關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 34
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 34 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1601#
發表於 07-10-9 16:40 |只看該作者
我就係’拉’曬野先知自己衰d咩:cry: :cry:


原文章由 novemberwm 於 07-10-9 16:31 硐表


睇黎要跟love love 好好學習, 你以下講的情形, 我隻佬都成日做, 只係欠左我個句 ”唔該” law.

Rank: 8Rank: 8


17382
1602#
發表於 07-10-9 16:48 |只看該作者
咁我都同c6都係細細個就識, 識得耐所以又唔捨得分開lor, 其實中間都分開過幾次, 最長一次半年, 個次之後以為真係會分開gar

又係有左小朋友之後就又多左磨擦lor, 我話佢咩都唔幫手, 佢又咩咩咩, 當日大家承諾互相遷就gei事已經忘記得一乾二淨,之後仲攪到離婚咁濟(當時已經攪緊),到最後佢先知自己衰d咩而我又知道自己衰d咩,大家一齊去改囉 好彩大家真係去改


原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:40 硐表
其實我都唔知點解gar wor, 可能細細個就識, 識得耐所以又唔捨得分開lor, 其實中間都分開過幾次, 最長一次半年, 個次之後以為真係會分開gar, 係朋友婚禮上見番, 之後去唱k, 可能大家都飲左d酒, 好似無事咁拖住, 就係 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1603#
發表於 07-10-9 16:51 |只看該作者
其實好多2公婆真係去到離婚先話唔離架,因為離婚對小朋友既傷害真係好大的:cry: :cry: :cry:到果一刻佢地先知最愛是誰

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1604#
發表於 07-10-9 16:52 |只看該作者
咁岩ar
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:48 硐表
咁我都同c6都係細細個就識, 識得耐所以又唔捨得分開lor, 其實中間都分開過幾次, 最長一次半年, 個次之後以為真係會分開gar

又係有左小朋友之後就又多左磨擦lor, 我話佢咩都唔幫手, 佢又咩咩咩,  ...

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1605#
發表於 07-10-9 16:54 |只看該作者
最愛咪就係個細路仔lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 16:51 硐表
其實好多2公婆真係去到離婚先話唔離架,因為離婚對小朋友既傷害真係好大的:cry: :cry: :cry:到果一刻佢地先知最愛是誰

Rank: 4


679
1606#
發表於 07-10-9 17:04 |只看該作者
我同你地真係好鬼死似,我讀書個陣識c6,又係分手後係番一斉!
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:52 硐表
有無咁岩ar

Rank: 5Rank: 5


3212
1607#
發表於 07-10-9 17:07 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:54 硐表
最愛咪就係個細路仔lor


呢d咪係有bb的代價, 所以香港而家d出生率咁低都係有reason 的, 我係女女出世之前都未試個同隻佬有意見不合及磨擦的…..
生bb 真的好大責任, 不是兩個人的問題, 而係成個family......

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1608#
發表於 07-10-9 17:10 |只看該作者

hihihihihihi

我返來啦, 打卡收工.

今日下午我隻佬黑口黑面, 食咗C咁, 我都唔like啦, C人BK又食晒我D字

Rank: 8Rank: 8


17382
1609#
發表於 07-10-9 17:13 |只看該作者
真係差不多ja

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:52 硐表
有無咁岩ar

Rank: 8Rank: 8


17382
1610#
發表於 07-10-9 17:15 |只看該作者
其實你會唔會因為c6錫亞仔因而呷’粗’呢

原文章由 hoganmama 於 07-10-9 16:54 硐表
最愛咪就係個細路仔lor

Rank: 5Rank: 5


3212
1611#
發表於 07-10-9 17:15 |只看該作者
原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:04 硐表
我同你地真係好鬼死似,我讀書個陣識c6,又係分手後係番一斉!



走先啦 BYE BYE  ALL

Rank: 8Rank: 8


17382
1612#
發表於 07-10-9 17:16 |只看該作者
我分左好似3次

原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:04 硐表
我同你地真係好鬼死似,我讀書個陣識c6,又係分手後係番一斉!

Rank: 5Rank: 5


3212
1613#
發表於 07-10-9 17:16 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-10-9 17:10 硐表
我返來啦, 打卡收工.

今日下午我隻佬黑口黑面, 食咗C咁, 我都唔like啦, C人BK又食晒我D字


有冇問過佢發生什麼事 ?

Rank: 8Rank: 8


17382
1614#
發表於 07-10-9 17:19 |只看該作者
做咩事黑口黑面

原文章由 雪文 於 07-10-9 17:10 硐表
我返來啦, 打卡收工.

今日下午我隻佬黑口黑面, 食咗C咁, 我都唔like啦, C人BK又食晒我D字

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1615#
發表於 07-10-9 17:20 |只看該作者
d gar

佢成日都唔咩幫手呢, 返黎淨係灘係度

同埋有咩都收埋唔講, 積下積下佢做咩都唔順眼lor
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:15 硐表
其實你會唔會因為c6錫亞仔因而呷’粗’呢

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1616#
發表於 07-10-9 17:22 |只看該作者
ME TOO 1,2次分左2個禮拜, 3次半年, 3次都係我提出
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:16 硐表
我分左好似3次

Rank: 4


679
1617#
發表於 07-10-9 17:23 |只看該作者
我分手搬走咗一次,分手冇搬走一次!:cry:

仲有ya同你地一樣,我都係一隻老虎
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:16 硐表
我分左好似3次

[ 本文章最後由 irenec11 於 07-10-9 17:32 編輯 ]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1618#
發表於 07-10-9 17:23 |只看該作者
lor, 咩事?

c6好小黑面, 如果佢黑面一定係我發脾氣先, then佢先黑
原文章由 雪文 於 07-10-9 17:10 硐表
我返來啦, 打卡收工.

今日下午我隻佬黑口黑面, 食咗C咁, 我都唔like啦, C人BK又食晒我D字

Rank: 5Rank: 5


4210
1619#
發表於 07-10-9 17:24 |只看該作者
你地2個都幾似...細細個即係幾多歲?

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-9 17:13 硐表
真係差不多ja

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1620#
發表於 07-10-9 17:24 |只看該作者
你地住埋?分手又唔搬走都得
原文章由 irenec11 於 07-10-9 17:23 硐表
我分手搬走咗一次,分手冇搬走一次!:cry:

[ 本文章最後由 hoganmama 於 07-10-9 17:26 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖