註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:08 硐表 我是指由tko去學校果段校車 。
返回頂部
男爵府
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:16 硐表 love: 我公司咪同你公司一樣, 成日死氣沉沉咁, 我老細上2個月已經無出糧比自己架啦.....:-|
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:19 硐表 波
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:20 硐表 有得出外散下心, 應該高興至係架嘛!!!!
大宅
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:14 硐表 都唔知公司幾時執粒:-| 如果真係執粒都仲好d ma起碼真係可以認真地諗轉第2份工 or湊囡嗎 e+都唔知點睇公司就c就c又c唔去咁,所以無咩心情囉,加上c6話12月去上海果度更改左係22-28共7日又話訂曬機票 我又係尋晚先知, 唉...我又點請 ...
原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:24 硐表 radio 播緊 Eason 首 '傷信' 好正
珍珠宮
原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:27 硐表 你嘅心情我好明白,我公司都吾好得你幾多,成公司都系得3個人做嘢(實際), 有4個坐多個做。早排好得閒老細即 cut 左 1 個。e+得2個人做, 另外果個e+做到 c 口 c 面。我明天請假我都未講, 明天咋病半日,唸住去完即刻要返公 ...
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:30 硐表 中外運結果 我全家無人中 http://www.iporesults.hkex.com.hk/listedco/listconews/sehk/20071122/LTN20071122003_C.htm
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:18 硐表 雪文: 我地明天搭乜野車北上呀?
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:29 硐表 love, katiekma: 我地三個同病相憐:cry:
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:10 硐表 funfun,我老公叫你睇開D啦, 下次捧萬聯
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:35 硐表 係啦:cry: :cry: :cry: 睇落好似好正咁唔洗點做有糧出 不過成日心驚驚唔知幾時無得做呢~~~睇唔到將來囉
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:32 硐表 睇落都仲好過我小小起碼叫做有野做先啦,我真係一日做1個小時多dd ja之後就坐到收工囉你話c唔c啦 係啦公司環境唔好我就唔知點開口話請假 只好咋病囉我都唔想架呀老板 ...
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:38 硐表 你講出晒我嘅心聲呀.:-| :-| :-|
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:36 硐表 MTR轉火車嘛. 我不是約咗你九龍塘等咩, 6點半.