註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 13:27 發表 cc: 我公司唔用得msn 上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 01:27 PM 發表 cc: 我公司唔用得msn 上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!
原文章由 多利是 於 08-5-28 02:06 PM 發表 come 你可以唔安msn, 用 ebuddy 或 iloveim, = 你開左個ie, 上緊網咁架咋~
大宅
原文章由 多利是 於 08-5-28 11:18 發表 jerryma 你公司請唔請courier 仔仔呀??
伯爵府
原文章由 ccbeauty 於 08-5-28 12:40 發表 love, 我e+已經開始同亞女講la
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-28 14:17 發表 YES呀,如果我呢我會比個真正既DUN比亞女睇及教佢男方正確使用方法 E+教佢多D好過佢知D唔知D,萬一...出左事先來後悔就太遲啦 ...
原文章由 hoganmama 於 08-5-28 02:20 PM 發表 Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 14:59 發表 多: 我上iloveim 登入左yahoo, but佢地成日叫我等15sec, 又無反應喎!?!??! 咁入yahoo啱唔啱??? 定入aol/gtalk/msn呀????? 我女係整爛左隻碟呀~~~~~~
原文章由 hoganmama 於 08-5-28 14:20 發表 Yes agreed. 與其叫佢唔好做, 不如教佢應該點做
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 03:30 PM 發表 想問吓who is 米妮??? 雪????