關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 36
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 36 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1621#
發表於 07-11-7 14:37 |只看該作者
come,大陸係咁加, D人無錢嘛.  同埋佢哋唔認為封1元係個鍾意思囉.  開門利是都無講好幾多數, 係姐妹要得多就會俾多D.  有D大封D, 有D就細D.

而家我諗D人結婚封2元, 5元 or 10元了掛, D人有錢咗咁多.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:20 硐表
雪文: 講返封利是果度~~~乜大陸係咁架咩??? 起碼都封2元啦.....就算封幾佰封都=幾佰元啫!?!??!??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1622#
發表於 07-11-7 14:39 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:34 硐表
嘩, comecome: :

你D黄色字睇C人啦, 我以為係空白.

咁你有無禮物送比老公呀??????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1623#
發表於 07-11-7 14:41 |只看該作者
加埋我爸媽今早返咗去.   
之前問amy,佢話佢二公婆上去小肥羊食咗 $220.-, 我話咁貴.  人人都話最多人均 70元, 食到抱住個肚.  今日AMY解釋俾我听, 因佢二個人, 所以要貴D, 人多係好D, 可以叫多D.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:35 硐表
雪文: 你一家四口返呀????

Rank: 5Rank: 5


2967
1624#
發表於 07-11-7 14:41 |只看該作者
sorry.
收到

原文章由 雪文 於 07-11-7 14:07 硐表
CY :   

pls call me 雪雪 or 文文

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1625#
發表於 07-11-7 14:41 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:37 硐表
come,大陸係咁加, D人無錢嘛.  同埋佢哋唔認為封1元係個鍾意思囉.  開門利是都無講好幾多數, 係姐妹要得多就會俾多D.  有D大封D, 有D就細D.

而家我諗D人結婚封2元, 5元 or 10元了掛, D人有錢咗咁多.

...

OH, 咁我又唔知佢地原來係封1元回禮呀!!
我星期一返去做迎賓, 有好多人單拖黎封1仟圓禮, 有D仲一個人黎幫朋友帶埋禮黎, 封封都好厚身, 因D$$我KEEP住!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1626#
發表於 07-11-7 14:42 |只看該作者
無wor, cake一個囉

C6使物對佢咁好

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:39 硐表

咁你有無禮物送比老公呀??????????????????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1627#
發表於 07-11-7 14:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:41 硐表
加埋我爸媽今早返咗去.   
之前問amy,佢話佢二公婆上去小肥羊食咗 $220.-, 我話咁貴.  人人都話最多人均 70元, 食到抱住個肚.  今日AMY解釋俾我听, 因佢二個人, 所以要貴D, 人多係好D, 可以叫多D.

...

小悅聽日請假嗎? 你亞仔今日去旅行????

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1628#
發表於 07-11-7 14:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:42 硐表
無wor, cake一個囉ops:" />

C6使物對佢咁好

咁你係邊間CAKE SHOP度買, 大班我有30元COUPON.(2LBS)
1 LBS 有$15 COUPON

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 07-11-7 14:45 編輯 ]

Rank: 8Rank: 8


17382
1629#
發表於 07-11-7 14:44 |只看該作者



原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:22 硐表
剛剛我XX係地盤跌親, 而家返黎睇跌打!:(

Rank: 5Rank: 5


2967
1630#
發表於 07-11-7 14:44 |只看該作者
吓,咁佢仲返嚟
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:37 硐表
我老細跌倒個X頭, 同埋手爭位破左皮!!!!:-|

Rank: 5Rank: 5


4210
1631#
發表於 07-11-7 14:44 |只看該作者
咁對仔女唔使返學??

原文章由 雪文 於 07-11-7 14:18 硐表
係呀, 明天放假, C6生日.

Rank: 8Rank: 8


17382
1632#
發表於 07-11-7 14:46 |只看該作者
好彩唔係得我一個解錯姐


原文章由 雪文 於 07-11-7 14:31 硐表
我今朝都係咁解呀, 所以我打咗電話俾CY

Rank: 8Rank: 8


17382
1633#
發表於 07-11-7 14:48 |只看該作者
上次好似係暈左果位嗎????

原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:37 硐表
我老細跌倒個X頭, 同埋手爭位破左皮!!!!:-|

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1634#
發表於 07-11-7 14:48 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:44 硐表
吓,咁佢仲返嚟

我XX係係LEE D 人黎架啦, 成日慌C公司無左佢係度會"林"咁, 朝9晚7日日係度STAND BY!!!!:tongue: :tongue: :tongue: 之前試過病, 唔舒服又唔C去睇醫生, 返黎散播病菌同瞓覺, 真係唔得佢死!

Rank: 5Rank: 5


2967
1635#
發表於 07-11-7 14:48 |只看該作者
你都算係咁la,有個cake送俾佢,幫我同佢講happy brithday,祝佢身體健康la.
今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:42 硐表
無wor, cake一個囉

C6使物對佢咁好

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1636#
發表於 07-11-7 14:49 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 14:48 硐表
上次好似係暈左果位嗎????

BINGO!!!! (不過無獎 )

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1637#
發表於 07-11-7 14:49 |只看該作者
CY的case, 又令我諗起C6,我諗佢都有一腳踏幾船的日子, 第四者, 第五者咁. 我估.

試過有個女人同我講, 佢借咗萬幾元俾C6做生意, 佢有存款紀錄.  又話筆錢佢老公唔知, 佢要填返.
我叫佢唔好同我講 ( 我心諗扺你加, 有老公仲去勾佬), 你去追C6還, 我唔理.

C6最終有無還錢俾佢, 我唔知 ( 佢口頭有講會還)

唔好話我心黑, C6唔還俾佢, 都係條女自己攞來的,咁叫懲罰

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1638#
發表於 07-11-7 14:51 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:48 硐表
今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻

對仔女對你好/乖/聽聽話話就得啦, 唔好望佢對你好, 至緊要係你要對自己好......

Rank: 8Rank: 8


17382
1639#
發表於 07-11-7 14:51 |只看該作者
做曬C6 D野可以專心上BK啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1640#
發表於 07-11-7 14:53 |只看該作者
唔好咁啦:( :( :(



原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:48 硐表
你都算係咁la,有個cake送俾佢,幫我同佢講happy brithday,祝佢身體健康la.
今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖