關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 47
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 47 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17269
1601#
發表於 08-2-1 09:49 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 09:46 發表
come : 我轉述如下 : 有痰無痰都OK加.

攞一塊陳皮洗咗剪絲, 用一碗熱水咁多浸佢.  用個锅放一湯匙白半白锅咁炒到金黄色, 放果皮水同煲到米開花就OK. 飲粥水.   連食三日即OK.

明白嗎 ?  唔明打電話俾我.   

...

我都要記低先。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1602#
發表於 08-2-1 09:50 |只看該作者
啱呀, 仲有大tim, 出年都啱著, thanks so much

佢係like 小悅條裙, 不過我同佢講冇size, 有得買已經好好, 佢轉頭又冇嘢wor. 佢今朝唔駛我叫, 自己起身返學, 冇唔開心bor.
原文章由 雪文 於 08-2-1 09:27 發表


CC美人, 怡妹套衫啱唔啱呀, 我好擔心


Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1603#
發表於 08-2-1 09:53 |只看該作者
其實都係你堅持好...

今日咁涷, 我好擔心我囡返來要病不知幾耐啦

希望無事啦.  諗到lunch又要去北角,55555555555555

原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 09:50 發表
啱呀, 仲有大tim, 出年都啱著, thanks so much

佢係like 小悅條裙, 不過我同佢講冇size, 有得買已經好好, 佢轉頭又冇嘢wor. 佢今朝唔駛我叫, 自己起身返學, 冇唔開心bor.
...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1604#
發表於 08-2-1 09:53 |只看該作者
yi,有新嘢玩wor

:恭::喜:  :發: :財:

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1605#
發表於 08-2-1 09:54 |只看該作者
:恭: :喜::發:  :財: 好cute呀!

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-2-1 10:26 編輯 ]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1606#
發表於 08-2-1 09:55 |只看該作者
我諗大多數放咗假.

我昨日去咗Uniquo買咗件ktma話的羊毛衫, 才 $79.-, 不過一時買咗M碼, 你哋知我係可以的啦, 我同事話OK. 返屋企一試突出不知幾大個肚腩出來.  睇吓今日有無時間, 又去換貨.

原文章由 lky2008 於 08-2-1 09:48 發表

係啦!去哂邊樹?

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1607#
發表於 08-2-1 09:56 |只看該作者
Good morning

睇吓你地啱唔啱睇>>>>>

http://www.uniqlo.com/hk/news/2008/01/spring_denim.html

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1608#
發表於 08-2-1 09:56 |只看該作者
我又去睇小說啦, [email=T@UL]T2UL[/email]

Rank: 8Rank: 8


17269
1609#
發表於 08-2-1 09:58 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-2-1 09:56 發表
我又去睇小說啦, T2UL

又走喇!

Rank: 8Rank: 8


17269
1610#
發表於 08-2-1 10:00 |只看該作者
原文章由 lky2008 於 08-2-1 09:19 發表
早晨!

yuetma,好耐冇見啦!可以的話,多D上來啦!
hoganma, 點解放假咁開心呀?
come come:你地定實左15號未呀?定實的話,我應該帶呀女來,22號唔來了。你有冇幫我look  look D 褸呀?(好心急添) ...

come come: look look! 如你睇到有我想要的款,我想今晚放工上一上sceneway睇呀!

Rank: 8Rank: 8


17269
1611#
發表於 08-2-1 10:01 |只看該作者
原文章由 funbabyhk 於 08-2-1 09:56 發表
Good morning

睇吓你地啱唔啱睇>>>>>

http://www.uniqlo.com/hk/news/2008/01/spring_denim.html

fun fun:

唔該你報料,不過我唔買lu.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1612#
發表於 08-2-1 10:01 |只看該作者
好彩我睇到, 今日換仲趕得到.
原文章由 雪文 於 08-2-1 09:53 發表
其實都係你堅持好...

今日咁涷, 我好擔心我囡返來要病不知幾耐啦

希望無事啦.  諗到lunch又要去北角,55555555555555


Rank: 8Rank: 8


17269
1613#
發表於 08-2-1 10:02 |只看該作者
freeze,真係睇到‘freeze’ 呀!

Rank: 5Rank: 5


1150
1614#
發表於 08-2-1 10:03 |只看該作者
早晨...
昨天大家有冇睇無線10點半後那個節目,昨天講有個家庭租住牛池灣鐵皮屋月入才6000-7000,有2個小朋友分別5歲及2歲,但果家人都情願靠自己勞力都唔拿綜援,個女人朝朝抱住個2歲幾個仔上落樓梯派牛奶。真係好佩服個女人咁有骨氣 希望她真係可以苦盡甘來。

Rank: 8Rank: 8


17269
1615#
發表於 08-2-1 10:06 |只看該作者
原文章由 phoebecyl 於 08-2-1 10:03 發表
早晨...
昨天大家有冇睇無線10點半後那個節目,昨天講有個家庭租住牛池灣鐵皮屋月入才6000-7000,有2個小朋友分別5歲及2歲,但果家人都情願靠自己勞力都唔拿綜援,個女人朝朝抱住個2歲幾個仔上落樓梯派牛奶。真係好佩服個女人咁有骨氣   ...

我冇睇,不過都好抵讚!
我睇左ATV,講個筲箕灣賣fish balls好出名的女人的story,都係好不屈不撓,到了今天苦盡甘來。

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1616#
發表於 08-2-1 10:09 |只看該作者
有手有腳, 我都唔會攞綜援, 所以上次我姑9叫我唔好做嘢攞綜援, 自己湊仔, 我咪 lor
原文章由 phoebecyl 於 08-2-1 10:03 發表
早晨...
昨天大家有冇睇無線10點半後那個節目,昨天講有個家庭租住牛池灣鐵皮屋月入才6000-7000,有2個小朋友分別5歲及2歲,但果家人都情願靠自己勞力都唔拿綜援,個女人朝朝抱住個2歲幾個仔上落樓梯派牛奶。真係好佩服個女人咁有骨氣   ...

Rank: 5Rank: 5


3104
1617#
發表於 08-2-1 10:17 |只看該作者
雪 :

http://www.globalflag.idv.tw/asia.htm

印多張比我女交, 我要有中國國旗個頁,我今晚同你拿
唔該晒


原文章由 ccbeauty 於 08-2-1 10:09 發表
有手有腳, 我都唔會攞綜援, 所以上次我姑9叫我唔好做嘢攞綜援, 自己湊仔, 我咪 lor

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


12511
1618#
發表於 08-2-1 10:24 |只看該作者
食咗藥, 眼瞓C, 成朝係度遊魂

Rank: 8Rank: 8


17382
1619#
發表於 08-2-1 10:25 |只看該作者
morning all   有野做...busy

Rank: 8Rank: 8


17269
1620#
發表於 08-2-1 10:28 |只看該作者
今朝好唔想起身!好凍又眼瞓。

我呢幾日都唔多好采,前幾日,我成身腫哂,痕到飛起,連隻眼都成隻雞蛋咁,好terrible。我一向都有慢性皮膚敏感,要成日睇醫生,但除已知的某種葯物敏感,仲有一些不知名的敏感。前幾日,隔鄰屋裝修,又天拿水,又其他。咁我返屋企 just pressed door bell and ask the maid to open door for me. 掂到個鐘上的裝修塵,10分鐘內變左豬頭 ,後來我即刻啪葯啦,好D,第2日睇左醫生,醫生話敏感啫,但而家隻眼都仲有D腫痛。 所以前2日整muffin/豬扒飯都係獨眼龍咁整架!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖