關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1621#
發表於 07-10-9 17:27 |只看該作者
我睇落你就係有呷亞仔燥囉 呢個心結只有你自己先打得開了:cry: 家務呢個問題我諗好多c6都唔會做所以唔好望佢會做個心會好過好多:tongue: :tongue: 收埋唔講...un...會唔會係佢講咩你都xyz佢所以佢唔講呢?!


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:20 硐表
有d gar

佢成日都唔咩幫手呢, 返黎淨係灘係度

同埋有咩都收埋唔講, 積下積下佢做咩都唔順眼lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1622#
發表於 07-10-9 17:27 |只看該作者
Me , 17歲卜卜趣
原文章由 Jerry豬媽咪 於 07-10-9 17:24 硐表
你地2個都幾似...細細個即係幾多歲?

Rank: 8Rank: 8


17382
1623#
發表於 07-10-9 17:29 |只看該作者
咁我唔同,第1次係我分既唔記得幾耐啦,第2次係佢走左~~3-4個月,第3次係我離開~~6個月囉

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:22 硐表
ME TOO 第1,2次分左2個禮拜, 第3次半年, 3次都係我提出

Rank: 5Rank: 5


4210
1624#
發表於 07-10-9 17:31 |只看該作者
唔明 "分手冇搬走一次" 分手但唔搬走, 即係仲一齊住?

原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:23 硐表
我分手搬走咗一次,分手冇搬走一次!:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1625#
發表於 07-10-9 17:31 |只看該作者
分手冇搬走一次 咁都得

原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:23 硐表
我分手搬走咗一次,分手冇搬走一次!:cry:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1626#
發表於 07-10-9 17:31 |只看該作者
家務我已經無expectation

唔係, 係佢性格問題, 其實好多時都係因為佢唔太出聲, 又無咩反應, 個人cool cool, 所以我有野都唔想同佢講

即譬如你講個笑話, 真係好好笑gei, but佢唔笑無反應, 1次係咁, 2次係咁, 3次你唔會再講lor

如果佢能夠唔好咁內儉, 我諗會好好多
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:27 硐表
我睇落你就係有呷亞仔燥囉 呢個心結只有你自己先打得開了:cry: 家務呢個問題我諗好多c6都唔會做所以唔好望佢會做個心會好過好多:tongue: :tongue: 收埋唔講...un...會唔會係佢講咩你都xyz佢所以佢唔講呢?!


...

Rank: 8Rank: 8


17382
1627#
發表於 07-10-9 17:34 |只看該作者
果時19歲算唔算卜卜趣

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:27 硐表
Me 哦, 17歲卜卜趣

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1628#
發表於 07-10-9 17:34 |只看該作者
你地住埋定結婚之後? 我結婚之後未分過, 因為我覺得如果結婚之後要分開, 好難會再係番埋一齊
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:29 硐表
咁我唔同,第1次係我分既唔記得幾耐啦,第2次係佢走左~~3-4個月,第3次係我離開~~6個月囉

Rank: 4


679
1629#
發表於 07-10-9 17:36 |只看該作者
鬼咩,舊年gei事jar
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:24 硐表
你地住埋?分手又唔搬走都得

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1630#
發表於 07-10-9 17:37 |只看該作者
佢話佢頭痛, 點知佢.

我放工啦, 各位 88

( 好彩我返來打卡, 剛才我老細打電話返公司揾我呀 )



原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:19 硐表
做咩事黑口黑面

Rank: 8Rank: 8


17382
1631#
發表於 07-10-9 17:37 |只看該作者
如果佢係咁都好難改變佢

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:31 硐表
家務我已經無expectation

唔係, 係佢性格問題, 其實好多時都係因為佢唔太出聲, 又無咩反應, 個人cool cool地, 所以我有野都唔想同佢講

即譬如你講個笑話, 真係好好笑gei, but佢唔笑無反應, 1次係咁, 2次係咁, 第 ...

Rank: 4


679
1632#
發表於 07-10-9 17:38 |只看該作者
me too! c6係我第一個男人tim!
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:27 硐表
Me 哦, 17歲卜卜趣

Rank: 8Rank: 8


17382
1633#
發表於 07-10-9 17:38 |只看該作者
同居時分左1次,婚後1人1次 仲要係大大鑊tim

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:34 硐表
你地住埋定結婚之後? 我結婚之後未分過, 因為我覺得如果結婚之後要分開, 好難會再係番埋一齊

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1634#
發表於 07-10-9 17:39 |只看該作者
我趣小小
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:34 硐表
果時19歲算唔算卜卜趣

Rank: 8Rank: 8


17382
1635#
發表於 07-10-9 17:40 |只看該作者
唔係好耐之前既事wor

原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:36 硐表
鬼咩,舊年gei事jar

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1636#
發表於 07-10-9 17:40 |只看該作者
oh
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:38 硐表
同居時分左1次,婚後1人1次 仲要係大大鑊tim

Rank: 8Rank: 8


17382
1637#
發表於 07-10-9 17:41 |只看該作者
咁算啦佢頭痛ma:D :D

886


原文章由 雪文 於 07-10-9 17:37 硐表
佢話佢頭痛, 點知佢.

我放工啦, 各位 88

( 好彩我返來打卡, 剛才我老細打電話返公司揾我呀 )

Rank: 4


679
1638#
發表於 07-10-9 17:44 |只看該作者
就係為咗對寶貝所以唔走得!
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:40 硐表
唔係好耐之前既事wor

Rank: 8Rank: 8


17382
1639#
發表於 07-10-9 17:45 |只看該作者
咁我呢

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 17:39 硐表
我趣小小   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1640#
發表於 07-10-9 17:46 |只看該作者
咁你同佢gei問題解決左未?
原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:44 硐表
就係為咗對寶貝所以唔走得!
‹ 上一主題|下一主題