註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
子爵府
原文章由 funbabyhk 於 08-1-7 12:10 發表 睇到, 第三次果幕. (另外第二幕果次睇到 Tony 既弟弟添 ) 所以都真的好似打x軍
返回頂部
伯爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 12:06 發表 係呀, 果日飲茶時聽FUNFUN講, 租樓唔係太貴.
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:10 發表 都好呀
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:13 發表 agree唔算好貴,但供開樓既人又會覺得好唔低:-| :-| 應該好快又減息啦負息率又重現wor
原文章由 多利是 於 08-1-7 12:07 發表 3日?? 傷口都未拆得線啦! 我第一胎住左10日, 第二胎住7日...不過今時唔同往日啦...太多大6人走落來生..好彩我己攪掂晒..唔需要呢種服務JE.. ...
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:10 發表 我就係怕呢d lor 我想問如果係放, 我係咪要親自去地產同佢講我放盤gar?
原文章由 KY2004 於 08-1-7 12:00 發表 我fat 架!不過25平D,都係25lu,個花就either啡格or個深黑,再諗吓先!但點易殘呀?同埋點擺塊硬板係底呀?
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:11 發表 唔係化, dee dee都睇到
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:21 發表 嘩 咁堅 要同c6睇先得啦
原文章由 KY2004 於 08-1-7 12:17 發表 come come: 你俾D comment丫?Gxxx定LV speedy 25好呀?邊隻花好D呢?
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 12:11 發表 你遲 D PM個E-MAIL比我, 我想SEND張相比你睇呀.
大宅
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:28 發表 下午off la, 今朝都唔想返工, 尋晚上網上到成12點
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:19 發表 打電話去就得架啦,佢地一check就知你係唔係業主架啦
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:24 發表 你地先諗定好晒,到差不多1月尾2月頭時先比料我啦,到時我會拿你地比我果份料去買,咁就唔會攪錯
原文章由 KY2004 於 08-1-7 12:22 發表 今日著左skinny jeans+7皮鞋!
原文章由 KY2004 於 08-1-7 12:19 發表 hoganma, look look!唔該!
原文章由 cyclmama 於 08-1-7 12:24 發表 我都想呀, 頭先咳到差d嘔:cry: :cry: :cry: