註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 14:50 發表 多左O甘多公仔 , 唔識用添. 午安呀, O甘多位靚媽
返回頂部
子爵府
原文章由 多利是 於 08-2-20 14:52 發表 when : after noon to after dinner, 好嗎?? maybe after dinner 可以再打多陣, 看情況 where : maybe 我 home, hoganma home or 雀會, or 你 home??
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:44 發表 9成9係LA, 我想去拜四面佛ma
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 14:55 發表 幾號出發???
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 14:57 發表 26/3 or 27/3
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 14:53 發表 龍媽: 你的沐浴露我明日終於都可以取比你啦.
原文章由 come爸嘩 於 08-2-20 15:00 發表 去幾多日呀?? 係咪而家要搵定package???
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 15:03 發表 cc美人, 下星期五係妳大日子喎. 恭喜啊~~
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 15:04 發表 搵左機票沒呀 ? 個期都好多人出外...... 去馬拉 ?
原文章由 龍舌蘭 於 08-2-20 15:01 發表 有得沖個靚涼啦 妳明天中午出來會不會好趕呀?妳來飲茶先好喎. 唔洗特登拎啦, 妳邊日出APM我收工等妳好D.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-20 15:05 發表 lan lan, 你真好記性, 我仲未知著muk衫, 同埋諗住放pm算la.
原文章由 hoganmama 於 08-2-20 15:05 發表 未book ar, 去bkk
大宅
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-20 15:09 發表 1/3果日, 唔好打咁夜, 可唔可以dinner前完場?因為2/3我要去做姊妹, 要早睡早起 15/3, 打幾夜, 我都陪打 ...