註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:12 硐表 我又要聽...................... 聽說剛本有隻0.2MM, 試左沒 ?
返回頂部
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:13 硐表 請容許我爆陣粗.xxxxyyyyyzzzz,正杏+橙,條女pk打俾我,話我c6打俾佢,求佢唔好走,留係佢身邊,話同我gei問題好快解決,到時c6就會正式同佢一齊,我覺得佢係度玩嘢lor. ...
大宅
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:12 硐表 有無人識玩facebook? 我想學下, 唔識好x out, 公司好q多人都玩
男爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:15 硐表 咩來架 C啦我聽都未聽過呀
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:15 硐表 CY,我覺得可能係妳隻佬同佢講分手.... 妳唔好聽佢講, 收線算.. 回家也先不要講....
子爵府
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:14 硐表 果D黃色字睇死我啦 我地唔用呢D野架我地好直接架
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:16 硐表 好似係交友網.. 我冇去過.
原文章由 cyclmama 於 07-11-15 17:18 硐表 c la, 我忍唔住同c6講咗.
原文章由 phoebecyl 於 07-11-15 16:46 硐表 好介紹: 日本菜:紅磡蕪湖街185-187號地舖(一本)平靚正 鹽燒三文魚頭10元/份(有半個) 三文魚刺身80元/磅 壽司6元/2件起(最都貴係10元/件) 重有好多嘢吃 吃到好飽每人約60-80 泰國菜:九龍城城南道(泰發)好味 吃到好飽每人約100-120 風味小抄:九龍城南角道(城 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-15 17:18 硐表 你都講得好直接la
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-15 17:18 硐表 WAH~~~ 曾特x 支持者嗎?
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-15 17:21 硐表 係呀,我不嬲都好直接架