關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1621#
發表於 07-11-15 17:24 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-15 17:21 硐表
多謝報料.

come, plan吓, 你知我路盲, 唔知點去.

好呀 不過大果間我未去過(知係邊), 唔知D位好唔好座.
(佢地的牛肉粒~正!)

Rank: 5Rank: 5


2967
1622#
發表於 07-11-15 17:24 |只看該作者
我明白,收到,你係我姊妹ma,點會x你吖
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:20 硐表

妳份人真沖動.
昨天喊打喊殺, 今天就真心剖白.
收歛下先麻....

或者人地試探妳呢 ?
(我多口, 唔好x我)
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1623#
發表於 07-11-15 17:25 |只看該作者
AGREE AGREE,CY比佢C6講2講就心軟
cy我都係果句:咩都假,保護左自己先


原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:20 硐表

妳份人真沖動.
昨天喊打喊殺, 今天就真心剖白.
收歛下先麻....

或者人地試探妳呢 ?
(我多口, 唔好x我)

Rank: 6Rank: 6


8953
1624#
發表於 07-11-15 17:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:18 硐表
c la, 我忍唔住同c6講咗. 不過我冇同c6嘈,普通傾計咁.
女pk今晚一定打俾我,點算

女pk今晚一定打俾我,點算===== "對唔住,我同妳冇野講. "

(唔好起吵架, 冇益)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1625#
發表於 07-11-15 17:25 |只看該作者
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:23 硐表
唔玩啦, 收工. 日日上得30分鐘, 真係唔夠喉.
希望明天冇o甘多事啦...

Rank: 6Rank: 6


8953
1626#
發表於 07-11-15 17:27 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:21 硐表
我怕c, 唔用一定唔得, 試過用0.03我全程驚到震

好彩睇到呢段...

妳驚穿呀? 唔洗o甘大力呀 ? 有野就c liam佢啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1627#
發表於 07-11-15 17:27 |只看該作者
唔好再同個女pk傾la, 一聽到佢把聲即cup 線
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:25 硐表
AGREE AGREE,CY比佢C6講2講就心軟
cy我都係果句:咩都假,保護左自己先

Rank: 5Rank: 5


2967
1628#
發表於 07-11-15 17:27 |只看該作者
c6唔會 ga,佢驚女pk會發di,女pk試過係我面前割脈,妖,佢好x煩
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:19 硐表
咁你有無話比PK女知C6會同你注冊呀,唉....CY咁落去唔係辦法,不如叫PK女及C6和你3個一齊當面講清楚,咁樣會唔會好D,唔好比機會C6同條PK女講一樣,同你講就另一樣


...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


3212
1629#
發表於 07-11-15 17:28 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:29 硐表
http://www.hkicons.com/_1848.gif請問邊個有渣打OPTION信用卡架?????????????



我有 ar.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1630#
發表於 07-11-15 17:28 |只看該作者
唔係呱,咁都無咩野ja wor 0.03,
要我地用返而唔慣呀


原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:21 硐表
我怕c, 唔用一定唔得, 試過用0.03我全程驚到震

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1631#
發表於 07-11-15 17:29 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:27 硐表
c6唔會 ga,佢驚女pk會發di,女pk試過係我面前割脈,妖,佢好x煩

佢咁你地就更加之要同個女人講清楚啦.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1632#
發表於 07-11-15 17:30 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-11-15 17:28 硐表

我有 ar.....

咁你知唔知佢地D積分而家可以點用架?
(之前可以係惠康/萬寧當現金用)

Rank: 5Rank: 5


2967
1633#
發表於 07-11-15 17:32 |只看該作者
佢真係好x煩,佢會不停打俾我,之前攞咗c6電話,將phone book copy 咗,條pk有我office tel no.
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:27 硐表
唔好再同個女pk傾la, 一聽到佢把聲即cup 線
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1634#
發表於 07-11-15 17:33 |只看該作者



原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:27 硐表

好彩睇到呢段...

妳驚穿呀? 唔洗o甘大力呀 ? 有野就c liam佢啦.

Rank: 5Rank: 5


2967
1635#
發表於 07-11-15 17:34 |只看該作者
c6都係咁講,不過我say no lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:28 硐表
唔係呱,咁都無咩野ja wor 0.03,
要我地用返而唔慣呀
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1636#
發表於 07-11-15 17:35 |只看該作者
要走又俾老細拉住.

各位88啦, 星期六見.

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:28 硐表
唔係呱,咁都無咩野ja wor 0.03,
要我地用返而唔慣呀

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1637#
發表於 07-11-15 17:35 |只看該作者
自從用x都有左亞仔之後, 都未試過唔用x
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:34 硐表
c6都係咁講,不過我say no lor

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1638#
發表於 07-11-15 17:35 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:32 硐表
佢真係好x煩,佢會不停打俾我,之前攞咗c6電話,將phone book copy 咗,條pk有我office tel no.

咁佢好可能打黎公司騷擾你喎.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1639#
發表於 07-11-15 17:36 |只看該作者
88 玩得開心d
原文章由 雪文 於 07-11-15 17:35 硐表
要走又俾老細拉住.

各位88啦, 星期六見.

Rank: 8Rank: 8


17382
1640#
發表於 07-11-15 17:36 |只看該作者
咩人來架

cy你咩都唔好理,叫你個c6攪返惦佢,如果佢唔肯攪既話你自己都知下一步點做啦,佢攪返來既又唔係你攪,如果條女pk要死都係c6攪出來的,唔關你事,所以你唔好再聽條女pk電話啦


原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:27 硐表
c6唔會 ga,佢驚女pk會發di,女pk試過係我面前割脈,妖,佢好x煩
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖