註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
原文章由 雪文 於 07-12-19 02:49 PM 發表 99 = 我媽 我俾咗個炖盅佢呀, 從我弟婦開始有咗, 到話肚細到話要生啦. 仲未炖過嘢俾佢媳婦食呀, 花膠我都俾埋佢, 雖然係花膠仔. 星期日我老公先講笑咁話我媽, 我媽話 ; 係呀, 無炖過, 都係煲. 所以你哋睇今年冬至 ...
返回頂部
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:02 發表 午安~~~ o甘多位. 一個早上成十幾版o甘多.... 又趕今日開新part呀 ?:tongue:
原文章由 多利是 於 07-12-19 15:05 發表 傳統歸傳統...if 99真係唔幫手, 咁阿媽又唔會睇住自己個囡c既, so 應該阿媽都會煲瓜...but except my mom
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:04 發表 ky ,cy,come 再多一位就 過年............開台囉~~~ 都係o甘上下啦... 除左多左幾日假. 邊有o甘多節目呀.
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 03:03 PM 發表 我之前有講過我屋企同c6係唔啱ga ma
原文章由 雪文 於 07-12-19 15:07 發表 我生二個都係自己煲的, 咩都自己來
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:57 發表 hi, kinkinmum, 你仔讀那間小學呀, KY囡囡個間呀 ??
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 03:04 PM 發表 ky ,cy,come 再多一位就 過年............開台囉~~~ 都係o甘上下啦... 除左多左幾日假. 邊有o甘多節目呀.
原文章由 KY2004 於 07-12-19 15:10 發表 咁啱呀!
原文章由 多利是 於 07-12-19 15:11 發表 我又開....
原文章由 多利是 於 07-12-19 14:58 發表 ky 唔好咁唸啦..新既一年, 係新既開始...期望..明天會更好...找過件更好的...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:03 發表 你要初幾返工呀???
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:07 發表 我媽叫我去工展買野... 猴頭菇+薯片 +樊型 .. 今晚要去維園. 上次妳地講咩面好味 ? 仲有咩好野買 ?
原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:12 發表 呢樣我反對. 我老公係八珍買左兩大樽回來的. 我媽唔識煮. 由有到生左之後, 我加埋都冇食到10隻雞. 就算有雞食都係一起食飯先食. 我唔知咩叫補.......... 生完兩 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 15:07 發表 就你啦, 我鐘意你叫自己做魚"魚南", 而我就係賣魚勝
原文章由 KINKINMUM 於 07-12-19 14:54 發表 HI! 我個仔今年讀小一,都讀得好開心.