關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! ...
樓主: 十月媽咪
go

06年9月入讀蘇淅幼稚園K1既家長, 入唻交流下啦! [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


310
1581#
發表於 08-11-20 15:25 |只看該作者
唔好意思,路過.我想問小朋友可唔可以著自己d褸返學,因為校褸唔暖.

原帖由 十月媽咪 於 08-11-20 14:54 發表
未呀, 你係咪已經收到呀? 如果你已經收到, 相信係取錄信了, 因為我地十月會有一個家姐響真光讀緊既男仔, 今日老師響家姐放學嗰陣, 畀左封取錄信佢拎番屋企畀媽咪睇, 佢媽咪好開心啊!

...
url=http://www.hellob.com][/url]

Rank: 5Rank: 5


4411
1582#
發表於 08-11-20 15:43 |只看該作者
原則上可以, 尤其寒冷警告嗰陣, 無可能淨係著住件校褸返學啊!

原帖由 wendywoo72 於 08-11-20 15:25 發表
唔好意思,路過.我想問小朋友可唔可以著自己d褸返學,因為校褸唔暖.

Rank: 4


605
1583#
發表於 08-11-20 15:56 |只看該作者
十月媽咪:

我未收倒呀!我睇下你收倒未咋!應該得唔得都會有信,收左果個係男仔定女仔呀?

話時話,聽日你果班有冇派對呀?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1584#
發表於 08-11-20 15:59 |只看該作者
收左嗰個係男仔, 封信係老師畀家姐, 叫家姐拎番屋企畀媽咪的!

聽日我地嗰班無派對呀, 今日我地已經返左去參觀佢地既展覽會, 成個課室都係家長&小朋友, 一個字....亂! 哈哈!

原帖由 CanKan 於 08-11-20 15:56 發表
十月媽咪:

我未收倒呀!我睇下你收倒未咋!應該得唔得都會有信,收左果個係男仔定女仔呀?

話時話,聽日你果班有冇派對呀?

cankan

Rank: 4


605
1585#
發表於 08-11-20 17:48 |只看該作者
十月媽咪:

無論如何我明早都請左假先,如果冇麥特別就返工銷假。

cankan

Rank: 4


850
1586#
發表於 08-11-20 19:19 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-20 17:48 發表
十月媽咪:

無論如何我明早都請左假先,如果冇麥特別就返工銷假。

cankan



阿女話明天要弄些食物返學喎....
綜合各方訊息...我相信阿女成日叫我去...應該係今日而唔係明天...可能係佢自己攪亂晒.....如果唔係班班係明天有PARTY.....甘更加無理由有表演....
不過甘喎...點解上星期六我睇阿女本手冊係無通知今個星期的活動......唔通寫左我睇唔到...你地有無呀...

Rank: 4


850
1587#
發表於 08-11-20 19:28 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-19 22:16 發表
老師同佢地定左個題目, 係"魚學校", 呢兩三個星期, 做左好多同魚有關既勞作呀, 資料搜集呀之類, 早兩日, 叫小朋友寫左張邀請咭返唻畀我地, 邀請我地聽日返學校睇佢地既傑作囉!

無功課, 同下星期既評估週係無關係架, ...




我同阿悠講左如果明天去左....你校際音樂節我就去唔到啦.....同埋我覺得佢講明天.....流流地....

十月媽...你知唔知校際音樂個度我地洗唔洗買票入場架..

Rank: 5Rank: 5


4411
1588#
發表於 08-11-20 20:05 |只看該作者
下? 駛唔駛買票入場? 呢個問題, 我真係唔知道, 事關我女係報個人項目piano solo, 而唔係團體比賽, 以我所知, 團體比賽, 即係悠悠而家被學校揀選, 代表學校出賽既, 應該係由老師帶去比賽, 而我女嗰d, 因為係自己報名參加, 所以好大機會, 係要我自己帶個女去比賽的, 至於有無得買票入場, 呢層我真係唔清楚啊!

我女嗰班聽日係無party架, 我諗呢個所謂既party, 係各班因應所定既主題而有所不同的啊!

原帖由 joeytcy 於 08-11-20 19:28 發表




我同阿悠講左如果明天去左....你校際音樂節我就去唔到啦.....同埋我覺得佢講明天.....流流地....

十月媽...你知唔知校際音樂個度我地洗唔洗買票入場架.. ...

Rank: 4


850
1589#
發表於 08-11-24 10:28 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-20 20:05 發表
下? 駛唔駛買票入場? 呢個問題, 我真係唔知道, 事關我女係報個人項目piano solo, 而唔係團體比賽, 以我所知, 團體比賽, 即係悠悠而家被學校揀選, 代表學校出賽既, 應該係由老師帶去比賽, 而我女嗰d, 因為係自己報名 ...



喜訊 :

將天收左阿悠啦.....後日要去報名.....
好開心...

Rank: 5Rank: 5


4411
1590#
發表於 08-11-24 11:02 |只看該作者
悠媽,
恭喜晒你呀, 真係一天光晒!


CANKAN,
你點呀? 真光RESULT如何? 同埋自行派唔派到呀?!

原帖由 joeytcy 於 08-11-24 10:28 發表



喜訊 :

將天收左阿悠啦.....後日要去報名.....
好開心...

Rank: 4


605
1591#
發表於 08-11-24 12:02 |只看該作者
joeytcy,

恭喜哂!安樂哂!唔駛煩啦!

cankan

Rank: 4


605
1592#
發表於 08-11-24 12:04 |只看該作者
十月媽咪:

真光收左亞女啦!星期三去註冊;至於自行派位,因為唔記得帶個編號返公司,要今晚返屋企睇至知。

你咩野環境呀?有冇好消息?

cankan

Rank: 5Rank: 5


4411
1593#
發表於 08-11-24 12:08 |只看該作者
cankan,
恭喜晒你呀! 以KELLY既主動性格, 我都預計真光會收KELLY的了!

ANSON, NO GOOD NEWS AGAIN!

原帖由 CanKan 於 08-11-24 12:04 發表
十月媽咪:

真光收左亞女啦!星期三去註冊;至於自行派位,因為唔記得帶個編號返公司,要今晚返屋企睇至知。

你咩野環境呀?有冇好消息?

cankan ...

Rank: 4


850
1594#
發表於 08-11-24 15:21 |只看該作者
原帖由 十月媽咪 於 08-11-24 12:08 發表
cankan,
恭喜晒你呀! 以KELLY既主動性格, 我都預計真光會收KELLY的了!

ANSON, NO GOOD NEWS AGAIN!


唔緊要...我地一齊打氣.........

Rank: 5Rank: 5


4411
1595#
發表於 08-11-24 15:29 |只看該作者
悠媽,

謝謝安慰! 不過我同隻佬都9成9 confirm讀蘇小架喇, 不過之前留位全日班, 但100% confirm後, 會寫信申請轉番半日班! 咁日後, 阿女d課外活動, 絕大部份都可以keep住學喇!

原帖由 joeytcy 於 08-11-24 15:21 發表


唔緊要...我地一齊打氣.........

Rank: 4


850
1596#
發表於 08-11-24 22:56 |只看該作者
原帖由 CanKan 於 08-11-24 12:04 發表
十月媽咪:

真光收左亞女啦!星期三去註冊;至於自行派位,因為唔記得帶個編號返公司,要今晚返屋企睇至知。

你咩野環境呀?有冇好消息?

cankan ...


cankan,
最近我睇番D舊相...其中有一張係初初係酒樓認識你地而影..我想SEND番比你...不過我唔知道發放訊息係邊度可以attach D相....

JOEY

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11781
1597#
發表於 08-11-24 23:27 |只看該作者
十月媽咪,

請問蘇小有冇話全日好d定上午班好d 架?

原帖由 十月媽咪 於 08-11-24 15:29 發表
悠媽,

謝謝安慰! 不過我同隻佬都9成9 confirm讀蘇小架喇, 不過之前留位全日班, 但100% confirm後, 會寫信申請轉番半日班! 咁日後, 阿女d課外活動, 絕大部份都可以keep住學喇!

...

Rank: 5Rank: 5


4411
1598#
發表於 08-11-25 12:20 |只看該作者
唉...呢個問題, 我都好想知, 所以我而家仲四出問緊人!

原帖由 mimi1102 於 08-11-24 23:27 發表
十月媽咪,

請問蘇小有冇話全日好d定上午班好d 架?

Rank: 4


605
1599#
發表於 08-11-25 17:30 |只看該作者
十月媽咪:

唔駛唔開心,起碼重有蘇小依個安全網,其實蘇小都唔差,派位亦派得唔錯添!

cankan

Rank: 4


605
1600#
發表於 08-11-25 17:32 |只看該作者
曾經有個媽咪同我講過,佢話全日好過半日,係指學生操行方面,至於係唔係我就唔太清楚啦!

cankan
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖