註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:48 發表 我只去過1次日本, 就係1x年前, 一直都唔捨得再去, 太貴
返回頂部
珍珠宮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:51 發表 上次你地話一個人有3個額,咁我3個人就有9個額,if你同ky一人一個就無問題的,咁我餘下7個應該夠用
原文章由 KY2004 於 08-1-7 11:55 發表 好易殘!! 咁咪唔好囉! 我都諗緊呢個Guccx!你點睇呢? http://images.gucci.com/images/categories/200710/360img12/193603_FCIEG_9072_360_360img12.jpg http://images.gucci.com/images/categories/200710/360im ...
男爵府
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:54 發表 矮但肥唔肥先? 我睇你張相就面尖尖唔肥la, 如果唔高又唔太肥, 用speedy30可能太大gar, 你都係去shop試試好d 我去shop試speedy25, 我d fd即係嘩晒, 話顯得個bag好細個wor 深啡布係靚gar, 不過又係好快會殘lor ...
子爵府
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:55 發表 日本---我都好LIKE. HOGANMA: 如果你真係賣樓, 到時租樓????
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 11:56 發表 88折係要去扣埋tax wor, 唔扣係同hk一樣gar
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:57 發表 LOVE: THANK, 肚臍袋無限制架.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 11:57 發表 me too一次ja 我覺得去日本要落雪時去先正
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 11:59 發表 KY: 你好多心喎
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:00 發表 係ar, 租樓ar, 而家太din la, 咁貴買唔起 我同老公尋日再傾, 佢都係想賣, 我就其實30%想lor, 不過遲d都照放睇下點lor
原文章由 雪文 於 08-1-7 09:57 AM 發表 我知. 不過見佢開刀咁辛苦, 無家人係到, 仲要親自照顧個B, 會好辛苦. 而家開刀只俾住3日就叫出院啦, 真係床位緊張. 佢今日個陪月都返工啦, 做到年三十晚剛好一個月, 大家都好. ...
原文章由 hoganmama 於 08-1-7 12:02 發表 當年我第一次去旅行, 第一次睇雪, 好興奮, 我去左7日, 影左1x同菲林, 返黎晒相晒到窮
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:06 發表 照出盤先囉又唔洗$,不過要預左地產電話會好多囉
原文章由 雪文 於 08-1-7 11:12 發表 funfun,色戒, 你有無睇到旦旦呀 ?
原文章由 多利是 於 08-1-7 12:07 發表 3日?? 傷口都未拆得線啦! 我第一胎住左10日, 第二胎住7日...不過今時唔同往日啦...太多大6人走落來生..好彩我己攪掂晒..唔需要呢種服務JE.. ...
原文章由 come爸嘩 於 08-1-7 12:03 發表 我果年去時去撞正落小雪, 個個都好興奮.
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-7 12:01 發表 oic,咁無問題啦