關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1621#
發表於 07-10-24 15:46 |只看該作者
名可以同名同姓,但個樣就真係


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 15:44 硐表

一定唔係公眾平台上分享照片. 名都係其次. :idea:   

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1622#
發表於 07-10-24 15:47 |只看該作者
各位, 我又要出街搵料, 88
文文 >>> 你今晚

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1623#
發表於 07-10-24 15:47 |只看該作者
係呀. 就係個個啦

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 15:37 硐表

之前講咩的 ? 被人追數個位呀 ??

Rank: 6Rank: 6


8953
1624#
發表於 07-10-24 15:50 |只看該作者
人民幣又新高.
除左d封塵股仔, 我清貨了. 上星期連5仔都清.
家下渣打定期有成4.6-4.8 有d大大額的連匯豐都有5.x%息.
中銀就在網上搶小額, 5萬定6個月 3.8x / 4.1x ---3個月3個月計, 一定要經網上做.  上星期出的有4.4%息. 小額都唔錯.

Rank: 8Rank: 8


17382
1625#
發表於 07-10-24 15:53 |只看該作者
我得個睇字

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 15:50 硐表
人民幣又新高.
除左d封塵股仔, 我清貨了. 上星期連5仔都清.
家下渣打定期有成4.6-4.8 有d大大額的連匯豐都有5.x%息.
中銀就在網上搶小額, 5萬定6個月 3.8x / 4.1x ---3個月3個月計, 一定要經網上做.  上星期出的 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1626#
發表於 07-10-24 15:53 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 15:47 硐表
係呀. 就係個個啦

昨天聽妳講, 睇左兩版. 冇追睇了.
不過, 如果個位miss lee 係真的被銀行凍左戶口, 佢真係無符. 一定拖下先啦...
冇話邊個o岩晒的.  唔好彩姐...

Rank: 6Rank: 6


8953
1627#
發表於 07-10-24 15:55 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 15:41 硐表

我個簽名公仔係無左啦, 因個web-site比人迫遷喎.

:tongue: 改個過啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1628#
發表於 07-10-24 15:56 |只看該作者
5仔都清呀, 嘩, 你真係好決斷.

我媽昨日問, 美國亞洲最好息, 不過我無听幾多.

原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 15:50 硐表
人民幣又新高.
除左d封塵股仔, 我清貨了. 上星期連5仔都清.
家下渣打定期有成4.6-4.8 有d大大額的連匯豐都有5.x%息.
中銀就在網上搶小額, 5萬定6個月 3.8x / 4.1x ---3個月3個月計, 一定要經網上做.  上星期出的 ...

Rank: 5Rank: 5


3212
1629#
發表於 07-10-24 15:56 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:26 硐表
我都係呀,尋晚真係想c呀:cry: :cry:


所以我米話你勁 lor...........

Rank: 8Rank: 8


17382
1630#
發表於 07-10-24 15:57 |只看該作者
都唔知實情係點所以唔敢講邊個唔岩,不過其他mummy出既post有部分就過份左囉


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 15:53 硐表

昨天聽妳講, 睇左兩版. 冇追睇了.
不過, 如果個位miss lee 係真的被銀行凍左戶口, 佢真係無符. 一定拖下先啦...
冇話邊個o岩晒的.  唔好彩姐...

Rank: 8Rank: 8


17382
1631#
發表於 07-10-24 15:59 |只看該作者
原來係呢樣勁 係呀我尋晚12點仲係度吸塵呀


原文章由 novemberwm 於 07-10-24 15:56 硐表


所以我米話你勁 lor...........

Rank: 4


679
1632#
發表於 07-10-24 16:00 |只看該作者
我通常8:15 -8:20 到油塘.
原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 15:07 硐表
irenec: 咁你要幾點去到油塘呀????????????????

Rank: 4


679
1633#
發表於 07-10-24 16:02 |只看該作者
我見到有個mami係咁問人攞相睇,即時俾人炳到9彩
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 15:57 硐表
都唔知實情係點所以唔敢講邊個唔岩,不過其他mummy出既post有部分就過份左囉

Rank: 5Rank: 5


3212
1634#
發表於 07-10-24 16:04 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 15:59 硐表
原來係呢樣勁 係呀我尋晚12點仲係度吸塵呀


唔係, 你以為我講muk 野啫!!??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1635#
發表於 07-10-24 16:04 |只看該作者
love: 係拍手的公仔.

龍媽: 佢話遲d又回復正常, 唔改住啦. 我手頭上的股票都唔知應該邊d留邊d放好.....所以一直拖都而家.:-| :-| :-|

Rank: 6Rank: 6


8953
1636#
發表於 07-10-24 16:04 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-24 15:56 硐表
5仔都清呀, 嘩, 你真係好決斷.

我媽昨日問, 美國亞洲最好息, 不過我無听幾多.

5仔我入價貴...
美銀---變左建行啦, 係咪 ? 係高息呀, 成日都有4.8~4.9% 貼係門都. 我公司附近剛好有一家.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1637#
發表於 07-10-24 16:06 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-24 16:00 硐表
我通常8:15 -8:20 到油塘.

咁我早過你啦, 我要8:05-8:10am到藍田mtr.

Rank: 8Rank: 8


17382
1638#
發表於 07-10-24 16:06 |只看該作者
執屋係我強項嗎


原文章由 novemberwm 於 07-10-24 16:04 硐表


唔係, 你以為我講muk 野啫!!??

Rank: 8Rank: 8


17382
1639#
發表於 07-10-24 16:09 |只看該作者
係10個人拍手果個公仔即bk未改新板前已經用的那個wor 但我見到wor 係簽名檔位置即出post下面嗎,我個簽名檔係:  汶汶 i lov you 媽咪


原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 16:04 硐表
love: 係拍手的公仔.

Rank: 6Rank: 6


8953
1640#
發表於 07-10-24 16:12 |只看該作者
原文章由 novemberwm 於 07-10-24 16:04 硐表


唔係, 你以為我講muk 野啫!!??


我都奇怪緊, 不過冇睇晒d post 唔敢搭咀. :
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖