- 在線時間
- 1598 小時
- 最後登錄
- 12-12-11
- 國民生產力
- 945
- 附加生產力
- 26
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-1-13
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 36259
- 主題
- 4
- 精華
- 0
- 積分
- 37230
- UID
- 69945
   
|
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:27 發表 
我有同佢地講ga, but冇反應lor, 可能驚我分佢份身家掛, 亞仔就一定去, 亞女就驚放咗學會好急, may be冇得去, 突然覺得好c 煩.
fd我就一定唔請ga la 同埋only你地知, 費時要人特登請假ma.
...
我註冊果日係星期日, call晒d friend & 家人, 親戚來, 好墟"磡"架, 我都有租婚紗化妝果d, 諗住一世人一次, 唔差在使埋佢囉! 註完冊四圍影吓相(沙田大會堂), 咁我媽同親戚去飲茶+開枱(住沙田親戚home), 我就同d朋友去卡拉ok+食飯.(果日仲係我老公生日)
擺酒就一個月後嘅事囉.
[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-20 15:36 編輯 ] |
|