註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-20 15:40 發表 come 我都係咁...我都係沙田大會堂 tim ar....我地仲去埋中文大學&松仔園影...唸住一生人一次... 影左1日, 晚上都係兩家人食飯咁囉~
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 03:42 PM 發表 我影左唔係好多相, 因中央公園好多人.
珍珠宮
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:45 發表 可能已經一齊咁多年, 同埋我知佢唔LIKE攪咁多嘢, 所以今次簡單D.
大宅
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:55 發表 既然係咁, 你就吓你老公啦 !
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:38 發表 咁你仲有幾多個friend未嫁架???????????
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:13 發表 隻佬肯影相已經好俾面.
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:03 發表 忙C我啦!啱啱做左3百幾版statistics,lunch都冇得出去食,called飯盒咋!
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:04 發表 好FRIEND, 就仲有1個, 不過佢啱啱同行左7年既boyfriend 散左...
原文章由 yan02 於 08-2-20 16:15 發表 我都有同感,我己很久沒同只佬影過相啦...全家福都只是對上我女生日夾硬影一張...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:17 發表 唔怪得lunch time之後唔見你啦!
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:21 發表 我D近視肯定加深呀!:;pppp: :;pppp:
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 16:20 發表 YANMA你真係冇記性...你好像同你老公及女係基法門口影左張架。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:22 發表 長命功夫留返明天先做啦....
原文章由 多利是 於 08-2-20 16:23 發表 美人/hoganma/jerry媽 你地屋企有無籌碼呀??if去我home打, 可唔可以搵人帶來呀?? 我剛醒起我home無籌碼~ ...
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:19 發表 lee 家野整定的.
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:24 發表 點解你仲心水清既! 係呢,九龍城間Thai food係邊間呀?睇吓我有冇食過先。我食過一間好平,唔錯,但好UP DUP。
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:26 發表 無就現兜兜囉!!!!