關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1601#
發表於 07-12-19 14:49 |只看該作者
99 = 我媽

我俾咗個炖盅佢呀, 從我弟婦開始有咗, 到話肚細到話要生啦. 仲未炖過嘢俾佢媳婦食呀, 花膠我都俾埋佢, 雖然係花膠仔.

星期日我老公先講笑咁話我媽, 我媽話 ; 係呀, 無炖過, 都係煲.

所以你哋睇今年冬至我都唔叫吃飯啦, 又係我煮. 星期六我仲要返工. 等佢哋自己諗掂佢, 我自己一家四口吃咩都得. ( 我對仔女如果做三伏貼, 咁要介口, 咩都唔食得.)  

如果C9唔使話工都話考慮吓請佢哋過來吃飯, 佢煮: :

原文章由 多利是 於 07-12-19 14:43 發表


if 1月中預產期, 而家要整啦~

你呢個大姑9又幾好wor..幫佢整埋, if 係我細佬隻大6女人, 我彩佢都傻 :tongue: :tongue:

不過傳統說法, 呢d野係99做既~   我99整呢樣野好叻架...佢久唔久都會自己整下 ...

Rank: 6Rank: 6


6601
1602#
發表於 07-12-19 14:49 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:44 發表

你會去邊間取袋?
買下野個人都開心d架.

應該Lee Garden

Rank: 5Rank: 5


2967
1603#
發表於 07-12-19 14:50 |只看該作者
好wor, 新年冇嘢做, 好悶ga
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:46 發表

一定會係真的.
新年我都放好多日, 到時你都來搵我啦, 大家街坊街理嘛, 可以約埋cy飲茶
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1604#
發表於 07-12-19 14:51 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:46 發表

一定會係真的.
新年我都放好多日, 到時你都來搵我啦, 大家街坊街理嘛, 可以約埋cy飲茶

好呀!係囉喎!

Rank: 6Rank: 6


6601
1605#
發表於 07-12-19 14:52 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:47 發表

或者你今晚煮d粥比佢食下!:cry:

係啦!清下D腸胃。:-|

Rank: 2


40
1606#
發表於 07-12-19 14:54 |只看該作者

回覆 #1 KY2004 的文章

HI! 我個仔今年讀小一,都讀得好開心.

Rank: 5Rank: 5


2967
1607#
發表於 07-12-19 14:55 |只看該作者
我屋企人冬至食正日, 咁99都應該會係, 我就想陪honey返99度, 你地知la, 我要適當時候就吓佢ma, if我屋企知道, 實俾佢地 , 我禽日講大話 話may be 返大陸. 你地會點做
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:49 發表
99 = 我媽

我俾咗個炖盅佢呀, 從我弟婦開始有咗, 到話肚細到話要生啦. 仲未炖過嘢俾佢媳婦食呀, 花膠我都俾埋佢, 雖然係花膠仔.

星期日我老公先講笑咁話我媽, 我媽話 ; 係呀, 無炖過, 都係煲.

所以你哋睇今年冬至 ...
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1608#
發表於 07-12-19 14:56 |只看該作者
新朋友, hi
原文章由 KINKINMUM 於 07-12-19 14:54 發表
HI! 我個仔今年讀小一,都讀得好開心.
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1609#
發表於 07-12-19 14:57 |只看該作者
hi, kinkinmum, 你仔讀那間小學呀, KY囡囡個間呀 ??

原文章由 KINKINMUM 於 07-12-19 14:54 發表
HI! 我個仔今年讀小一,都讀得好開心.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1610#
發表於 07-12-19 14:58 |只看該作者
嫁咗返男家食飯, 使物講大話

原文章由 cyclmama 於 07-12-19 14:55 發表
我屋企人冬至食正日, 咁99都應該會係, 我就想陪honey返99度, 你地知la, 我要適當時候就吓佢ma, if我屋企知道, 實俾佢地 , 我禽日講大話 話may be 返大陸. 你地會點做
...

Rank: 6Rank: 6


8125
1611#
發表於 07-12-19 14:58 |只看該作者
ky

唔好咁唸啦..新既一年, 係新既開始...期望..明天會更好...找過件更好的...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1612#
發表於 07-12-19 14:59 |只看該作者
返去希望有時間啦.  我仔好Q煩, 出街D粥又話好難食, 佢鍾意食潮州粥多D.

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:47 發表

或者你今晚煮d粥比佢食下!:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1613#
發表於 07-12-19 15:00 |只看該作者
sure 啦

原文章由 多利是 於 07-12-19 14:58 發表
ky

唔好咁唸啦..新既一年, 係新既開始...期望..明天會更好...找過件更好的...

Rank: 6Rank: 6


8953
1614#
發表於 07-12-19 15:02 |只看該作者
午安~~~
o甘多位.
一個早上成十幾版o甘多....
又趕今日開新part呀 ?:tongue:

Rank: 6Rank: 6


8125
1615#
發表於 07-12-19 15:03 |只看該作者
agree...我會同佢講'99個邊做正日wor'

原文章由 雪文 於 07-12-19 02:58 PM 發表
嫁咗返男家食飯, 使物講大話

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1616#
發表於 07-12-19 15:03 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:51 發表

好呀!係囉喎!

你要初幾返工呀???

Rank: 5Rank: 5


2967
1617#
發表於 07-12-19 15:03 |只看該作者
我之前有講過我屋企同c6係唔啱ga ma
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:58 發表
嫁咗返男家食飯, 使物講大話
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


8953
1618#
發表於 07-12-19 15:04 |只看該作者
ky ,cy,come 再多一位就 過年............開台囉~~~

都係o甘上下啦... 除左多左幾日假. 邊有o甘多節目呀.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1619#
發表於 07-12-19 15:04 |只看該作者
Lanlan,午安

原文章由 龍舌蘭 於 07-12-19 15:02 發表
午安~~~
o甘多位.
一個早上成十幾版o甘多....
又趕今日開新part呀 ?:tongue:

Rank: 5Rank: 5


2967
1620#
發表於 07-12-19 15:04 |只看該作者
wa 是 ga gi 泠
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:59 發表
返去希望有時間啦.  我仔好Q煩, 出街D粥又話好難食, 佢鍾意食潮州粥多D.
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題