關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 38
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 38 [複製鏈接]

Rank: 8Rank: 8


17382
1581#
發表於 07-11-22 10:21 |只看該作者
sorry我會錯意


原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:08 硐表
我是指由tko去學校果段校車


Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1582#
發表於 07-11-22 10:24 |只看該作者
radio 播緊 Eason 首 '傷信'  好正

Rank: 8Rank: 8


17382
1583#
發表於 07-11-22 10:25 |只看該作者
我諗我公司衰d啦一樣都係死氣沉沉仲欠人/廠好多錢呢 係伙記無欠ja都叫做個個月有糧出:cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:16 硐表

love: 我公司咪同你公司一樣, 成日死氣沉沉咁, 我老細上2個月已經無出糧比自己架啦.....:-|

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


9393
1584#
發表於 07-11-22 10:26 |只看該作者
yes, 歐洲國家盃
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:19 硐表

Rank: 8Rank: 8


17382
1585#
發表於 07-11-22 10:27 |只看該作者
可能去上海都唔洗同公司請假啦因為放長假,以後都唔洗返呢

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:20 硐表

有得出外散下心, 應該高興至係架嘛!!!!

Rank: 5Rank: 5


2065
1586#
發表於 07-11-22 10:27 |只看該作者
你嘅心情我好明白,我公司都吾好得你幾多,成公司都系得3個人做嘢(實際), 有4個坐多個做。早排好得閒老細即 cut 左 1 個。e+得2個人做, 另外果個e+做到 c 口 c 面。我明天請假我都未講, 明天咋病半日,唸住去完即刻要返公司繼續做嘢。

原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:14 硐表
都唔知公司幾時執粒:-| 如果真係執粒都仲好d ma起碼真係可以認真地諗轉第2份工 or湊囡嗎 e+都唔知點睇公司就c就c又c唔去咁,所以無咩心情囉,加上c6話12月去上海果度更改左係22-28共7日又話訂曬機票 我又係尋晚先知, 唉...我又點請 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1587#
發表於 07-11-22 10:28 |只看該作者
我無咩機會聽,公司又無得聽


原文章由 funbabyhk 於 07-11-22 10:24 硐表
radio 播緊 Eason 首 '傷信'  好正

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1588#
發表於 07-11-22 10:29 |只看該作者
原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:27 硐表
你嘅心情我好明白,我公司都吾好得你幾多,成公司都系得3個人做嘢(實際), 有4個坐多個做。早排好得閒老細即 cut 左 1 個。e+得2個人做, 另外果個e+做到 c 口 c 面。我明天請假我都未講, 明天咋病半日,唸住去完即刻要返公 ...

love, katiekma: 我地三個同病相憐:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1589#
發表於 07-11-22 10:30 |只看該作者
中外運結果
我全家無人中

http://www.iporesults.hkex.com.hk/listedco/listconews/sehk/20071122/LTN20071122003_C.htm

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1590#
發表於 07-11-22 10:31 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:30 硐表
中外運結果
我全家無人中

http://www.iporesults.hkex.com.hk/listedco/listconews/sehk/20071122/LTN20071122003_C.htm

lee個我無抽到, hoganma好似有.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1591#
發表於 07-11-22 10:32 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:18 硐表

雪文: 我地明天搭乜野車北上呀?

雪文: look look

Rank: 8Rank: 8


17382
1592#
發表於 07-11-22 10:32 |只看該作者
睇落都仲好過我小小起碼叫做有野做先啦,我真係一日做1個小時多dd ja之後就坐到收工囉你話c唔c啦


係啦公司環境唔好我就唔知點開口話請假 只好咋病囉我都唔想架呀老板


原文章由 katiekma 於 07-11-22 10:27 硐表
你嘅心情我好明白,我公司都吾好得你幾多,成公司都系得3個人做嘢(實際), 有4個坐多個做。早排好得閒老細即 cut 左 1 個。e+得2個人做, 另外果個e+做到 c 口 c 面。我明天請假我都未講, 明天咋病半日,唸住去完即刻要返公 ...

Rank: 8Rank: 8


17382
1593#
發表於 07-11-22 10:35 |只看該作者
係啦:cry: :cry: :cry: 睇落好似好正咁唔洗點做有糧出 不過成日心驚驚唔知幾時無得做呢~~~睇唔到將來囉   


原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:29 硐表

love, katiekma: 我地三個同病相憐:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1594#
發表於 07-11-22 10:36 |只看該作者
MTR轉火車嘛. 我不是約咗你九龍塘等咩, 6點半.

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:18 硐表

雪文: 我地明天搭乜野車北上呀?

Rank: 6Rank: 6


8953
1595#
發表於 07-11-22 10:37 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:10 硐表
funfun,我老公叫你睇開D啦, 下次捧萬聯

晨早俾妳笑死... 講緊國家杯, 妳去捧曼聯.

輸俾克羅地亞, 真係冇鬼用, 個龍門死的呀!!!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1596#
發表於 07-11-22 10:37 |只看該作者
仲有個becky

原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:29 硐表

love, katiekma: 我地三個同病相憐:cry:

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1597#
發表於 07-11-22 10:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:35 硐表
係啦:cry: :cry: :cry: 睇落好似好正咁唔洗點做有糧出 不過成日心驚驚唔知幾時無得做呢~~~睇唔到將來囉   

你講出晒我嘅心聲呀.:-| :-| :-|

Rank: 6Rank: 6


8953
1598#
發表於 07-11-22 10:38 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-22 10:32 硐表
睇落都仲好過我小小起碼叫做有野做先啦,我真係一日做1個小時多dd ja之後就坐到收工囉你話c唔c啦


係啦公司環境唔好我就唔知點開口話請假 只好咋病囉我都唔想架呀老板


...

要放假湊女得唔得?

Rank: 6Rank: 6


8953
1599#
發表於 07-11-22 10:39 |只看該作者
原文章由 come爸嘩 於 07-11-22 10:38 硐表

你講出晒我嘅心聲呀.:-| :-| :-|

我好妳地小小....
不過我老闆過年後可能有d動作... 所以...... 費事諗

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1600#
發表於 07-11-22 10:40 |只看該作者
原文章由 雪文 於 07-11-22 10:36 硐表
MTR轉火車嘛. 我不是約咗你九龍塘等咩, 6點半.

之前無講實....
咁6點半九龍塘邊度等? 月台???
‹ 上一主題|下一主題