- 在線時間
- 6 小時
- 最後登錄
- 08-4-1
- 國民生產力
- 6
- 附加生產力
- 1
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-9-25
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 547
- 主題
- 8
- 精華
- 0
- 積分
- 554
- UID
- 58497

|
Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀
yoballma,
我知你有好多原因才轉校, 不過問下yo yo先, 諗多一陣...唔會好曬時間架.
大埔都有循道衛理小學架...  yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,
仲咩要轉校呀?????
讀得唔好呀?????
點解要搬家呀???
露絲,Matthew 媽咪, nonowong,
其實而家住緊個度唔係我架,係我姑奶架, 我想有一間自己嘅屋, 最主要係我搬去大埔, 我兩個家姐都係個度住, 佢地兩個都冇做野, 可以幫我湊d女, 到時我連個工人都唔駛要, 將d錢要黎供樓都夠, 嘩 ! 每個月人工 $3400 + 外傭稅 $400,
仲要養埋佢, 同埋而家個新工人都唔係好掂, 湊唔掂我d小朋友, 屋企又搞唔掂, 成日冇記性, 又冇耐性, 冇愛心, 總之就冇樣掂, 真係激死你
長遠黎計,唯有搬屋就放心好多, 而家預備緊幫 yo yo 搵學校, 好多學校要到 5月 才可申請, 6月考試, 希望可以 pass 啦, 我唸住轉去 大埔 "聖公會阮鄭夢芹小學", 我家姐個仔都係呢度讀緊, 聽講呢間學校係大埔區都算 ok 架, 希望到時收yo yo 啦, 唔係就麻煩嘞. [/quote] |
|