關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 44
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 44 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2967
1601#
發表於 08-1-14 12:39 |只看該作者
今朝亞女and亞仔都未瞓醒, on q q, 亞女唔駛返學,落去等school bus 唔見, 以為走咗, 咁自己搭mtr 返學, 返到去先知唔駛返, 好彩62係yau tong 飲茶,可以睇住佢.

亞仔就留低個shoe bag 係mtr, 我搭lift時, 見佢2手都冇嘢, 問佢shoe bag係邊, 佢以為俾咗我拎, 我即刻走去enquiry counter 同d stff 講 , 叫佢地幫我揾, 好彩揾返, 唔係就要破財
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1602#
發表於 08-1-14 12:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:36 發表
喂,我想問我咁的技術, 是否唔好同多, jerryma打呀, 輸c我都有份

打麻雀實要交少少學費的啦!
水機幾"阻定"囉!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1603#
發表於 08-1-14 12:40 |只看該作者
OKOKOK

CY, 物咁大慒呀, 好在揾返.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:37 發表
雪文: 我confirm26/1會上惠州, 要取票就話我知啦! 到時有車到沙頭角接送.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1604#
發表於 08-1-14 12:40 |只看該作者
我都無睇過, 下次再參觀再比意見
原文章由 funbabyhk 於 08-1-14 12:34 發表
我冇去睇, 下次有機會睇完再話你知..吓:)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1605#
發表於 08-1-14 12:41 |只看該作者
cy: why女唔駛返學???????

Rank: 5Rank: 5


2967
1606#
發表於 08-1-14 12:42 |只看該作者
我覺得好'亞" 位, 我會唔要lor.

你間屋好過我好多多多
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:37 發表
唔使錢嘛, 小朋友飲水又可以自己來.  放廚房佢哋攞唔到.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1607#
發表於 08-1-14 12:42 |只看該作者
咁交學費都有級數加.  
先同D初級組玩吓嘛, 之後再昇級.  

好似無荅你, 我哋玩到12點.  因我帶咗亞囡過去, 唔係的話, 2-3點都無問題加.: :

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:40 發表

打麻雀實要交少少學費的啦!
水機幾"阻定"囉!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1608#
發表於 08-1-14 12:42 |只看該作者
如果佢地玩做牌果隻, 我諗你唔多適合, 一定要繳交好多學費:D
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:36 發表


喂,我想問我咁的技術, 是否唔好同多, jerryma打呀, 輸c我都有份

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1609#
發表於 08-1-14 12:43 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-14 12:40 發表
我都無睇過, 下次再參觀再比意見  

hoganma: 下次join埋打麻雀.
想問你家主人房大唔大? 我的就細, 同love果間差唔多.

Rank: 5Rank: 5


2967
1610#
發表於 08-1-14 12:43 |只看該作者
sat parent's day, 所以今日放假
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:41 發表
cy: why女唔駛返學???????
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1611#
發表於 08-1-14 12:43 |只看該作者
好呀, 下次再來過

原文章由 hoganmama 於 08-1-14 12:40 發表
我都無睇過, 下次再參觀再比意見  

Rank: 5Rank: 5


2967
1612#
發表於 08-1-14 12:44 |只看該作者
我又join
原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:43 發表

hoganma: 下次join埋打麻雀.
想問你家主人房大唔大? 我的就細, 同love果間差唔多.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1613#
發表於 08-1-14 12:44 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:42 發表
好似無荅你, 我哋玩到12點.  因我帶咗亞囡過去, 唔係的話, 2-3點都無問題加.: :

你真係"賴"底亞仔

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1614#
發表於 08-1-14 12:45 |只看該作者
yes,我都咁諗, 我仲未到咁水准, 有排啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-14 12:42 發表
如果佢地玩做牌果隻, 我諗你唔多適合, 一定要繳交好多學費:D

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1615#
發表於 08-1-14 12:46 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 12:43 發表
sat parent's day, 所以今日放假

咁好嘅!!!!! 我地學校都係星期六, 不過無補假.

Rank: 5Rank: 5


2967
1616#
發表於 08-1-14 12:46 |只看該作者
頭先係快活買意粉, 佢俾錯飯, 妖

come, 我e+先睇jay, 我會盡快ga la
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1617#
發表於 08-1-14 12:47 |只看該作者
C6都係無心裝亞仔D嘢.  我星期五晚都同佢講, 佢仔考普通話筆試, 叫佢温. 佢係咁叫佢讀書.  直到昨日早上都係讀出來, 我忍唔住開聲, 筆試呀, 你係咁讀讀讀有咩用, 佢都考完口試囉

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1618#
發表於 08-1-14 12:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 08-1-14 12:43 發表
好呀, 下次再來過

油塘區媽咪我地淨係未去過jerry媽home咋喎!!!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1619#
發表於 08-1-14 12:48 |只看該作者
e...睇黎我地都有好多隻 '雀腳'
原文章由 cyclmama 於 08-1-14 12:44 發表
我又join

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1620#
發表於 08-1-14 12:49 |只看該作者
仲有smalle & AMY.
AMY間屋幾大加, 我鐘意.

原文章由 come爸嘩 於 08-1-14 12:47 發表

油塘區媽咪我地淨係未去過jerry媽home咋喎!!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖