關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站-part 42
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站-part 42 [複製鏈接]

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1581#
發表於 07-12-19 14:25 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 14:23 發表
今日派咗糧單, 上個月好少ot, 得番好少糧, c6又未有嘢做, 到過年時都唔知點算:cry: :cry: :cry:

ot有$$咁好嘅!
少有少用, 多有多駛, 希望你老公果度快d追得返啦, 係架, 一到新年就多錢要駛:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1582#
發表於 07-12-19 14:26 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:25 發表
我媽昨日話咗啦, 佢哋話25, 26要自己落手煲wor

如果係的話, 你就過去幫幫佢地啦!

Rank: 6Rank: 6


6601
1583#
發表於 07-12-19 14:26 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 14:23 發表
今日派咗糧單, 上個月好少ot, 得番好少糧, c6又未有嘢做, 到過年時都唔知點算:cry: :cry: :cry:

cy,

唔好太唔開心,比起我的situation,你好好啦!我呢個新年真係lonely and lonely,傷心+傷心....:cry: :cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1584#
發表於 07-12-19 14:28 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:25 發表

Tel: 8100 1182 ,妳話問neverfull MM咩$同邊樹有貨就OK。我問個係Saleya PM(細size, $7,600),有貨。咁我就.......衰左啦!

你幾時去取貨? 去邊間?
我就算買都係下個月嘅事, 要等下先

Rank: 5Rank: 5


2967
1585#
發表於 07-12-19 14:29 |只看該作者
佢外母都幾冇交帶wor
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:25 發表
我媽昨日話咗啦, 佢哋話25, 26要自己落手煲wor
Be Happy Everyday

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1586#
發表於 07-12-19 14:29 |只看該作者
我今日又無得出街啦,我仔打電話來話佢又嘔呀

[

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1587#
發表於 07-12-19 14:30 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:26 發表

cy,

唔好太唔開心,比起我的situation,你好好啦!我呢個新年真係lonely and lonely,傷心+傷心....:cry: :cry:


ky: 新嘅一年亦都 = 係你新嘅開始, 前面仲有好多好人好事等緊你呢?!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1588#
發表於 07-12-19 14:33 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:29 發表
我今日又無得出街啦,我仔打電話來話佢又嘔呀

[

你仔係咪食錯野???

Rank: 5Rank: 5


2967
1589#
發表於 07-12-19 14:34 |只看該作者
ky, thanks.

都係果句, 你睇我好時, 我睇你好.

係你地度學咗好多嘢, 睇化咗lu, 我新年都唔會周圍去,通常留係屋企, if你悶, 可以揾我wor.

原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:26 發表

cy,

唔好太唔開心,比起我的situation,你好好啦!我呢個新年真係lonely and lonely,傷心+傷心....:cry: :cry:
Be Happy Everyday

Rank: 5Rank: 5


2967
1590#
發表於 07-12-19 14:34 |只看該作者
係咪泠到個肚
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:29 發表
我今日又無得出街啦,我仔打電話來話佢又嘔呀

[
Be Happy Everyday

Rank: 6Rank: 6


6601
1591#
發表於 07-12-19 14:38 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:28 發表

你幾時去取貨? 去邊間?
我就算買都係下個月嘅事, 要等下先

我問左嗟!不過因心情真係太差,應該都會呢幾日買第1個LV來錫自己!:cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1592#
發表於 07-12-19 14:39 |只看該作者
原文章由 cyclmama 於 07-12-19 14:34 發表
ky, thanks.

都係果句, 你睇我好時, 我睇你好.

係你地度學咗好多嘢, 睇化咗lu, 我新年都唔會周圍去,通常留係屋企, if你悶, 可以揾我wor.

...

驚阻住你地呀!

Rank: 6Rank: 6


6601
1593#
發表於 07-12-19 14:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:30 發表


ky: 新嘅一年亦都 = 係你新嘅開始, 前面仲有好多好人好事等緊你呢?!

come come:

Thx!希望真的係啦!:cry:

Rank: 6Rank: 6


6601
1594#
發表於 07-12-19 14:42 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:29 發表
我今日又無得出街啦,我仔打電話來話佢又嘔呀

[

雪雪:

希望你仔仔冇事!

Rank: 6Rank: 6


8125
1595#
發表於 07-12-19 14:43 |只看該作者


if 1月中預產期, 而家要整啦~

你呢個大姑9又幾好wor..幫佢整埋, if 係我細佬隻大6女人, 我彩佢都傻 :tongue: :tongue:

不過傳統說法, 呢d野係99做既~   我99整呢樣野好叻架...佢久唔久都會自己整下架~

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1596#
發表於 07-12-19 14:44 |只看該作者
唔係呀, 我諗佢同我一樣, 有風入咗腸胃.  或者感冒未清, 又再來料:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-12-19 14:33 發表

你仔係咪食錯野???

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1597#
發表於 07-12-19 14:44 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:38 發表

我問左嗟!不過因心情真係太差,應該都會呢幾日買第1個LV來錫自己!:cry:

你會去邊間取袋?
買下野個人都開心d架.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1598#
發表於 07-12-19 14:46 |只看該作者
原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:39 發表

come come:

Thx!希望真的係啦!:cry:

一定會係真的.
新年我都放好多日, 到時你都來搵我啦, 大家街坊街理嘛, 可以約埋cy飲茶

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1599#
發表於 07-12-19 14:47 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-12-19 14:44 發表
唔係呀, 我諗佢同我一樣, 有風入咗腸胃.  或者感冒未清, 又再來料:cry:

或者你今晚煮d粥比佢食下!:cry:

Rank: 5Rank: 5


2967
1600#
發表於 07-12-19 14:49 |只看該作者
阻muk鬼吖.

舊年我直頭冇返99度tim, 通常初一去姑姐屋企團拜,其他日子,
我係屋企咪又係 .

原文章由 KY2004 於 07-12-19 14:39 發表

驚阻住你地呀!
Be Happy Everyday
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖