關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1601#
發表於 07-3-16 22:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
係呀~~~淨係個人就得架啦.    記住踢球前一個鐘頭要吃早餐呀!
記住著波鞋wor.
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

OK   到時見, 係咪淨係帶 Matthew 個人到, 其它咩都唔要呀  
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1602#
發表於 07-3-17 10:10 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
1B Mom,

聽日妳地去唔去我地班個女同學既 M 記生日會呀    


Matthew_媽咪
YO YO 冇收到邀請喎 .
  
係呢, 你知唔知 3月26日 測驗英文默書嘅範圍呀 ?
^_^

Rank: 4


588
1603#
發表於 07-3-17 14:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1604#
發表於 07-3-18 23:55 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew 媽咪
真係唔該哂, 我真係大矇,咁都睇唔到
  
係呢, 你地開始溫書未呀,我都未開始同 yo yo 溫,    
^_^

Rank: 4


588
1605#
發表於 07-3-19 11:35 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 3Rank: 3


304
1606#
發表於 07-3-19 12:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

仲未開始溫書呀     , 諗住呢幾晚同佢溫左中文默書先, 跟住到英文默書, 默完晒書先開始溫測驗 d 野, 因為我怕佢全部攪亂晒, 今次少左個長假期, 真係冇咩時間同佢溫習呀, 妳呢 ? 妳會點同 yo yo 溫呀, 交流交流一下  


Matthew_媽咪
我同你一樣,呢幾晚同佢溫中文默書, 今個星期六, 日 都唔去街 lu, 係屋企溫英文默書, 同埋 中, 英測驗, 跟住下個星期六,日 就溫數學, 常識 及 聖經. yo yo 數學科-"時鐘" 唔係好掂, 好似講極佢都唔明.   
吖 ! 唔知 "英文" & "普通話" 拼音會唔會測呢   
^_^

Rank: 4


588
1607#
發表於 07-3-19 15:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 5Rank: 5


1256
1608#
發表於 07-3-23 15:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Hi,
各位媽咪,好耐冇見.新年前有段新聞說有個小朋友被工人用滾湯燙傷,係我的仔仔.仔仔住了大半個月醫院,心痛死了!
    
最後,當然炒了死蠢工人,自己照顧兩個仔仔,又忙又累,完全無時間上來.

Rank: 4


588
1609#
發表於 07-3-23 15:44 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 5Rank: 5


1256
1610#
發表於 07-3-23 15:57 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽,
仔仔半年不可以晒太陽, 有好多功課要補做.
Matthew_媽咪 寫道:
ilovelinlin

甘妳仔仔依家仲有冇事呀 ? 個工人又會蠢到甘既, 真係         , 甘妳仔仔冇番甘耐學, 學校又冇幫妳呀 ?

希望妳仔仔快 d 好番, 忘記呢次唔開心既經驗 !!!

Rank: 4


554
1611#
發表於 07-3-23 18:19 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

ilovelinlin,
唔怪之得, e排唔見你仔仔啦~~~
做咩鬼個工人禁唔小心架
個仔情況而家點呀???
我幫你     個工人.
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1612#
發表於 07-3-26 11:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


304
1613#
發表於 07-3-26 20:50 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

好慘呀! 今日測驗英文默書, yo yo 已經背熟哂, 但今日返學搭校車, yo yo 突然間嘔, 返到學校, 學校就打電話比我要即刻帶佢返屋企, 唔比佢默埋書先走, 又冇得補默, 真係    
^_^

Rank: 4


588
1614#
發表於 07-3-26 23:38 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 2


99
1615#
發表於 07-3-30 18:39 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

各1BMom,
呢排教仔溫書應付測驗,真係好累?希望下星期考完會好啲!

Rank: 4


554
1616#
發表於 07-3-31 15:08 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
終於找到你啦~~ (我眼大睇唔到個post呀! )
我同nicky上星期日有去踢波呀!  我e為你溫書唔得閒tim.
今個星期日會去踢波, 在頌安呀!
記住黎呀~~~
Matthew溫成點呀?
Matthew_媽咪 寫道:
露絲

尋日 nicky 有冇去踢波呀, Matthew 又病左, 所以尋日冇同佢去, 係喎 ~ 教練係咪帶左 d form 俾我呀 ? 今個禮拜係邊個場呀   妳會唔會同 nicky 去 ~ ~  因為仲測緊驗喎  
露 絲 :-)

Rank: 4


554
1617#
發表於 07-3-31 15:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

比d心機呀~~
Mingo 寫道:
各1BMom,
呢排教仔溫書應付測驗,真係好累?希望下星期考完會好啲!
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


210
1618#
發表於 07-3-31 15:11 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

我都好耐無上黎同大家傾la,
因為前排唔得閒,比個女去補習班做功課,佢日日做好耐,無溫習過,到家下同佢溫就知c la,
咩都唔識,一次過又塞唔到咁多野比佢,真係溫到   

Rank: 4


554
1619#
發表於 07-3-31 15:41 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1620#
發表於 07-3-31 16:02 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖