關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 48
樓主: hoganmama
go

油塘小學家長站-part 48 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1601#
發表於 08-2-20 15:12 |只看該作者
邊有人淨放半日假gar, 話晒都係人生大事, 放1日la

租得婚紗就要搞好多野, 攝影la, 拍video la, 要洗多好多$
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:08 發表

你唔租婚紗咩????? WHY唔放全日呀????

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1602#
發表於 08-2-20 15:13 |只看該作者
唔租la, 諗住簡單d, 隻佬肯影相已經好俾面.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:08 發表

你唔租婚紗咩????? WHY唔放全日呀????

Rank: 6Rank: 6


8953
1603#
發表於 08-2-20 15:14 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 15:05 發表
未book ar, 去bkk

去泰友營睇睇啦..

Rank: 6Rank: 6


8953
1604#
發表於 08-2-20 15:16 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:08 發表

你唔租婚紗咩????? WHY唔放全日呀????

係了, 唔租婚紗都冇所謂, 不過放全日好d喎. 準備下, 唔洗心挂挂.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1605#
發表於 08-2-20 15:17 |只看該作者
應該唔會la, 我都仲未知搵邊個同我簽名, 我屋企人就冇所謂,係我隻佬麻煩.

裙, 我又唔知買muk好, e+肥咗好多, 冇muk心機扮靘, may be 著返條金色裙算la..

就算放成日, 朝早都係湊亞仔.

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:10 發表
cc: 果日你老爺奶奶來唔來呀????

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-20 15:18 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8953
1606#
發表於 08-2-20 15:19 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 15:09 發表
各位有心啦, 我無事啦, 睇左2日跌打, 不過而家就到皮膚敏感 (跌打果個位)

1/3果日, 唔好打咁夜, 可唔可以dinner前完場?因為2/3我要去做姊妹, 要早睡早起

15/3, 打幾夜, 我都陪打 ...

妳同阿雪都o甘唔小心. 保重呀.
妳個跌打醫生d藥勁呀. 兩次就好.

Rank: 5Rank: 5


4210
1607#
發表於 08-2-20 15:20 |只看該作者
無辦法, 大家都要趕係30歲前嫁出去 我又要破財啦

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:11 發表

又做姊妹

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1608#
發表於 08-2-20 15:20 |只看該作者
WHY 6299 not come?
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:17 發表
應該唔會la, 我都仲未知搵邊個同我簽名, 我屋企人就冇所謂,係我隻佬麻煩.

裙, 我又唔知買muk好, e+肥咗好多, 冇muk心機扮靘, may be 著返條金色裙算la..

就算放成日, 朝早都係湊亞仔.

...

Rank: 6Rank: 6


8953
1609#
發表於 08-2-20 15:21 |只看該作者
又要做野啦... 忙............

Rank: 5Rank: 5


1150
1610#
發表於 08-2-20 15:21 |只看該作者
我註冊那天都冇租婚紗...諗住反正會擺酒唔想洗咁多錢。我都冇請人去觀禮,因為係平時費時要D朋友請假。都係求其簽完紙後影幾張相夜晚出去吃餐飯。
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:17 發表
應該唔會la, 我都仲未知搵邊個同我簽名, 我屋企人就冇所謂,係我隻佬麻煩.

裙, 我又唔知買muk好, e+肥咗好多, 唔muk心機.

就算放成日, 朝早都係湊亞仔.

...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1611#
發表於 08-2-20 15:24 |只看該作者
我都係無叫fd到, only 2家人, 但都有10個8個神秘朋友出現
原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 15:21 發表
我註冊那天都冇租婚紗...諗住反正會擺酒唔想洗咁多錢。我都冇請人去觀禮,因為係平時費時要D朋友請假。都係求其簽完紙後影幾張相夜晚出去吃餐飯。
...

Rank: 5Rank: 5


1150
1612#
發表於 08-2-20 15:25 |只看該作者
我都有6個朋友自己請假來左...所以夜晚訂左一圍一齊去吃餐。
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 15:24 發表
我都係無叫fd到, only 2家人, 但都有10個8個神秘朋友出現

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1613#
發表於 08-2-20 15:27 |只看該作者
我有同佢地講ga, but冇反應lor, 可能驚我分佢份身家掛, 亞仔就一定去, 亞女就驚放咗學會好急, may be冇得去, 突然覺得好c 煩.

fd我就一定唔請ga la 同埋only你地知, 費時要人特登請假ma.
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 15:20 發表
WHY 6299 not come?

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-20 15:29 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


8125
1614#
發表於 08-2-20 15:29 |只看該作者
ok, 咁 either 去我 home or 去雀會打啦....re-confirm

原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 03:09 PM 發表
各位有心啦, 我無事啦, 睇左2日跌打, 不過而家就到皮膚敏感 (跌打果個位)

1/3果日, 唔好打咁夜, 可唔可以dinner前完場?因為2/3我要去做姊妹, 要早睡早起

15/3, 打幾夜, 我都陪打 ...

Rank: 5Rank: 5


4210
1615#
發表於 08-2-20 15:35 |只看該作者
同我一樣喎, 因為註冊同擺酒唔同日子, 費時麻煩人地...
註冊都無叫人黎, 得我2公婆 & 62 & 我亞媽, 4個人..夜晚就食左2圍(自己人)..
擺酒就擺左36圍, 不過有2/3人, 我係唔識 ga...

原文章由 phoebecyl 於 08-2-20 15:21 發表
我註冊那天都冇租婚紗...諗住反正會擺酒唔想洗咁多錢。我都冇請人去觀禮,因為係平時費時要D朋友請假。都係求其簽完紙後影幾張相夜晚出去吃餐飯。
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1616#
發表於 08-2-20 15:35 |只看該作者
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:27 發表
我有同佢地講ga, but冇反應lor, 可能驚我分佢份身家掛, 亞仔就一定去, 亞女就驚放咗學會好急, may be冇得去, 突然覺得好c 煩.

fd我就一定唔請ga la 同埋only你地知, 費時要人特登請假ma.
...

我註冊果日係星期日, call晒d friend & 家人, 親戚來, 好墟"磡"架, 我都有租婚紗化妝果d, 諗住一世人一次, 唔差在使埋佢囉! 註完冊四圍影吓相(沙田大會堂), 咁我媽同親戚去飲茶+開枱(住沙田親戚home), 我就同d朋友去卡拉ok+食飯.(果日仲係我老公生日)
擺酒就一個月後嘅事囉.

[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-20 15:36 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1617#
發表於 08-2-20 15:38 |只看該作者
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 15:20 發表
無辦法, 大家都要趕係30歲前嫁出去 我又要破財啦

咁你仲有幾多個friend未嫁架???????????

Rank: 6Rank: 6


8125
1618#
發表於 08-2-20 15:40 |只看該作者
come

我都係咁...我都係沙田大會堂 tim ar....我地仲去埋中文大學&松仔園影...唸住一生人一次... 影左1日, 晚上都係兩家人食飯咁囉~

原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 03:35 PM 發表

我註冊果日係星期日, call晒d friend & 家人, 親戚來, 好墟"磡"架, 我都有租婚紗化妝果d, 諗住一世人一次, 唔差在使埋佢囉! 註完冊四圍影吓相(沙田大會堂), 咁我媽同親戚去飲茶+開枱(住沙田親戚home), 我就同d朋友 ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1619#
發表於 08-2-20 15:42 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-2-20 15:40 發表
come

我都係咁...我都係沙田大會堂 tim ar....我地仲去埋中文大學&松仔園影...唸住一生人一次... 影左1日, 晚上都係兩家人食飯咁囉~

我影左唔係好多相, 因中央公園好多人.

Rank: 6Rank: 6


8125
1620#
發表於 08-2-20 15:43 |只看該作者
咁呀係....如果唔想煩, 我覺得你著個條金色裙都好靚, 不過 if possible, 化個妝set個頭, 搵個朋友影下相都好?

原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 03:17 PM 發表
應該唔會la, 我都仲未知搵邊個同我簽名, 我屋企人就冇所謂,係我隻佬麻煩.

裙, 我又唔知買muk好, e+肥咗好多, 冇muk心機扮靘, may be 著返條金色裙算la..

就算放成日, 朝早都係湊亞仔.

...
‹ 上一主題|下一主題