關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1621#
發表於 08-5-28 14:04 |只看該作者
only 個cover ????
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 13:27 發表
cc: 我公司唔用得msn

上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1622#
發表於 08-5-28 14:06 |只看該作者
come

你可以唔安msn, 用 ebuddy 或 iloveim, = 你開左個ie, 上緊網咁架咋~

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 01:27 PM 發表
cc: 我公司唔用得msn

上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!

Rank: 6Rank: 6


8125
1623#
發表於 08-5-28 14:08 |只看該作者
come

係...

www.ebuddy.com     或

www.iloveim.com

用 email address login 就得架啦~

原文章由 多利是 於 08-5-28 02:06 PM 發表
come

你可以唔安msn, 用 ebuddy 或 iloveim, = 你開左個ie, 上緊網咁架咋~

Rank: 6Rank: 6


8125
1624#
發表於 08-5-28 14:09 |只看該作者
come

係...

www.ebuddy.com     或

www.iloveim.com

用 email address login 就得架啦~

原文章由 多利是 於 08-5-28 02:06 PM 發表
come

你可以唔安msn, 用 ebuddy 或 iloveim, = 你開左個ie, 上緊網咁架咋~

Rank: 5Rank: 5


4210
1625#
發表於 08-5-28 14:09 |只看該作者
成日都請, 一定要有車牌

原文章由 多利是 於 08-5-28 11:18 發表
jerryma

你公司請唔請courier 仔仔呀??

Rank: 6Rank: 6


8125
1626#
發表於 08-5-28 14:09 |只看該作者
come

係...

www.ebuddy.com     或

www.iloveim.com

用 email address login 就得架啦~

原文章由 多利是 於 08-5-28 02:06 PM 發表
come

你可以唔安msn, 用 ebuddy 或 iloveim, = 你開左個ie, 上緊網咁架咋~

Rank: 5Rank: 5


4210
1627#
發表於 08-5-28 14:09 |只看該作者
成日都請, 一定要有車牌

原文章由 多利是 於 08-5-28 11:18 發表
jerryma

你公司請唔請courier 仔仔呀??

Rank: 8Rank: 8


17382
1628#
發表於 08-5-28 14:17 |只看該作者
YES呀,如果我呢我會比個真正既DUN比亞女睇及教佢男方正確使用方法 E+教佢多D好過佢知D唔知D,萬一...出左事先來後悔就太遲啦


原文章由 ccbeauty 於 08-5-28 12:40 發表
love, 我e+已經開始同亞女講la

Rank: 8Rank: 8


17382
1629#
發表於 08-5-28 14:19 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 13:27 發表
cc: 我公司唔用得msn

上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1630#
發表於 08-5-28 14:20 |只看該作者
Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-28 14:17 發表
YES呀,如果我呢我會比個真正既DUN比亞女睇及教佢男方正確使用方法 E+教佢多D好過佢知D唔知D,萬一...出左事先來後悔就太遲啦


...

Rank: 6Rank: 6


8125
1631#
發表於 08-5-28 14:41 |只看該作者
agree..不過而家d細路好似太早熟了...唸起我地個時咁既年紀, 都仲係好似舊蕃薯咁...

原文章由 hoganmama 於 08-5-28 02:20 PM 發表
Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做

Rank: 8Rank: 8


17269
1632#
發表於 08-5-28 14:41 |只看該作者
我一直都上唔到BK呀!msn又唔俾喎!好激氣!
come come: 我冇睇過D闊牛呀!我諗我咁‘高大’的身型,著闊牛,真係‘太掂’啦! 你女女係整爛個cover定係牒呀??

hoganma:Sent左e-mail俾你,留左我mobile (因上唔到BK呀!)你炒飯同spaghetti都掂,搵日要俾我try try喇!

Rank: 6Rank: 6


8125
1633#
發表於 08-5-28 14:41 |只看該作者
agree..不過而家d細路好似太早熟了...唸起我地個時咁既年紀, 都仲係好似舊蕃薯咁...

原文章由 hoganmama 於 08-5-28 02:20 PM 發表
Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1634#
發表於 08-5-28 14:59 |只看該作者
多: 我上iloveim 登入左yahoo, but佢地成日叫我等15sec, 又無反應喎!?!??! 咁入yahoo啱唔啱??? 定入aol/gtalk/msn呀?????

我女係整爛左隻碟呀~~~~~~

Rank: 8Rank: 8


17269
1635#
發表於 08-5-28 15:09 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 14:59 發表
多: 我上iloveim 登入左yahoo, but佢地成日叫我等15sec, 又無反應喎!?!??! 咁入yahoo啱唔啱??? 定入aol/gtalk/msn呀?????

我女係整爛左隻碟呀~~~~~~

come come:

我公司連ilove, ebuddy的websites都唔俾入呀!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1636#
發表於 08-5-28 15:15 |只看該作者
come, 你一入去www.iloveim.com ,
會見到左上角, 有1個column 係msn, 你係果度入你係msn ge email address and password, then logon.

Rank: 8Rank: 8


17382
1637#
發表於 08-5-28 15:17 |只看該作者
YES呀,我就係咁諗啦,講晒比佢知又比佢睇,等佢清楚知道係D咩野一回事,唔洗心思思又覺得好神秘咁MA


原文章由 hoganmama 於 08-5-28 14:20 發表
Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1638#
發表於 08-5-28 15:18 |只看該作者
come, 你一入去www.iloveim.com ,
會見到左上角, 有1個column 係msn, 你係果度入你係msn ge email address and password, then logon.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1639#
發表於 08-5-28 15:30 |只看該作者
想問吓who is 米妮??? 雪????

Rank: 6Rank: 6


8125
1640#
發表於 08-5-28 15:33 |只看該作者
yesyesyes..

咁你pm你 email address, 比我地add你啦

原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:30 PM 發表
想問吓who is 米妮??? 雪????
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖