註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
珍珠宮
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 14:05 硐表 係"小學雜談"見到minnie send 咗new post.但係入到嚟睇唔到,頂.
子爵府
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:09 硐表 我打咗電話去小肥羊book位, 希望今晚可以順利咁返到深圳啦. 烤羊架, 肥羊粉, 黄金大餅 必食. 講起小肥羊就諗起hermanpapa, 好耐無見佢入來, 小肥羊是他的至愛 ...
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 14:15 硐表 咁你今晚返, 聽日唔駛返工?
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:09 硐表 烤羊架, 肥羊粉, 黄金大餅 必食.
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:18 硐表 係呀, 明天放假, C6生日.
伯爵府
原文章由 雪文 於 07-11-7 13:55 硐表 哦, 我而家先明. 唔好係呢到叫你 ixxx, 叫CY. 收到.
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 14:23 硐表 SORRY SORRY我真係低B
原文章由 雪文 於 07-11-7 14:32 硐表 comecome,希望你老公無事啦. 你快D返屋企睇吓佢.
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:21 硐表 咁我係度預祝xxx生日快樂, 事事愉快!!!!
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 14:34 硐表 老公 ~~~ X 係我老細:cry: