關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 37
樓主: funbabyhk
go

油塘小學家長站 - part 37 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1601#
發表於 07-11-15 17:14 |只看該作者
果D黃色字睇死我啦
我地唔用呢D野架我地好直接架



原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:12 硐表

我又要聽......................

聽說剛本有隻0.2MM, 試左沒 ?   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1602#
發表於 07-11-15 17:15 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:13 硐表
請容許我爆陣粗.xxxxyyyyyzzzz,正杏+橙,條女pk打俾我,話我c6打俾佢,求佢唔好走,留係佢身邊,話同我gei問題好快解決,到時c6就會正式同佢一齊,我覺得佢係度玩嘢lor. ...

以靜制動......唔好同你老公嘈住.:-|

Rank: 5Rank: 5


2967
1603#
發表於 07-11-15 17:15 |只看該作者
c,我都唔識,咁我咪好out...
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:12 硐表
有無人識玩facebook? 我想學下, 唔識好x out, 公司好q多人都玩
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1604#
發表於 07-11-15 17:15 |只看該作者
咩來架 C啦我聽都未聽過呀


原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:12 硐表
有無人識玩facebook? 我想學下, 唔識好x out, 公司好q多人都玩

Rank: 6Rank: 6


8953
1605#
發表於 07-11-15 17:15 |只看該作者
CY,我覺得可能係妳隻佬同佢講分手.... 妳唔好聽佢講, 收線算.. 回家也先不要講....

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1606#
發表於 07-11-15 17:16 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:12 硐表
有無人識玩facebook? 我想學下, 唔識好x out, 公司好q多人都玩

ME TOO, 可以SEND好多相上去喎.....

Rank: 6Rank: 6


8953
1607#
發表於 07-11-15 17:16 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:15 硐表
咩來架 C啦我聽都未聽過呀

係咪係美國剛剛俾天價收購個 網站呀 ?

好似係交友網.. 我冇去過.

Rank: 5Rank: 5


2967
1608#
發表於 07-11-15 17:18 |只看該作者
c la, 我忍唔住同c6講咗. 不過我冇同c6嘈,普通傾計咁.
女pk今晚一定打俾我,點算
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:15 硐表
CY,我覺得可能係妳隻佬同佢講分手.... 妳唔好聽佢講, 收線算.. 回家也先不要講....

[ 本文章最後由 cyclmama 於 07-11-15 17:22 編輯 ]
Be Happy Everyday

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1609#
發表於 07-11-15 17:18 |只看該作者
你都講得好直接la
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:14 硐表
果D黃色字睇死我啦
我地唔用呢D野架我地好直接架

Rank: 6Rank: 6


8953
1610#
發表於 07-11-15 17:18 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:14 硐表
果D黃色字睇死我啦
我地唔用呢D野架我地好直接架

WAH~~~
曾特x 支持者嗎?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1611#
發表於 07-11-15 17:18 |只看該作者
YES..........
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:16 硐表
好似係交友網.. 我冇去過.

Rank: 8Rank: 8


17382
1612#
發表於 07-11-15 17:19 |只看該作者
咁你有無話比PK女知C6會同你注冊呀,唉....CY咁落去唔係辦法,不如叫PK女及C6和你3個一齊當面講清楚,咁樣會唔會好D,唔好比機會C6同條PK女講一樣,同你講就另一樣


原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:13 硐表
請容許我爆陣粗.xxxxyyyyyzzzz,正杏+橙,條女pk打俾我,話我c6打俾佢,求佢唔好走,留係佢身邊,話同我gei問題好快解決,到時c6就會正式同佢一齊,我覺得佢係度玩嘢lor. ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1613#
發表於 07-11-15 17:19 |只看該作者
sorry 我覺得2個都不可信
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:13 硐表
請容許我爆陣粗.xxxxyyyyyzzzz,正杏+橙,條女pk打俾我,話我c6打俾佢,求佢唔好走,留係佢身邊,話同我gei問題好快解決,到時c6就會正式同佢一齊,我覺得佢係度玩嘢lor. ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1614#
發表於 07-11-15 17:20 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:18 硐表
c la, 我忍唔住同c6講咗.

講左由佢, 返到家唔好對佢發脾四......

Rank: 6Rank: 6


8953
1615#
發表於 07-11-15 17:20 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:18 硐表
c la, 我忍唔住同c6講咗.

妳份人真沖動.
昨天喊打喊殺, 今天就真心剖白.
收歛下先麻....

或者人地試探妳呢 ?
(我多口, 唔好x我)

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1616#
發表於 07-11-15 17:21 |只看該作者
多謝報料.

come, plan吓, 你知我路盲, 唔知點去.

原文章由 phoebecyl 於 07-11-15 16:46 硐表
好介紹:
日本菜:紅磡蕪湖街185-187號地舖(一本)平靚正
鹽燒三文魚頭10元/份(有半個) 
三文魚刺身80元/磅 
壽司6元/2件起(最都貴係10元/件)
重有好多嘢吃
吃到好飽每人約60-80

泰國菜:九龍城城南道(泰發)好味
吃到好飽每人約100-120

風味小抄:九龍城南角道(城 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1617#
發表於 07-11-15 17:21 |只看該作者
係呀,我不嬲都好直接架


原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:18 硐表
你都講得好直接la

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1618#
發表於 07-11-15 17:21 |只看該作者
我怕c, 唔用一定唔得, 試過用0.03我全程驚到震
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:14 硐表
果D黃色字睇死我啦
我地唔用呢D野架我地好直接架

Rank: 8Rank: 8


17382
1619#
發表於 07-11-15 17:22 |只看該作者



原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:18 硐表

WAH~~~
曾特x 支持者嗎?

Rank: 6Rank: 6


8953
1620#
發表於 07-11-15 17:23 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:21 硐表
係呀,我不嬲都好直接架

人地想雪雪覆的麻.
妳又係...


唔玩啦, 收工. 日日上得30分鐘, 真係唔夠喉.
希望明天冇o甘多事啦...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖