註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:41 發表 諗起今晚都好開心呀!可以見吓呀頭,多多,hoganma, cy, love love等的靚靚真貌啦!好期待呀!
返回頂部
男爵府
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:51 AM 發表 各位雀友, 有個壞消息你知
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:52 發表 thanks,我仲諗住過左年先係下學期tim
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 11:49 發表 :cry: :cry::cry: :cry: :cry: 你地今晚一定要俾時間聽我呻, 我真係眼淚在心裡流緊
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:58 發表 你見到我之後會失望啦因為.........我個樣一d都唔salt wet架
大宅
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:56 發表 佢個nurse有講話今日可懾時間,但我‘唔方便’,佢即刻話咁你方便先book喎(個nurse都幾唔好聲氣)
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 11:55 發表 教科書要去專賣教科書既書局先有的,我知沙田有不過唔知名&地扯
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:46 AM 發表 你講邊樹嚇親我先,係咪‘巨峰提子’呀?
原文章由 cyclmama 於 08-1-25 12:02 發表 個nurse 應該做咗好多年, 佢聽電話係non-stop ga, 所以聽到 lor.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:52 發表 我都係咁諗。 合格可讀聖言 ,咁女仔呢 ?如果合格係band1 ,咁佢地D卷實好深啦!我諗到高年級想合格都難(聽聞80幾分已經好top) 其實我發覺女女D分俾P.1係全面下跌呀! ...
原文章由 多利是 於 08-1-25 12:04 發表 我個樣好.....嚇人...架
原文章由 KY2004 於 08-1-25 11:59 發表 唔係呀!下星期呀!
原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:00 發表 你講呀!
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-25 12:05 發表 你知我幾8掛架啦,我送囡返學等校車期間成日同d媽咪傾計,早前考完試傾開成績時果位媽咪講話佢仔今年’程分’,佢問班主任亞仔呢個分數band幾?可否讀到聖言?班主任話佢知要讀聖言就要科科合格就得啦 女仔如撰聖保綠我諗都 ...
原文章由 多利是 於 08-1-25 11:58 發表 cy too bad.... :cry: :cry: 你今晚盡情呻啦.. :idea: :idea:
原文章由 雪文 於 08-1-25 12:03 發表 Love,我哋揾到觀塘中華有啦, 唔該晒.
原文章由 KY2004 於 08-1-25 12:08 發表 咁我都唔駛諗St Paul啦!