關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 46
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 46 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1581#
發表於 08-1-25 11:58 |只看該作者
你見到我之後會失望啦因為.........我個樣一d都唔salt wet架


原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:41 發表
諗起今晚都好開心呀!可以見吓呀頭,多多,hoganma, cy, love love等的靚靚真貌啦!好期待呀!

Rank: 6Rank: 6


8125
1582#
發表於 08-1-25 11:58 |只看該作者
cy

too bad.... :cry: :cry: 你今晚盡情呻啦.. :idea: :idea:

原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:51 AM 發表
各位雀友, 有個壞消息你知

Rank: 6Rank: 6


6601
1583#
發表於 08-1-25 11:59 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:52 發表
thanks,我仲諗住過左年先係下學期tim

唔係呀!下星期呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1584#
發表於 08-1-25 12:00 |只看該作者
好,你盡情講啦:cry: :cry:


原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:49 發表

:cry: :cry::cry: :cry: :cry:

你地今晚一定要俾時間聽我呻, 我真係眼淚在心裡流緊

Rank: 6Rank: 6


6601
1585#
發表於 08-1-25 12:00 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:58 發表
你見到我之後會失望啦因為.........我個樣一d都唔salt wet架

你講呀!

Rank: 5Rank: 5


2967
1586#
發表於 08-1-25 12:02 |只看該作者
個nurse 應該做咗好多年, 佢聽電話係non-stop ga, 所以聽到 lor.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:56 發表

佢個nurse有講話今日可懾時間,但我‘唔方便’,佢即刻話咁你方便先book喎(個nurse都幾唔好聲氣)
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1587#
發表於 08-1-25 12:03 |只看該作者
Love,我哋揾到觀塘中華有啦, 唔該晒.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:55 發表
教科書要去專賣教科書既書局先有的,我知沙田有不過唔知名&地扯

Rank: 6Rank: 6


8125
1588#
發表於 08-1-25 12:04 |只看該作者
我個樣好.....嚇人...架

原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:46 AM 發表

你講邊樹嚇親我先,係咪‘巨峰提子’呀?

Rank: 6Rank: 6


6601
1589#
發表於 08-1-25 12:05 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 12:02 發表
個nurse 應該做咗好多年, 佢聽電話係non-stop ga, 所以聽到 lor.

唔怪得啦!

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1590#
發表於 08-1-25 12:05 |只看該作者
我已打左去觀塘中華, 佢地幫我 keep 起左, 今晚去買.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:55 發表
教科書要去專賣教科書既書局先有的,我知沙田有不過唔知名&地扯

Rank: 8Rank: 8


17382
1591#
發表於 08-1-25 12:05 |只看該作者
你知我幾8掛架啦,我送囡返學等校車期間成日同d媽咪傾計,早前考完試傾開成績時果位媽咪講話佢仔今年’程分’,佢問班主任亞仔呢個分數band幾?可否讀到聖言?班主任話佢知要讀聖言就要科科合格就得啦 女仔如撰聖保綠我諗都係咁上下呱


原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:52 發表

我都係咁諗。

合格可讀聖言 ,咁女仔呢 ?如果合格係band1 ,咁佢地D卷實好深啦!我諗到高年級想合格都難(聽聞80幾分已經好top)
其實我發覺女女D分俾P.1係全面下跌呀! ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1592#
發表於 08-1-25 12:05 |只看該作者
唉! 今日full day都要對住xxxx :;pppp:

Rank: 6Rank: 6


6601
1593#
發表於 08-1-25 12:06 |只看該作者
原文章由 多利是 於 08-1-25 12:04 發表
我個樣好.....嚇人...架

鬼信你呀!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1594#
發表於 08-1-25 12:06 |只看該作者
cy: 做乜今日咁慶呀?????:cry:

Rank: 8Rank: 8


17382
1595#
發表於 08-1-25 12:07 |只看該作者
學校真係咩都快個人


原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:59 發表

唔係呀!下星期呀!

Rank: 8Rank: 8


17382
1596#
發表於 08-1-25 12:08 |只看該作者
今晚你就知


原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:00 發表

你講呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1597#
發表於 08-1-25 12:08 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:05 發表
你知我幾8掛架啦,我送囡返學等校車期間成日同d媽咪傾計,早前考完試傾開成績時果位媽咪講話佢仔今年’程分’,佢問班主任亞仔呢個分數band幾?可否讀到聖言?班主任話佢知要讀聖言就要科科合格就得啦 女仔如撰聖保綠我諗都 ...

咁我都唔駛諗St Paul啦!

Rank: 5Rank: 5


2967
1598#
發表於 08-1-25 12:08 |只看該作者
多, 我個壞消息係, 我打算今晚打麻雀做winner
原文章由 多利是 於 08-1-25 11:58 發表
cy

too bad.... :cry: :cry: 你今晚盡情呻啦.. :idea: :idea:
Be Happy Everyday

Rank: 8Rank: 8


17382
1599#
發表於 08-1-25 12:08 |只看該作者
官塘都有咁官塘就腳好多


原文章由 雪文 於 08-1-25 12:03 發表
Love,我哋揾到觀塘中華有啦, 唔該晒.

Rank: 8Rank: 8


17382
1600#
發表於 08-1-25 12:12 |只看該作者
唔好灰心住,要灰心都係我先啦我都未灰得晒住:( :(
仲有時間追


原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:08 發表

咁我都唔駛諗St Paul啦!
‹ 上一主題|下一主題