關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


588
1621#
發表於 07-3-31 16:06 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1622#
發表於 07-3-31 16:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
禁.....你記住明天既約會啦.
nicky溫書玩下玩下, 我正話 咗佢幾句.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲,

聽日會去呀    Matthew 已經係學校問左 nicky 今個禮拜會係邊度踢, 佢仲日日提住我 tim, 佢真係好想踢呀 !

同佢溫書真係     好多野佢都唔識,  加上佢好唔專心, 人地溫一日明白既野, 我要用多 3 倍時間, 死未   最大問題係我冇甘多時間   所以佢今次成績唔好, 我都冇辦法喇 !

下個禮拜又凍喇 ! 大家要小心 d 呀 !! 呢排 D 天氣真係  
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1623#
發表於 07-3-31 17:13 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1624#
發表於 07-3-31 17:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
班踢波媽咪好似話想easter搵d機會比班仔仔一齊踢wor, 又話咩.....烏溪沙camp比佢地happy呀.   不過唔知成唔成囉.   明天問下先.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1625#
發表於 07-3-31 17:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 5Rank: 5


4739
1626#
發表於 07-4-1 02:46 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Dear all,

How do u compare 馬鞍山循道衛理小學 and Shatin循道衛理小學? Which one has higher academic standard, more homework, frequency of dictation...?
Thanks :

Rank: 4


554
1627#
發表於 07-4-2 09:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,
yoyo 點呀而家?? 考完今日同明天可以輕鬆下架啦~~~
露 絲 :-)

Rank: 2


99
1628#
發表於 07-4-2 17:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

溫埋今日,家長和孩子又可以鬆下!
祝大家過一個開心復活節!

Rank: 4


554
1629#
發表於 07-4-3 08:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

happy easter~~           
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1630#
發表於 07-4-3 11:21 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 2


99
1631#
發表於 07-4-3 19:15 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

1B Mom,
學校個功課手冊網冇Update!個仔只寫了
「英文:Bring Blue Pen;
數學:明天帶數充數作;
明天帶常識詞語;
明天清潔課室帶布;
明天放學3pm及交單張2份」!
唔知其他媽咪有冇補充,唔該晒!
Have a unforgettable Easter!

Rank: 4


588
1632#
發表於 07-4-4 22:07 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1633#
發表於 07-4-5 14:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1634#
發表於 07-4-17 12:25 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


304
1635#
發表於 07-4-17 14:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪

係咪家教會個個呀 ? 我冇報名呀.
呢排呢度好靜喎.    
^_^

Rank: 4


588
1636#
發表於 07-4-17 14:42 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 2


99
1637#
發表於 07-4-17 22:12 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各位媽咪;
不知幾時才可換夏季校服?唔知手冊有冇講?
另外復活節前的測驗已完,係咪有成績表派及要回校見老師呢?
多啲上來發表,揾番個Topic都易啲!

Rank: 2


80
1638#
發表於 07-4-18 00:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

而家學校o的老師邊得閒見家長丫
而家學校比教統局外評緊
「生死存亡之秋」呀!
Mingo 寫道:
各位媽咪;
不知幾時才可換夏季校服?唔知手冊有冇講?
另外復活節前的測驗已完,係咪有成績表派及要回校見老師呢?
多啲上來發表,揾番個Topic都易啲!

Rank: 4


588
1639#
發表於 07-4-18 09:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1640#
發表於 07-4-18 09:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖