關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1621#
發表於 07-6-27 15:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

如果你睇倒間公司係無前景, 個老細成日黑口黑面+成日話d伙計人工高, 我估你同我一樣.   [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


佢真係減先算          

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1622#
發表於 07-6-27 15:04 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係ar, 試下lor, 唔試過點知wor, 我都係無拿拿搵到之ma, 每月多20%, 仲要有番份double pay + bonus [quote]
come爸嘩 寫道:
要睇下你好唔好彩, 我前年有個同事走左, 搵倒份比舊的高30%,       (佢d料同我差唔多)[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1623#
發表於 07-6-27 15:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

係呀.

心算係唔可以用算盤, 算盤在心中來計.
hoganmama 寫道:
mud珠心算又分開珠算同心算gar咩[quote]
雪文 寫道:


珠心算 唔係 = 珠算 + 心算咩    [quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1624#
發表於 07-6-27 15:06 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文

同佢做功課時扮傻自己搞錯, 等佢指正你得唔得ar? 等佢叻下有d信心, 我成日都係亞仔面前扮傻gar

hoganmama

Rank: 8Rank: 8


17382
1625#
發表於 07-6-27 15:08 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


我亞囡未學到果一part所以我都唔係太清楚,
我聽我細妹講佢個囡無學『心算』比賽果部份佢話因為要做多好多功課wor,今晚學琴會見到佢等我問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1626#
發表於 07-6-27 15:10 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

所謂珠心算,即珠算式心算。珠算,是以算盤為工具,用來計算多位數的加、減、乘、除、四則計算、開方等題型。其運珠技巧有一定的規律及口訣,當使用者能熟練操作算盤,除了會快速的求出正確答案外,也能透過腦細胞的滋長,將算盤的盤式,檔次及珠子的浮動變化描繪到腦子裡,即好像在腦子裡有把「活算盤」,這種活算盤的影像,稱為「虛盤」。它透過知覺,形象,記憶等過程,在大腦裡來完成珠算運算,即我們所謂珠算式心算。

Rank: 5Rank: 5


4210
1627#
發表於 07-6-27 15:11 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁不如你試下, 搵到份好過而家, 就走囉, 搵唔到, 就留係度囉    [quote]
come爸嘩 寫道:
要睇下你好唔好彩, 我前年有個同事走左, 搵倒份比舊的高30%,       (佢d料同我差唔多)[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1628#
發表於 07-6-27 15:12 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

講真, 你係好好彩, 除非有人介紹, 否則無乜工會等你一個月架. :cry:  :cry: [quote]
hoganmama 寫道:
係ar, 試下lor, 唔試過點知wor, 我都係無拿拿搵到之ma, 每月多20%, 仲要有番份double pay + bonus [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1629#
發表於 07-6-27 15:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


你老細咁衰架仲要成日黑口黑面
咁樣又真係幾難頂wor  
我老細對我地都仲好好架
有錢果時係超級好tim呀,
果時亞囡未出世老細比左$10,000利是我呀
所以我唔走囉

come爸嘩 寫道:
如果你睇倒間公司係無前景, 個老細成日黑口黑面+成日話d伙計人工高, 我估你同我一樣.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1630#
發表於 07-6-27 15:13 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

唉, 我無同亞仔報到考十級[quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


我亞囡未學到果一part所以我都唔係太清楚,
我聽我細妹講佢個囡無學『心算』比賽果部份佢話因為要做多好多功課wor,今晚學琴會見到佢等我問

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1631#
發表於 07-6-27 15:17 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

Q: 心算是如何操作的?

A: 我們在此不談別國發展的各式心算,目前一般而言最普通最常見最實用的就是「珠算式的心算」(俗稱珠心算,以下我均簡稱為心算),簡單講,就是在您的心中有一把無形的算盤,您撥打您心中那把無形算盤,就可以完成加減乘除等運算。   

Q:珠算與心算有甚麼不同?

A:珠算是真的有一把算盤讓您撥打,但心算是把這把算盤刻在您的腦海裡撥打,因為撥打不會有不小心卡珠、多撥珠、多撥掉別珠的問題,所以若位數較少時,心算較快。但位數較多時,畢竟人的記憶力有限,無法同時容納那麼多珠子在腦海中,因此此時珠算較適合。若學過珠算的人再學心算很容易上手,只要持續不斷的練習,對心算都大有幫助。   

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1632#
發表於 07-6-27 15:18 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

都唔知好彩定唔好彩lor, $係多左, 但以前份工好free, 我跟老闆對我好好, 亞仔學校有咩funtion都可以去埋遲d先返工, 唔駛扣假, 有得msn, 而家就入左個深山, lunch又困係度, 有d悶lor, 好彩有你地, 唔係就真係悶死我

[quote]
come爸嘩 寫道:
講真, 你係好好彩, 除非有人介紹, 否則無乜工會等你一個月架. :cry:  :cry: [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1633#
發表於 07-6-27 15:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


你係唔係同亞仔報左比賽所以先咁多功課

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1634#
發表於 07-6-27 15:19 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我舊同事因為家事而走的, 之後先搵倒!
我去搵工人地邊會等你一個月丫?![quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
咁不如你試下, 搵到份好過而家, 就走囉, 搵唔到, 就留係度囉    [quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1635#
發表於 07-6-27 15:23 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

或者有人肯等一個月呢, 你send cv時咪寫明要1month notice lor, 如果人地肯就會叫你去見gar la
[quote]
come爸嘩 寫道:
我舊同事因為家事而走的, 之後先搵倒!
我去搵工人地邊會等你一個月丫?![quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1636#
發表於 07-6-27 15:24 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁你公司都唔算差啦.[quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


你老細咁衰架仲要成日黑口黑面
咁樣又真係幾難頂wor  
我老細對我地都仲好好架
有錢果時係超級好tim呀,
果時亞囡未出世老細比左$10,000利是我呀
所以我唔走囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1637#
發表於 07-6-27 15:26 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我而家份工都好free, 可以同你地朝九晚六. 返工又就倒亞女返學的時間.[quote]
hoganmama 寫道:
都唔知好彩定唔好彩lor, $係多左, 但以前份工好free, 我跟老闆對我好好, 亞仔學校有咩funtion都可以去埋遲d先返工, 唔駛扣假, 有得msn, 而家就入左個深山, lunch又困係度, 有d悶lor, 好彩有你地, 唔係就真係悶死我

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1638#
發表於 07-6-27 15:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

以我的料子, 應該....      [quote]
hoganmama 寫道:
或者有人肯等一個月呢, 你send cv時咪寫明要1month notice lor, 如果人地肯就會叫你去見gar la
[quote]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1639#
發表於 07-6-27 15:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

咁真係要諗清楚

[quote]
come爸嘩 寫道:
我而家份工都好free, 可以同你地朝九晚六. 返工又就倒亞女返學的時間.[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1640#
發表於 07-6-27 15:27 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


問心都唔係差架,
係呢排差dd姐,
我地請假又唔洗扣錢既,
做曬公司野老細就唔會理你因為公司係有$$$搵的


come爸嘩 寫道:
咁你公司都唔算差啦.
‹ 上一主題|下一主題