關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


6601
1601#
發表於 08-1-25 12:13 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:08 發表
今晚你就知

難道你係一個好傳統又端裝+大方得體的大家閨秀....

Rank: 8Rank: 8


17382
1602#
發表於 08-1-25 12:13 |只看該作者



原文章由 cyclmama 於 08-1-25 12:08 發表
多, 我個壞消息係, 我打算今晚打麻雀做winner

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1603#
發表於 08-1-25 12:14 |只看該作者
雪 : 利是封無問題, 今晚比你

Rank: 6Rank: 6


6601
1604#
發表於 08-1-25 12:15 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:12 發表
唔好灰心住,要灰心都係我先啦我都未灰得晒住:( :(
仲有時間追

追乜鬼呀!我驚我女越來越跌咋!

Rank: 6Rank: 6


8125
1605#
發表於 08-1-25 12:15 |只看該作者
cy

你係未.....5......行.....欠......

肯定天氣乾燥, 你身痕呢???

攪到人地失落左一陣 tim

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 12:08 PM 發表
多, 我個壞消息係, 我打算今晚打麻雀做winner

Rank: 8Rank: 8


17382
1606#
發表於 08-1-25 12:15 |只看該作者
係~~~~~~~~既相反...哈哈哈哈...我忍唔住笑啦...呢幾個形容跟本唔可以放係我身上


原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:13 發表

難道你係一個好傳統又端裝+大方得體的大家閨秀....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1607#
發表於 08-1-25 12:16 |只看該作者
但佢要搬啦, 明年都唔知去那里買好.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:08 發表
官塘都有咁官塘就腳好多

Rank: 8Rank: 8


17382
1608#
發表於 08-1-25 12:17 |只看該作者
所以我都無眼睇啦 佢一日唔肯用心跟本就無用

fun fun,你好快d講有咩計仔教到亞仔咁乖咁好啦wor




原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:15 發表

追乜鬼呀!我驚我女越來越跌咋!

Rank: 8Rank: 8


17382
1609#
發表於 08-1-25 12:18 |只看該作者
天氣乾燥~~身痕

原文章由 多利是 於 08-1-25 12:15 發表
cy

你係未.....5......行.....欠......

肯定天氣乾燥, 你身痕呢???

攪到人地失落左一陣 tim

Rank: 6Rank: 6


6601
1610#
發表於 08-1-25 12:19 |只看該作者
love love, hoganma, katiema,

學校的課外活動星期6報名呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1611#
發表於 08-1-25 12:21 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:17 發表
所以我都無眼睇啦 佢一日唔肯用心跟本就無用

fun fun,你好快d講有咩計仔教到亞仔咁乖咁好啦wor




...

love love,

呢句真呀!佢用心同唔用心真係差好遠!哎!不過都要睇埋資質ge!我女呢D真係.....

Rank: 8Rank: 8


17382
1612#
發表於 08-1-25 12:23 |只看該作者
旺角 http://www.lingkee.com/lkbs/contact.html





原文章由 雪文 於 08-1-25 12:16 發表
但佢要搬啦, 明年都唔知去那里買好.

Rank: 8Rank: 8


17382
1613#
發表於 08-1-25 12:27 |只看該作者
thanks報料,但我e+諗緊仲讀唔讀好因為好似唔係咁好咁,may be一班太多人,我e+諗緊報番出面會唔會好d呢最多都係貴d姐,我今晚好好咁諗下先



原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:19 發表
love love, hoganma, katiema,

學校的課外活動星期6報名呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1614#
發表於 08-1-25 12:28 |只看該作者
我女都係升左小二成績差過小一好多呀.:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1615#
發表於 08-1-25 12:29 |只看該作者
已add到我的最愛.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:23 發表
旺角 http://www.lingkee.com/lkbs/contact.html

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1616#
發表於 08-1-25 12:30 |只看該作者
唔該晒

原文章由 hoganmama 於 08-1-25 12:14 發表
雪 : 利是封無問題, 今晚比你

Rank: 5Rank: 5


3104
1617#
發表於 08-1-25 12:31 |只看該作者
新都要防呀,我今晚都很想出,但我又要返去湊女睇仔,你地今晚吃得開心的呀,我今天個心都不知點解 :"羅羅亂"


原文章由 雪文 於 08-1-25 11:47 發表
OKOKOK, 為咗防個前工人呀 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1618#
發表於 08-1-25 12:32 |只看該作者
係架差好遠架,好似近呢2次英默咁啦我都無眼睇,唔同佢串字又唔同佢默,咁佢都有50-60分,早排日日同佢溫/默又嘈晒交佢反而攞得果9分 算啦我都唔敢望佢點啦合格真係偷笑及要還神   


原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:21 發表

love love,

呢句真呀!佢用心同唔用心真係差好遠!哎!不過都要睇埋資質ge!我女呢D真係.....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1619#
發表於 08-1-25 12:33 |只看該作者
因換新人你又要適應, 又要再教過囉:cry:

原文章由 yan02 於 08-1-25 12:31 發表
新都要防呀,我今晚都很想出,但我又要返去湊女睇仔,你地今晚吃得開心的呀,我今天個心都不知點解 :"羅羅亂"

Rank: 8Rank: 8


17382
1620#
發表於 08-1-25 12:34 |只看該作者
睇住小朋友緊要呀

原文章由 yan02 於 08-1-25 12:31 發表
新都要防呀,我今晚都很想出,但我又要返去湊女睇仔,你地今晚吃得開心的呀,我今天個心都不知點解 :"羅羅亂"
‹ 上一主題|下一主題