關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1621#
發表於 08-1-14 12:49 |只看該作者
cy: 你慢慢睇啦, 我女下個星期考大考, 我無乜時間睇了.

出去食飯, 一陣傾!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1622#
發表於 08-1-14 12:49 |只看該作者
我間房好似係6呎半 x 8呎半 (唔係好肯定)

亞仔房就好似係6呎半 x 6呎半卦

其實都唔係好知
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:43 發表

hoganma: 下次join埋打麻雀.
想問你家主人房大唔大? 我的就細, 同love果間差唔多.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1623#
發表於 08-1-14 12:50 |只看該作者
呢二個, 唔知勁唔勁呢

原文章由 funbabyhk 於 08-1-14 12:48 發表
e...睇黎我地都有好多隻 '雀腳'

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1624#
發表於 08-1-14 12:52 |只看該作者


[quote]原文章由 cyclmama 於 08-1-14 12:46 發表
頭先係快活買意粉, 佢俾錯飯, 妖

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1625#
發表於 08-1-14 12:52 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:50 發表
呢二個, 唔知勁唔勁呢

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1626#
發表於 08-1-14 12:54 |只看該作者
我都出街啦

Rank: 6Rank: 6


7553
1627#
發表於 08-1-14 12:56 |只看該作者
hi 大家,
好耐冇入來~
心血來潮想入來8下雪文棵一串紅而家出左花未呀 ?
我仲未呀......

原來今日我大女要考打字 (速成 )佢實唔識啦;因為我以一直唔肯教佢,驚佢上網識左d壞人,但原來要學,唉 !早排已背了倉頡的碼,佢背來背去都唔識,如果上堂唔識又要罰企,變左我焗住教佢,其實個心千個不願意,可能我比較老土,真的唔想佢上網識人 ,今朝個家長 (同我女同級)佢話呢d冇得驚,打電話咪一樣 ...(但其實我家冇電話) 總之我就好擔心啦......:-|
我家有對雙子公主

Rank: 6Rank: 6


7553
1628#
發表於 08-1-14 12:59 |只看該作者
我又參觀得嗎 ?你屋企聽你講過好似好大果喎~
你參觀過我家的照片啦,我覺得我家都好多野唔知放邊好
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:43 發表
好呀, 下次再來過
我家有對雙子公主

Rank: 8Rank: 8


17382
1629#
發表於 08-1-14 13:16 |只看該作者
Afternoon all 今朝勁busy

Rank: 8Rank: 8


17382
1630#
發表於 08-1-14 13:18 |只看該作者
希望食完無事啦:D

原文章由 funbabyhk 於 08-1-13 20:16 發表
文文, love, yan02,
可能我連續 2 日食打邊爐, 今日發覺喉嚨痛  頭先去左食一盅龜苓膏, 希望有效啦.:

Rank: 8Rank: 8


17382
1631#
發表於 08-1-14 13:23 |只看該作者
我地25號是否出來食飯??!!如果是的話就25號先拿好嗎因為我去到牛頭角MTR最快都要6:20啊

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 10:15 發表
CALLING LOVE: 個鐘我係藍田買左一個啦, 想比返美少女果個你呀, 你今晚幾點到牛角MTR呀????????

Rank: 5Rank: 5


2967
1632#
發表於 08-1-14 13:27 |只看該作者
C6做嘢, 係咁上下ga la:tongue:
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:47 發表
C6都係無心裝亞仔D嘢.  我星期五晚都同佢講, 佢仔考普通話筆試, 叫佢温. 佢係咁叫佢讀書.  直到昨日早上都係讀出來, 我忍唔住開聲, 筆試呀, 你係咁讀讀讀有咩用, 佢都考完口試囉 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1633#
發表於 08-1-14 13:28 |只看該作者

原文章由 雪文 於 08-1-14 12:50 發表
呢二個, 唔知勁唔勁呢
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1634#
發表於 08-1-14 13:28 |只看該作者
我係度呀,今朝連出post say morning都無時間呀

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 11:09 發表
ky同love都唔見左

Rank: 8Rank: 8


17382
1635#
發表於 08-1-14 13:31 |只看該作者
係呀我e+一個人做2個人野,不過就唔會日日都咁busy既,係間中囉

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 11:18 發表

上星期佢話佢公司有同事放假, 比埋d野佢做, 可能busy啦!:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
1636#
發表於 08-1-14 13:32 |只看該作者
hi, kitty, 真係好耐冇見wor.

唔好太緊張la.
原文章由 kitty 於 08-1-14 12:56 發表
hi 大家,
好耐冇入來~
心血來潮想入來8下雪文棵一串紅而家出左花未呀 ?
我仲未呀......

原來今日我大女要考打字 (速成 )佢實唔識啦;因為我以一直唔肯教佢,驚佢上網識左d壞人,但原來要學,唉 !早排已背了倉頡的 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1637#
發表於 08-1-14 13:34 |只看該作者
love, 禽日新聞咪話模型機傷人gei, 我對仔女即刻話ee屋企架機都好大wor

[ 本文章最後由 cyclmama 於 08-1-14 13:36 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1638#
發表於 08-1-14 13:35 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-14 13:23 發表
我地25號是否出來食飯??!!如果是的話就25號先拿好嗎因為我去到牛頭角MTR最快都要6:20啊

ok, 就25號啦, 我已取返公司了, 我女係啟田間書局買左個公主鐘, 要成28元:tongue: :tongue: :tongue: 比你果個大少少!!!

Rank: 8Rank: 8


17382
1639#
發表於 08-1-14 13:36 |只看該作者
岩啦岩啦

1-5志願岩啦無錯啦
6-15志願你係唔會有機會抽得到的所以求其填就得啦.



原文章由 yan02 於 08-1-14 12:03 發表
大家再睇下我的新排位好嗎 ?再比私意見啦
甲部 : 中華基督教會基法小學 (油塘)乙部 :1中華基督教會基法小學 (油塘)2聖愛德華天主教小學3聖安當小學4聖公會基顯小學5香港道教聯合陳呂重德小學6聖約翰 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1640#
發表於 08-1-14 13:37 |只看該作者
原文章由 kitty 於 08-1-14 12:59 發表
我又參觀得嗎 ?你屋企聽你講過好似好大果喎~
你參觀過我家的照片啦,我覺得我家都好多野唔知放邊好   

kitty: 好呀, 下次又預埋你啦!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖