註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
男爵府
返回頂部
珍珠宮
原文章由 lky2008 於 08-5-28 11:05 發表 若3hours都唔得,早D我都OK。你booke左話我聽details啦!唔該! 你地係咪要最早2點先到LAMTIN呀?
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 11:22 發表 我同hoganma可點半到, 食埋野就要2點囉!!!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 11:33 發表 KY: 我星期五可能落北角, IF YES, 我幫你買"太王"丫!!!!!
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-5-28 12:19 發表 我公司有個同事而家好心煩, 佢個女(中二)而家玩拍拖~~~~