註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 雪文 於 07-11-15 17:21 硐表 多謝報料. come, plan吓, 你知我路盲, 唔知點去.
返回頂部
大宅
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:20 硐表 妳份人真沖動. 昨天喊打喊殺, 今天就真心剖白. 收歛下先麻.... 或者人地試探妳呢 ? (我多口, 唔好x我)
伯爵府
男爵府
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:18 硐表 c la, 我忍唔住同c6講咗. 不過我冇同c6嘈,普通傾計咁. 女pk今晚一定打俾我,點算
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:23 硐表 唔玩啦, 收工. 日日上得30分鐘, 真係唔夠喉. 希望明天冇o甘多事啦...
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:21 硐表 我怕c, 唔用一定唔得, 試過用0.03我全程驚到震
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:25 硐表 AGREE AGREE,CY比佢C6講2講就心軟 cy我都係果句:咩都假,保護左自己先
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:19 硐表 咁你有無話比PK女知C6會同你注冊呀,唉....CY咁落去唔係辦法,不如叫PK女及C6和你3個一齊當面講清楚,咁樣會唔會好D,唔好比機會C6同條PK女講一樣,同你講就另一樣 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-15 16:29 硐表 http://www.hkicons.com/_1848.gif請問邊個有渣打OPTION信用卡架?????????????
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:27 硐表 c6唔會 ga,佢驚女pk會發di,女pk試過係我面前割脈,妖,佢好x煩
原文章由 novemberwm 於 07-11-15 17:28 硐表 我有 ar.....
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:27 硐表 唔好再同個女pk傾la, 一聽到佢把聲即cup 線
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:27 硐表 好彩睇到呢段... 妳驚穿呀? 唔洗o甘大力呀 ? 有野就c liam佢啦.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:28 硐表 唔係呱,咁都無咩野ja wor 0.03, 要我地用返而唔慣呀
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:34 硐表 c6都係咁講,不過我say no lor
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:32 硐表 佢真係好x煩,佢會不停打俾我,之前攞咗c6電話,將phone book copy 咗,條pk有我office tel no.
原文章由 雪文 於 07-11-15 17:35 硐表 要走又俾老細拉住. 各位88啦, 星期六見.