註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
返回頂部
子爵府
原文章由 lky2008 於 08-2-1 10:28 發表 今朝好唔想起身!好凍又眼瞓。 我呢幾日都唔多好采,前幾日,我成身腫哂,痕到飛起,連隻眼都成隻雞蛋咁,好terrible。我一向都有慢性皮膚敏感,要成日睇醫生,但除已知的某種葯物敏感,仲有一些不知名的敏感。前幾日,隔鄰 ...
原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 10:34 發表 敏感好煩ga, 就算自己幾小心都會好易中招.
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 10:39 發表 KY: SORRY我返黎啦, 剛去左bank入數, 入票+匯款, 排左成大半個鐘先做好. 你的褸~~一件都無啦, 同埋你話羽x都唔見有. 我可能放工去apm行一陣先返藍田.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 10:40 發表 cc: 你未好返, me too, 咳就好左dddd. ky: 你而家好d未呀? 敏感好麻煩架, 又唔知因乜影響倒???
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 10:47 發表 ky: 我都係一樣收獲都無. 15/2我都同亞女來丫!
原文章由 lky2008 於 08-2-1 10:47 發表 返埋今日,可以休2日囉!
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 10:53 發表 我明天仲要返呀
原文章由 lky2008 於 08-2-1 10:57 發表 返半日啫! 咁年卅晚早收嗎?我冇呀!
原文章由 yan02 於 08-2-1 10:17 發表 雪 : http://www.globalflag.idv.tw/asia.htm 印多張比我女交, 我要有中國國旗個頁,我今晚同你拿 唔該晒
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 11:01 發表 我返埋年廿九半日, 三十放假啦(扣假的):tongue: :tongue:
原文章由 come爸嘩 於 08-2-1 11:10 發表 雪: 小說睇晒未呀?? 我CALL左COURIER上黎啦, 你應該下午有件收. 尋晚你幾點去到TKO MTR呀????
原文章由 雪文 於 08-2-1 11:18 發表 come,未睇晒呀. 我都入咗迷, 但又有大把嘢等我做:tongue: