註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:20 硐表 雪文: 講返封利是果度~~~乜大陸係咁架咩??? 起碼都封2元啦.....就算封幾佰封都=幾佰元啫!?!??!??
返回頂部
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:34 硐表 嘩, comecome: : 你D黄色字睇C人啦, 我以為係空白.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:35 硐表 雪文: 你一家四口返呀????
大宅
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:07 硐表 CY : pls call me 雪雪 or 文文
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:37 硐表 come,大陸係咁加, D人無錢嘛. 同埋佢哋唔認為封1元係個鍾意思囉. 開門利是都無講好幾多數, 係姐妹要得多就會俾多D. 有D大封D, 有D就細D. 而家我諗D人結婚封2元, 5元 or 10元了掛, D人有錢咗咁多. ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:39 硐表 咁你有無禮物送比老公呀??????????????????
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:41 硐表 加埋我爸媽今早返咗去. 之前問amy,佢話佢二公婆上去小肥羊食咗 $220.-, 我話咁貴. 人人都話最多人均 70元, 食到抱住個肚. 今日AMY解釋俾我听, 因佢二個人, 所以要貴D, 人多係好D, 可以叫多D. ...
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:42 硐表 無wor, cake一個囉ops:" /> C6使物對佢咁好
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:22 硐表 剛剛我XX係地盤跌親, 而家返黎睇跌打!:(
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:37 硐表 我老細跌倒個X頭, 同埋手爭位破左皮!!!!:-|
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:18 硐表 係呀, 明天放假, C6生日.
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:31 硐表 我今朝都係咁解呀, 所以我打咗電話俾CY
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:44 硐表 吓,咁佢仲返嚟
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:42 硐表 無wor, cake一個囉 C6使物對佢咁好
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 14:48 硐表 上次好似係暈左果位嗎????
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:48 硐表 今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:48 硐表 你都算係咁la,有個cake送俾佢,幫我同佢講happy brithday,祝佢身體健康la. 今個sunday我birthday,唔好話cake,我諗連條蕉都冇隻