關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 43
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 43 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1581#
發表於 08-1-7 11:57 |只看該作者
me too一次ja 我覺得去日本要落雪時去先正

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:48 發表
我只去過1次日本, 就係1x年前, 一直都唔捨得再去, 太貴

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1582#
發表於 08-1-7 11:57 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:51 發表
上次你地話一個人有3個額,咁我3個人就有9個額,if你同ky一人一個就無問題的,咁我餘下7個應該夠用

LOVE: THANK, 肚臍袋無限制架.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1583#
發表於 08-1-7 11:59 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:55 發表

好易殘!! 咁咪唔好囉!
我都諗緊呢個Guccx!你點睇呢?
http://images.gucci.com/images/categories/200710/360img12/193603_FCIEG_9072_360_360img12.jpg

http://images.gucci.com/images/categories/200710/360im ...

KY: 你好多心喎

Rank: 6Rank: 6


6601
1584#
發表於 08-1-7 12:00 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:54 發表
矮但肥唔肥先? 我睇你張相就面尖尖唔肥la, 如果唔高又唔太肥, 用speedy30可能太大gar, 你都係去shop試試好d

我去shop試speedy25, 我d fd即係嘩晒, 話顯得個bag好細個wor

深啡布係靚gar, 不過又係好快會殘lor
...

我fat 架!不過25平D,都係25lu,個花就either啡格or個深黑,再諗吓先!但點易殘呀?同埋點擺塊硬板係底呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1585#
發表於 08-1-7 12:00 |只看該作者
係ar, 租樓ar, 而家太din la, 咁貴買唔起

我同老公尋日再傾, 佢都係想賣, 我就其實30%想lor, 不過遲d都照放睇下點lor
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:55 發表
日本---我都好LIKE.

HOGANMA: 如果你真係賣樓, 到時租樓????

Rank: 8Rank: 8


17382
1586#
發表於 08-1-7 12:00 |只看該作者
明白,thanks,到時實大把人攪啦c6班fd


原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:56 發表
88折係要去扣埋tax wor, 唔扣係同hk一樣gar

Rank: 8Rank: 8


17382
1587#
發表於 08-1-7 12:01 |只看該作者
oic,咁無問題啦


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:57 發表

LOVE: THANK, 肚臍袋無限制架.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1588#
發表於 08-1-7 12:02 |只看該作者
當年我第一次去旅行, 第一次睇雪, 好興奮, 我去左7日, 影左1x同菲林, 返黎晒相晒到窮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:57 發表
me too一次ja 我覺得去日本要落雪時去先正

Rank: 6Rank: 6


6601
1589#
發表於 08-1-7 12:02 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:59 發表

KY: 你好多心喎

come come:

係多心D,但好貴嘛(對我來說),要諗清楚買邊個款先! 你俾D comment丫?邊個好呀?如LV speedy25,邊個花好D呢?monogram個花,唔consider啦,因唔鍾意條帶變honey色.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1590#
發表於 08-1-7 12:03 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:57 發表
me too一次ja 我覺得去日本要落雪時去先正

我果年去時去撞正落小雪, 個個都好興奮.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1591#
發表於 08-1-7 12:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:00 發表
係ar, 租樓ar, 而家太din la, 咁貴買唔起

我同老公尋日再傾, 佢都係想賣, 我就其實30%想lor, 不過遲d都照放睇下點lor

係呀, 果日飲茶時聽FUNFUN講, 租樓唔係太貴.

Rank: 6Rank: 6


6601
1592#
發表於 08-1-7 12:06 |只看該作者
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:00 發表
係ar, 租樓ar, 而家太din la, 咁貴買唔起

我同老公尋日再傾, 佢都係想賣, 我就其實30%想lor, 不過遲d都照放睇下點lor

咁放都無妨丫!話唔定個價好掂呢!

Rank: 8Rank: 8


17382
1593#
發表於 08-1-7 12:06 |只看該作者
照出盤先囉又唔洗$,不過要預左地產電話會好多囉

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:00 發表
係ar, 租樓ar, 而家太din la, 咁貴買唔起

我同老公尋日再傾, 佢都係想賣, 我就其實30%想lor, 不過遲d都照放睇下點lor

Rank: 6Rank: 6


8125
1594#
發表於 08-1-7 12:07 |只看該作者
3日?? 傷口都未拆得線啦!  我第一胎住左10日, 第二胎住7日...不過今時唔同往日啦...太多大6人走落來生..好彩我己攪掂晒..唔需要呢種服務JE..

原文章由 雪文 於 08-1-7 09:57 AM 發表
我知. 不過見佢開刀咁辛苦, 無家人係到, 仲要親自照顧個B, 會好辛苦.

而家開刀只俾住3日就叫出院啦, 真係床位緊張.  佢今日個陪月都返工啦, 做到年三十晚剛好一個月, 大家都好.

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1595#
發表於 08-1-7 12:09 |只看該作者
我舊年去都有一日有雪,係個唔知咩野湖果度一去到落左一陣啦,不過好細好細...雪粉...好過無

原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:02 發表
當年我第一次去旅行, 第一次睇雪, 好興奮, 我去左7日, 影左1x同菲林, 返黎晒相晒到窮

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1596#
發表於 08-1-7 12:10 |只看該作者
我就係怕呢d lor

我想問如果係放, 我係咪要親自去地產同佢講我放盤gar?
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:06 發表
照出盤先囉又唔洗$,不過要預左地產電話會好多囉

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1597#
發表於 08-1-7 12:10 |只看該作者
睇到, 第三次果幕.
(另外第二幕果次睇到 Tony 既弟弟添 ) 所以都真的好似打x軍
原文章由 雪文 於 08-1-7 11:12 發表


funfun,色戒, 你有無睇到旦旦呀 ?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11253
1598#
發表於 08-1-7 12:10 |只看該作者
而家係咁gar la, 順產2 日添咋
原文章由 多利是 於 08-1-7 12:07 發表
3日?? 傷口都未拆得線啦!  我第一胎住左10日, 第二胎住7日...不過今時唔同往日啦...太多大6人走落來生..好彩我己攪掂晒..唔需要呢種服務JE..

...

Rank: 8Rank: 8


17382
1599#
發表於 08-1-7 12:10 |只看該作者
都好呀


原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 12:03 發表

我果年去時去撞正落小雪, 個個都好興奮.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1600#
發表於 08-1-7 12:11 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:01 發表
oic,咁無問題啦

你遲 D PM個E-MAIL比我, 我想SEND張相比你睇呀.
‹ 上一主題|下一主題