關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學加油站 - Part 61
樓主: lky2008
go

油塘小學加油站 - Part 61 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1601#
發表於 08-5-28 11:11 |只看該作者
多多.
我 fri 約左 fd 行街, 食飯.  所以唔可以去大xx 喇.

Rank: 6Rank: 6


8125
1602#
發表於 08-5-28 11:18 |只看該作者
jerryma

你公司請唔請courier 仔仔呀??

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1603#
發表於 08-5-28 11:22 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-5-28 11:05 發表

若3hours都唔得,早D我都OK。你booke左話我聽details啦!唔該!

你地係咪要最早2點先到LAMTIN呀?

我同hoganma可點半到, 食埋野就要2點囉!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1604#
發表於 08-5-28 11:25 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 11:22 發表

我同hoganma可點半到, 食埋野就要2點囉!!!

OK OK OK

hoganma,

咁你預我可1:30pm俾到card你就OK喇!唔該。

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1605#
發表於 08-5-28 11:32 |只看該作者
多: 咁我星期五都唔JOIN你地大X華啦.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1606#
發表於 08-5-28 11:33 |只看該作者
KY: 我星期五可能落北角, IF YES, 我幫你買"太王"丫!!!!!

Rank: 8Rank: 8


17269
1607#
發表於 08-5-28 11:54 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 11:33 發表
KY: 我星期五可能落北角, IF YES, 我幫你買"太王"丫!!!!!

好呀!唔該!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1608#
發表於 08-5-28 11:57 |只看該作者
官塘而家落大雨, 仲要出去買飯添~~~一陣可能食康C FU算啦.......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1609#
發表於 08-5-28 12:19 |只看該作者
我公司有個同事而家好心煩, 佢個女(中二)而家玩拍拖~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1610#
發表於 08-5-28 12:22 |只看該作者
KY: 你有無睇過UNIQUO的闊牛掂唔掂呀?? 我睇雜誌見倒$299.-

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1611#
發表於 08-5-28 12:27 |只看該作者
come, 今朝有單news, 15yrs old 女生同老師玩車震

Rank: 8Rank: 8


17382
1612#
發表於 08-5-28 12:28 |只看該作者
等食LUNCH,KFC都好WOR好耐無食啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1613#
發表於 08-5-28 12:32 |只看該作者
一定要一早教定性知識及要識得SAY NO及 用DUM


原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 12:19 發表
我公司有個同事而家好心煩, 佢個女(中二)而家玩拍拖~~~~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1614#
發表於 08-5-28 12:35 |只看該作者
cc: reply都reply到我忟啦, 我logout一陣啦!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1615#
發表於 08-5-28 12:40 |只看該作者
love, 我e+已經開始同亞女講la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1616#
發表於 08-5-28 12:43 |只看該作者
come, lee 2 day 我都俾bk 攪到, 所以走咗去msn

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1617#
發表於 08-5-28 13:27 |只看該作者
cc: 我公司唔用得msn

上2個星期買左隻花c奶dvd, 睇都未睇過就比亞女整爛左!!!!!

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1618#
發表於 08-5-28 13:29 |只看該作者
岩岩食完個意粉, 真係幾好食  之前咪話d肉太咸gei, 但撈埋意粉一齊食又唔太覺bor

呢次係我有生以黎整得最好味, thanks cc & ky

等我問下亞仔, 聽日仲食唔食先, 因我屋企仲有d minced beef

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-5-28 13:32 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1619#
發表於 08-5-28 13:32 |只看該作者
hoganma: 你尋晚整左乜野"食送"做晚餐呀????????????????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1620#
發表於 08-5-28 13:41 |只看該作者
尋晚休息一天, 去左大盛食飯

我地有叫炒飯ma, 我老公問亞仔, 碟炒飯好唔好食, 亞仔話好, 跟住我老公又問, 咁媽咪炒得好食定呢碟好食, 亞仔話一樣  講大話
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖