關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1621#
發表於 08-2-20 15:45 |只看該作者
可能已經一齊咁多年, 同埋我知佢唔LIKE攪咁多嘢, 所以今次簡單D.
原文章由 多利是 於 08-2-20 15:40 發表
come

我都係咁...我都係沙田大會堂 tim ar....我地仲去埋中文大學&松仔園影...唸住一生人一次... 影左1日, 晚上都係兩家人食飯咁囉~


Rank: 6Rank: 6


8125
1622#
發表於 08-2-20 15:49 |只看該作者
我地影左好多相呀..因為個日係sunday, 影左足足1日....唸住反正都租左婚紗,化左妝set左頭, 又叫左friend幫手影相&拍 video, 所以盡興d囉

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 03:42 PM 發表

我影左唔係好多相, 因中央公園好多人.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1623#
發表於 08-2-20 15:55 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:45 發表
可能已經一齊咁多年, 同埋我知佢唔LIKE攪咁多嘢, 所以今次簡單D.

既然係咁, 你就吓你老公啦 !

Rank: 5Rank: 5


1150
1624#
發表於 08-2-20 16:01 |只看該作者
是呀...開心就得
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:55 發表

既然係咁, 你就吓你老公啦 !

Rank: 8Rank: 8


17269
1625#
發表於 08-2-20 16:03 |只看該作者
忙C我啦!啱啱做左3百幾版statistics,lunch都冇得出去食,called飯盒咋!

Rank: 5Rank: 5


4210
1626#
發表於 08-2-20 16:04 |只看該作者
好FRIEND, 就仲有1個, 不過佢啱啱同行左7年既boyfriend 散左...

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:38 發表

咁你仲有幾多個friend未嫁架???????????

Rank: 8Rank: 8


17269
1627#
發表於 08-2-20 16:10 |只看該作者
jerryma,

你快D好番喇!小心食野呀!

Rank: 5Rank: 5


3104
1628#
發表於 08-2-20 16:15 |只看該作者
我都有同感,我己很久沒同只佬影過相啦...全家福都只是對上我女生日夾硬影一張...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:13 發表
隻佬肯影相已經好俾面.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1629#
發表於 08-2-20 16:17 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:03 發表
忙C我啦!啱啱做左3百幾版statistics,lunch都冇得出去食,called飯盒咋!

唔怪得lunch time之後唔見你啦!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1630#
發表於 08-2-20 16:19 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 16:04 發表
好FRIEND, 就仲有1個, 不過佢啱啱同行左7年既boyfriend 散左...

lee 家野整定的.

Rank: 5Rank: 5


1150
1631#
發表於 08-2-20 16:20 |只看該作者
YANMA你真係冇記性...你好像同你老公及女係基法門口影左張架。

原文章由 yan02 於 08-2-20 16:15 發表
我都有同感,我己很久沒同只佬影過相啦...全家福都只是對上我女生日夾硬影一張...

Rank: 8Rank: 8


17269
1632#
發表於 08-2-20 16:21 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:17 發表

唔怪得lunch time之後唔見你啦!

我D近視肯定加深呀!:;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1633#
發表於 08-2-20 16:22 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:21 發表

我D近視肯定加深呀!:;pppp: :;pppp:

長命功夫留返明天先做啦....

Rank: 6Rank: 6


8125
1634#
發表於 08-2-20 16:23 |只看該作者
美人/hoganma/jerry媽

你地屋企有無籌碼呀??if去我home打, 可唔可以搵人帶來呀?? 我剛醒起我home無籌碼~

Rank: 8Rank: 8


17269
1635#
發表於 08-2-20 16:24 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 16:20 發表
YANMA你真係冇記性...你好像同你老公及女係基法門口影左張架。

點解你仲心水清既!

係呢,九龍城間Thai food係邊間呀?睇吓我有冇食過先。我食過一間好平,唔錯,但好UP DUP。

Rank: 8Rank: 8


17269
1636#
發表於 08-2-20 16:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:22 發表

長命功夫留返明天先做啦....

唔得呀!deadline喇!:;pppp: :;pppp: :;pppp:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1637#
發表於 08-2-20 16:26 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 16:23 發表
美人/hoganma/jerry媽

你地屋企有無籌碼呀??if去我home打, 可唔可以搵人帶來呀?? 我剛醒起我home無籌碼~ ...

無就現兜兜囉!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1638#
發表於 08-2-20 16:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:19 發表

lee 家野整定的.

好多野係無法計算架!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1639#
發表於 08-2-20 16:27 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-20 16:24 發表

點解你仲心水清既!

係呢,九龍城間Thai food係邊間呀?睇吓我有冇食過先。我食過一間好平,唔錯,但好UP DUP。

Thai food~~我like菠蘿炒飯, 炸蝦餅, 炒蜆.

Rank: 8Rank: 8


17269
1640#
發表於 08-2-20 16:27 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 16:26 發表

無就現兜兜囉!!!!

我都咁話。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖