關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 ??????
樓主: yoballma
go

?????? [複製鏈接]

Rank: 4


554
1581#
發表於 07-3-11 11:37 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

yoballma,
我知你有好多原因才轉校, 不過問下yo yo先, 諗多一陣...唔會好曬時間架.

大埔都有循道衛理小學架...
yoballma 寫道:
[quote]
露絲 寫道:
yoballma,
仲咩要轉校呀?????
讀得唔好呀?????
點解要搬家呀???



露絲,Matthew 媽咪, nonowong,
其實而家住緊個度唔係我架,係我姑奶架, 我想有一間自己嘅屋, 最主要係我搬去大埔, 我兩個家姐都係個度住, 佢地兩個都冇做野, 可以幫我湊d女, 到時我連個工人都唔駛要, 將d錢要黎供樓都夠, 嘩 ! 每個月人工 $3400 + 外傭稅 $400,
仲要養埋佢, 同埋而家個新工人都唔係好掂, 湊唔掂我d小朋友, 屋企又搞唔掂, 成日冇記性, 又冇耐性, 冇愛心, 總之就冇樣掂, 真係激死你   
長遠黎計,唯有搬屋就放心好多, 而家預備緊幫 yo yo 搵學校, 好多學校要到 5月 才可申請, 6月考試, 希望可以 pass 啦, 我唸住轉去 大埔 "聖公會阮鄭夢芹小學", 我家姐個仔都係呢度讀緊, 聽講呢間學校係大埔區都算 ok 架, 希望到時收yo yo 啦, 唔係就麻煩嘞.    [/quote]
露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


313
1582#
發表於 07-3-12 10:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


554
1583#
發表於 07-3-12 12:36 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

B珠Mummy,
小心身體呀!      星期五我見過子軒, 佢食野快咗, 對住我無禁怕羞啦~~~
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1584#
發表於 07-3-12 13:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


313
1585#
發表於 07-3-12 17:03 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露絲,

可能我時不時同佢提起你, 所以佢對你已經有親切感, 見到你時就無咁怕羞啦!
[quote]
露絲 寫道:
B珠Mummy,
小心身體呀!      星期五我見過子軒, 佢食野快

Rank: 4


588
1586#
發表於 07-3-13 16:04 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Rank: 4


588
1587#
發表於 07-3-13 16:09 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1588#
發表於 07-3-14 01:47 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露 絲 :-)

Rank: 3Rank: 3


304
1589#
發表於 07-3-14 17:51 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

^_^

Rank: 4


588
1590#
發表於 07-3-15 00:27 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1591#
發表於 07-3-15 00:53 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1592#
發表於 07-3-15 00:58 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 3Rank: 3


304
1593#
發表於 07-3-15 10:16 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
yoballma,

yo yo 甘叻女, 到時 interview 同考試冇問題既     屋企人 takecare 點都好過工人既, 而且又可以同表哥一齊番學, 放學, 做功課, 又真係好開心既    

尋日見到妳工人接 yo yo 放學, 唔見妳細女既    



Matthew_媽咪
係呀, 個細女係大埔姨媽到住幾日, 一來佢地鍾意湊佢, 同佢玩,二來我可以有幾日舒服吓, 因為放咗工返去湊住佢兩個真係幾累架, 個家姐做功課時, 個細妹又係到搞搞振, 夜晚sleep,個細妹又唔肯 sleep, 我家姐得閒就會幫我湊細妹幾日架啦.   
^_^

Rank: 3Rank: 3


304
1594#
發表於 07-3-15 10:20 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪 寫道:
露絲 , yoballma, B珠 Mummy, 2000,

係喎, 妳地有冇試過咩 "晨早閱讀呀", Matthew 話呢排朝早番學早會個陣, 都要去晨早閱讀, 係有 d 六年級哥哥姐姐同佢地一齊讀英文課本喎, 而 1B 班有 3 個人, 唔知係咪 Matthew 有咩特別問題         


Matthew_媽咪
我冇聽 yo yo 講過喎    今晚問吓佢先.
唔駛咁緊張, 可能係佢地輪住黎嘅呢, 今日呢3個, 可能下次到其他同學呢.   
^_^

Rank: 4


554
1595#
發表於 07-3-16 00:14 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露 絲 :-)

Rank: 4


554
1596#
發表於 07-3-16 00:24 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

露 絲 :-)

Rank: 4


588
1597#
發表於 07-3-16 00:34 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


554
1598#
發表於 07-3-16 16:49 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

Matthew_媽咪,
係呀!   在頌安球場呀~~~   8:00am左右
星期日見呀~~
Matthew_媽咪 寫道:
露絲 ,

係呢, 今個禮拜日 Matthew 係咪可以去同 Nicky 一齊踢球呀 , 阿仔問左我好多次喇 !    
露 絲 :-)

Rank: 4


588
1599#
發表於 07-3-16 17:31 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del

Rank: 4


588
1600#
發表於 07-3-16 17:32 |只看該作者

Re: 有冇小朋友謮緊馬鞍山循道衛理小學呀

del
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖