註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
珍珠宮
返回頂部
大宅
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 12:46 硐表 http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1193740&extra=page%3D1 muk 都唔駛做就有咁多$.邊有咁so 呀
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:09 硐表 想請問下去韓國買乜野一定比香港平架???? 我老公表哥可能12月頭會去.
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 11:23 硐表 我比多左la
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:24 硐表 phoebecyl : 剛剛再睇返個POST, 你個朋友係咪SHORT架?!?!?! 佢知唔知封返1元比人係乜野意思???????
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 12:40 硐表 bk突然short 咗 ,我睇唔到new post
原文章由 雪文 於 07-11-7 12:58 硐表 大陸係俾一元加. 因要俾幾百包出去
原文章由 雪文 於 07-11-7 13:04 硐表 開餐先.
伯爵府
原文章由 katiekma 於 07-11-7 09:37 硐表 女女話打汶汶個男仔比老師調左去第度自己一個坐。
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:44 硐表 唔x係ar, 佢真係好x過份wor, 好老實, 比著我可能已經痴左線, 精神折磨
原文章由 hoganmama 於 07-11-7 09:46 硐表 比著我可能打爛左部電腦
原文章由 come爸嘩 於 07-11-7 12:05 硐表 今日又唔見LOVE同雪文嘅??? 佢地又走晒去MSN?????? 尋日用左一陣MSN, 真係有少許眼花!!!
原文章由 iloveyoub4 於 07-11-7 13:25 硐表 copy左d証據先
原文章由 龍舌蘭 於 07-11-7 12:40 硐表 剛剛睇完醫生返到屋企. 在屋企上bk又係唔多掂. 一入小學雜談就登出. 搞左幾次先入到來. 睇住你地講野先... 有機會先搭下咀...
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 13:35 硐表 做咗la. love,你未溫哂書呢, please call me CY.
原文章由 cyclmama 於 07-11-7 13:35 硐表 please call me CY.