關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 27
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 27 [複製鏈接]

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1601#
發表於 07-6-27 14:35 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文

切磋下lor, 但切忌比較, remember:每個小朋友都係unique, 多d發掘佢另外gei優點[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1602#
發表於 07-6-27 14:41 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我聽倒話:減人工"三個字, 同話要跟大陸老細講下....咁!
真係有時係度做到無乜心機.... [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩


會唔會好似上次咁攪錯左ja

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1603#
發表於 07-6-27 14:42 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

1) 9.10級合訂本-戍本(心算) 每次做2-3頁 48題x 3=144題.
如 :
1+3+7-6
3+98+6

2) 十、九級合訂本(D本) 珠算

+9+7+6+3+2+5+3+1+4+8

3) 明智 +-算綀習薄 ( 比賽篇上冊) 心算 + 珠算

81+40+97

2) , 3) 每次要做幾多, 要等仔仔大大出返來講      [quote]
yuetmama 寫道:
雪文,

You forget my K3 boy is studying ar........next time let our boys chat chat  :  :

By the way, which set of exercise books your boy is using?

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1604#
發表於 07-6-27 14:43 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我都覺, 好想好想搵過份算啦.   
mandy_lee 寫道:
COME 你老細真係好CHEAP 啊.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1605#
發表於 07-6-27 14:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come,明白.  

減人工, 係人都會唔開心啦, 如果係,你點算呀 ?[quote]
come爸嘩 寫道:
我聽倒話:減人工"三個字, 同話要跟大陸老細講下....咁!
真係有時係度做到無乜心機....

Rank: 8Rank: 8


17382
1606#
發表於 07-6-27 14:44 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

hoganmama

agree切磋下,都係動力既一種,唔洗計較成敗得失,先著重學習既過程,例如開唔開心?有無壓力?有無努力過等等,到小朋友再大d既時間佢自然會掌握到架啦

ps:我都係知小小辦

Rank: 5Rank: 5


4210
1607#
發表於 07-6-27 14:46 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我回來啦, 同同事打連線打nds, 打到2點半先肯收機, 好好玩    頭先打打下, 有把男人聲話, 你死啦, 仲係到打緊機, 話比你老細知....跟住我話你係邊個?(我無望佢, 忙於打機) 唔好阻住我攞第一名, 之後"苗一苗佢, 原來佢係sales sr manager, 又係我以前老細   

Rank: 8Rank: 8


17382
1608#
發表於 07-6-27 14:48 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩

即係話如果唔入估果d員工就要減人工:evil:
即係想迫你地自己走姐  :evil:    
我都做到無心機架不過算啦話知佢啦有糧出就得lu

come爸嘩 寫道:
我聽倒話:減人工"三個字, 同話要跟大陸老細講下....咁!
真係有時係度做到無乜心機....   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1609#
發表於 07-6-27 14:52 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

更正 :

1) 每次做2-3回, 一回有12題   12x3=36題
2) 每次做2-4回, 一回有21題. 最多84題
3)每次1-3回, 一回有48題 ,  48題 x 3= 144題
明智 +-算綀習薄 ( 基礎篇上冊) 心算 + 珠算

咁一星期最多要做 264題    [quote]
雪文 寫道:
1) 9.10級合訂本-戍本(心算) 每次做2-3頁 48題x 3=144題.
如 :
1+3+7-6
3+98+6

2) 十、九級合訂本(D本) 珠算

+9+7+6+3+2+5+3+1+4+8

3) 明智 +-算綀習薄 ( 比賽篇上冊) 心算 + 珠算

81+40+97

Rank: 8Rank: 8


17382
1610#
發表於 07-6-27 14:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


你亞仔係唔係學緊心算+珠算
即係等於2個課程
如係既話就好似多左d

雪文 寫道:
1) 9.10級合訂本-戍本(心算) 每次做2-3頁 48題x 3=144題.
如 :
1+3+7-6
3+98+6

2) 十、九級合訂本(D本) 珠算

+9+7+6+3+2+5+3+1+4+8

3) 明智 +-算綀習薄 ( 比賽篇上冊) 心算 + 珠算

81+40+97

2) , 3) 每次要做幾多, 要等仔仔大大出返來講     
[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1611#
發表於 07-6-27 14:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我仔唔會同叻過佢的人比的.

咁只會令佢有壓力.  老師都話我仔咩都無所謂囉, 名次無所謂, 成績無所謂 [quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


咁又唔work wor亞妹細咁多
我亞囡既所有假想敵都係大過佢的,
細至表姐(大一年),大至六年級的姐姐
    

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1612#
發表於 07-6-27 14:56 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

睇下佢地要減幾多, 我睇倒我老細同埋個同事"口面", lee次黎真的.[quote]
雪文 寫道:
come,明白.  

減人工, 係人都會唔開心啦, 如果係,你點算呀 ?[quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1613#
發表於 07-6-27 14:57 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

come爸嘩


佢真係減先算             


come爸嘩 寫道:
我都覺, 好想好想搵過份算啦.   

Rank: 5Rank: 5


4210
1614#
發表於 07-6-27 14:58 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

但係如果搵過份, 份人工會唔會低過而家架??[quote]
come爸嘩 寫道:
我都覺, 好想好想搵過份算啦.   

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1615#
發表於 07-6-27 14:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

我偷聽倒話"減人工", 不過係咪淨係"唔入股"的同事呢, 我又唔知啦.      [quote]
iloveyoub4 寫道:
come爸嘩

即係話如果唔入估果d員工就要減人工:evil:
即係想迫你地自己走姐  :evil:    
我都做到無心機架不過算啦話知佢啦有糧出就得lu

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1616#
發表於 07-6-27 14:59 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27



珠心算 唔係 = 珠算 + 心算咩    [quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文


你亞仔係唔係學緊心算+珠算
即係等於2個課程
如係既話就好似多左d

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1617#
發表於 07-6-27 15:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

要睇下你好唔好彩, 我前年有個同事走左, 搵倒份比舊的高30%,       (佢d料同我差唔多)[quote]
Jerry豬媽咪 寫道:
但係如果搵過份, 份人工會唔會低過而家架??[quote]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1618#
發表於 07-6-27 15:01 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

ok,等我下次試吓. [quote]
iloveyoub4 寫道:
雪文

如果下次有呢d情況你可以try

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1619#
發表於 07-6-27 15:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

mud珠心算又分開珠算同心算gar咩[quote]
雪文 寫道:


珠心算 唔係 = 珠算 + 心算咩    [quote]

Rank: 8Rank: 8


17382
1620#
發表於 07-6-27 15:02 |只看該作者

Re: 油塘小學家長站 - part 27

雪文


每個小朋友性格都唔一樣,要慢慢去諗辦法對付佢 :evil:


雪文 寫道:
我仔唔會同叻過佢的人比的.

咁只會令佢有壓力.  老師都話我仔咩都無所謂囉,
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖