唔係咁架, 事關呢兩年佢都要瞓晏覺 , 一瞓就 三粒鐘, 多數一點幾瞓到四點幾, 所以放學後乜都唔會學住, 最緊要畀佢瞓覺!
K1嗰陣, 學所有野, 都係等佢瞓醒至學, 所以全部都係五點後既事, 同埋無學咁多樣的, 淨係學BALLET, DRAWING, MUSIC CLASS呢三樣, 其餘時間都係瞓瞓瞓, 仲要MUSIC CLASS係星期六下午學的!
至於公文既學習, 係K1升K2嗰年暑假至開始, 初初淨係學數學, 三個月之後加英文 (K2上學期), 半年後再加中文 (K2下學期), 而劍橋英語, 係K2升K3暑假嗰陣畀佢讀的, (即今年暑假), 當時畀佢讀, 係因為想佢KEEP住上英文堂, 而咁啱我地個CENTRE就開左個暑假速成班之類既物體, 一個暑假, 20堂, 逢星期一三五, KEEP住聽講讀寫兼堂堂默書, 完成STARTERS之後, 我無畀佢考試的, 但老師話佢跟到&進度都有STARTERS程度, 所以完左個暑假, 就畀佢繼續讀MOVERS, 同樣地, 遲D讀完MOVERS都唔打算畀佢考試, 因為畀佢讀劍橋, 只係想佢對小學既英語課程有初步認識, 而唔係想佢拎15個盾!
放心啦, K1既評估唔駛咁緊張架, 話就話係考試, 其實D野都係好簡單, 所有野都係佢地學過晒架, 見家長嗰陣, 唔會好肉酸架, 放心啦!
原帖由 mimi1102 於 08-12-2 17:30 發表 
死火, 完來係考試黎架 ? 我仲以為好似nursey 咁, 評估佢識著鞋, 識洗手, 識合群依d 冇得搵geh 野 ..我完全有同個女溫習, 今次個評估肯定好肉酸, 一月仲要去見家長添, 我今次實瘀死勒 ..
... |
|