關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


8125
1621#
發表於 07-12-19 15:05 |只看該作者
傳統歸傳統...if 99真係唔幫手, 咁阿媽又唔會睇住自己個囡c既, so 應該阿媽都會煲瓜...but except my mom

原文章由 雪文 於 07-12-19 02:49 PM 發表
99 = 我媽

我俾咗個炖盅佢呀, 從我弟婦開始有咗, 到話肚細到話要生啦. 仲未炖過嘢俾佢媳婦食呀, 花膠我都俾埋佢, 雖然係花膠仔.

星期日我老公先講笑咁話我媽, 我媽話 ; 係呀, 無炖過, 都係煲.

所以你哋睇今年冬至 ...

Rank: 5Rank: 5


2967
1622#
發表於 07-12-19 15:05 |只看該作者
HI HI
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:02 發表
午安~~~
o甘多位.
一個早上成十幾版o甘多....
又趕今日開新part呀 ?:tongue:
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1623#
發表於 07-12-19 15:07 |只看該作者
我媽叫我去工展買野... 猴頭菇+薯片 +樊型 ..
今晚要去維園.
上次妳地講咩面好味 ? 仲有咩好野買 ?

Rank: 5Rank: 5


2967
1624#
發表於 07-12-19 15:07 |只看該作者
my mom and 99都有煲ga
原文章由 多利是 於 07-12-19 15:05 發表
傳統歸傳統...if 99真係唔幫手, 咁阿媽又唔會睇住自己個囡c既, so 應該阿媽都會煲瓜...but except my mom
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1625#
發表於 07-12-19 15:07 |只看該作者
我生二個都係自己煲的, 咩都自己來

原文章由 多利是 於 07-12-19 15:05 發表
傳統歸傳統...if 99真係唔幫手, 咁阿媽又唔會睇住自己個囡c既, so 應該阿媽都會煲瓜...but except my mom

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1626#
發表於 07-12-19 15:07 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:04 發表
ky ,cy,come 再多一位就 過年............開台囉~~~

都係o甘上下啦... 除左多左幾日假. 邊有o甘多節目呀.

就你啦, 我鐘意你叫自己做魚"魚南", 而我就係賣魚勝

Rank: 6Rank: 6


8125
1627#
發表於 07-12-19 15:09 |只看該作者
cy

咁睇你企邊邊啦....但傳統, 正日就梗係去男家食飯架啦...就算坦白講, 都唔應該有人話錯囉~  

原文章由 cyclmama 於 07-12-19 03:03 PM 發表
我之前有講過我屋企同c6係唔啱ga ma

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1628#
發表於 07-12-19 15:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:07 發表
我生二個都係自己煲的, 咩都自己來

果時就我媽煲的,  我連薑都無幫手刨

Rank: 6Rank: 6


6601
1629#
發表於 07-12-19 15:10 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:57 發表
hi, kinkinmum, 你仔讀那間小學呀, KY囡囡個間呀 ??

咁啱呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1630#
發表於 07-12-19 15:11 |只看該作者
我又開....

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 03:04 PM 發表
ky ,cy,come 再多一位就 過年............開台囉~~~

都係o甘上下啦... 除左多左幾日假. 邊有o甘多節目呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1631#
發表於 07-12-19 15:12 |只看該作者
我見佢復你的文章, 諗住佢係同你say Hi

原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:10 發表

咁啱呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1632#
發表於 07-12-19 15:12 |只看該作者
我又要去惠州
原文章由 多利是 於 07-12-19 15:11 發表
我又開....

Rank: 6Rank: 6


6601
1633#
發表於 07-12-19 15:12 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-19 14:58 發表
ky

唔好咁唸啦..新既一年, 係新既開始...期望..明天會更好...找過件更好的...

多多:

我諗我應該唔會踫到第2個啦!

希望真的可以忘掉傷痛,重新振作,整裝上路啦!

Rank: 6Rank: 6


8953
1634#
發表於 07-12-19 15:12 |只看該作者
原文章由 多利是 於 07-12-19 15:05 發表
傳統歸傳統...if 99真係唔幫手, 咁阿媽又唔會睇住自己個囡c既, so 應該阿媽都會煲瓜...but except my mom

呢樣我反對.

我老公係八珍買左兩大樽回來的. 我媽唔識煮.
由有到生左之後, 我加埋都冇食到10隻雞. 就算有雞食都係一起食飯先食.
我唔知咩叫補.......... 生完兩個零月就走去游水...

Rank: 6Rank: 6


6601
1635#
發表於 07-12-19 15:13 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:03 發表

你要初幾返工呀???

come come:

我放紅日咋!

Rank: 6Rank: 6


6601
1636#
發表於 07-12-19 15:14 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:07 發表
我媽叫我去工展買野... 猴頭菇+薯片 +樊型 ..
今晚要去維園.
上次妳地講咩面好味 ? 仲有咩好野買 ?

蘭蘭:

你又去做大客呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1637#
發表於 07-12-19 15:15 |只看該作者
係呀, 你媽有無講, 我個時咩都無食呀 ??
唔好同亞媽個年代比.  

我坐月都幾好, 二個都係老公陪, 生小悅時仲加埋奶奶.

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:12 發表

呢樣我反對.

我老公係八珍買左兩大樽回來的. 我媽唔識煮.
由有到生左之後, 我加埋都冇食到10隻雞. 就算有雞食都係一起食飯先食.
我唔知咩叫補.......... 生完兩 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1638#
發表於 07-12-19 15:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:07 發表

就你啦, 我鐘意你叫自己做魚"魚南", 而我就係賣魚勝

我打牌呀!真得人驚呀!我唔係好識,幾多番都唔識睇,搭牌都唔多掂,我女就對對糊同清1色都識!:tongue:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1639#
發表於 07-12-19 15:17 |只看該作者
lanlan,好味x的面, 白色的, 似北方面條.  20元送雞汁
( 多, 我仔話唔好味wor,太硬又厚.  我囡無意見, 我同老公都感幾好)

同埋金粉牌的面都幾好加.

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:07 發表
我媽叫我去工展買野... 猴頭菇+薯片 +樊型 ..
今晚要去維園.
上次妳地講咩面好味 ? 仲有咩好野買 ?

Rank: 6Rank: 6


6601
1640#
發表於 07-12-19 15:18 |只看該作者
原文章由 KINKINMUM 於 07-12-19 14:54 發表
HI! 我個仔今年讀小一,都讀得好開心.

HI!Kinkinmum!你好呀! 讀得開心咪好囉!我女就讀得辛苦囉(P.2)!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖