關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小學雜談 油塘小學家長站 - part 35
樓主: 雪文
go

油塘小學家長站 - part 35 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1150
1581#
發表於 07-10-24 14:09 |只看該作者
hi irenec11
你住tko近那個地鐵站呀..咁你每天都親子送你仔返金麗嗎?金麗tko沒有校巴坐嗎?
原文章由 irenec11 於 07-10-24 13:32 硐表
既然佢地由開始都唔揾你商量,你都唔好咁勞氣la

Rank: 5Rank: 5


1150
1582#
發表於 07-10-24 14:12 |只看該作者
hi irenec11
想問你住tko近那個地鐵站呀...金麗有冇校巴到tko區我記得你好像親子送你仔返學的是嗎?
原文章由 irenec11 於 07-10-24 13:32 硐表
既然佢地由開始都唔揾你商量,你都唔好咁勞氣la

Rank: 8Rank: 8


17382
1583#
發表於 07-10-24 14:13 |只看該作者
遲d會扣我諗都係

原文章由 hoganmama 於 07-10-24 14:06 硐表
暫時未扣, 我都估遲d會扣lor, 因為老師會當唔清楚睇唔到就係錯gar la

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章


32443
1584#
發表於 07-10-24 14:19 |只看該作者
准備做煮婦的Love, 睇睇 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1176751&extra=page%3D1&page=1

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1585#
發表於 07-10-24 14:20 |只看該作者
今日我又

Rank: 8Rank: 8


17382
1586#
發表於 07-10-24 14:25 |只看該作者
$50煮2個人好易姐 只係我無時間煮囉:cry: :cry:
我早10年前 煮野ok架 e+反而差左好多啦


原文章由 雪文 於 07-10-24 14:19 硐表
准備做煮婦的Love, 睇睇 :

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1176751&extra=page%3D1&page=1

Rank: 8Rank: 8


17382
1587#
發表於 07-10-24 14:26 |只看該作者
我都係呀,尋晚真係想c呀:cry: :cry:

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 14:20 硐表
今日我又

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1588#
發表於 07-10-24 14:35 |只看該作者
尋晚你一個人同女女去醫院嗎??????????

原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:26 硐表
我都係呀,尋晚真係想c呀:cry: :cry:

Rank: 6Rank: 6


8953
1589#
發表於 07-10-24 14:45 |只看該作者
hi~~
雪雪: 妳爸同細佬真係過份啦... 家下d樓搶得o甘貴. 將西環租出去再租將軍澳都係好方法. 住一排穩定左先諗啦.  小朋友出世好多錢計唔到. 沒生過係諗唔到的, 人地點講都唔信...

love: 女女冇事就好啦. 係咪在學校食錯野呀? --午餐...

Rank: 5Rank: 5


1150
1590#
發表於 07-10-24 14:47 |只看該作者
裏面有個人話99比40元個工人包4大2細小朋友吃..好利害呀..真係唔明點買到..
我每日比100元工人去買菜都差不多買晒(只係買3大1細晚餐+我仔午餐+她早餐)...但又唔覺有咩好”食送”吃..我老公又唔吃魚..我又唔吃牛都唔明點解咁貴...
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:25 硐表
$50煮2個人好易姐 只係我無時間煮囉:cry: :cry:
我早10年前 煮野ok架 e+反而差左好多啦

Rank: 8Rank: 8


17382
1591#
發表於 07-10-24 14:48 |只看該作者
yes呀,c6做緊野我咪自己同亞囡去囉,本來諗住先返屋企放底書包既,但亞囡話好痛:cry: 我咪連書包都咩去醫院囉 校服又未換


原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 14:35 硐表
尋晚你一個人同女女去醫院嗎??????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1592#
發表於 07-10-24 14:51 |只看該作者
無事啦,我估可能佢偷食果時個櫃桶不清潔所以連d細菌一齊食落肚囉 我尋晚問左佢仲敢唔敢偷食,佢話唔敢啦


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 14:45 硐表
hi~~
雪雪: 妳爸同細佬真係過份啦... 家下d樓搶得o甘貴. 將西環租出去再租將軍澳都係好方法. 住一排穩定左先諗啦.  小朋友出世好多錢計唔到. 沒生過係諗唔到的, 人地點講都唔信...

love: 女女冇事就好啦. 係咪在學 ...

Rank: 6Rank: 6


8953
1593#
發表於 07-10-24 14:53 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 13:54 硐表
唉,開左學1個月零24日,收左3次電話,鑊鑊新鮮鑊鑊金
我都無曬符....真係要寫個服字

我覺得妳個班主任好好喎. 一個月可以改到幾多呀, 慢慢啦... 都係小動作多姐. 可唔可以提下佢, 成日O甘樣, 冇同學會中意, 冇人一齊玩喎.... (妳囡怕唔怕呢)

Rank: 8Rank: 8


17382
1594#
發表於 07-10-24 14:56 |只看該作者
打斧頭


原文章由 phoebecyl 於 07-10-24 14:47 硐表
裏面有個人話99比40元個工人包4大2細小朋友吃..好利害呀..真係唔明點買到..
我每日比100元工人去買菜都差不多買晒(只係買3大1細晚餐+我仔午餐+她早餐)...但又唔覺有咩好”食送”吃..我老公又唔吃魚..我又唔吃牛都唔明點解咁貴...
...

Rank: 8Rank: 8


17382
1595#
發表於 07-10-24 15:00 |只看該作者
我都覺班主任好好人,仲好有耐性呀 佢同我講既時候唔係用怪責既口吻,而係好耐心咁同我講想點去配合教好亞囡 冇同學會中意呢個問題呢...我諗亞囡唔會驚


原文章由 龍舌蘭 於 07-10-24 14:53 硐表

我覺得妳個班主任好好喎. 一個月可以改到幾多呀, 慢慢啦... 都係小動作多姐. 可唔可以提下佢, 成日O甘樣, 冇同學會中意, 冇人一齊玩喎.... (妳囡怕唔怕呢) ...

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1596#
發表於 07-10-24 15:02 |只看該作者
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:48 硐表
yes呀,c6做緊野我咪自己同亞囡去囉,本來諗住先返屋企放底書包既,但亞囡話好痛:cry: 我咪連書包都咩去醫院囉 校服又未換


...

真係辛苦你地啦.....

Rank: 4


679
1597#
發表於 07-10-24 15:02 |只看該作者
直頭係TKO Station,

有保母車,亞女個時有搭,不過service勁差 ,有一次亞女返完童軍,佢冇幫我車亞女返屋企,又唔打電話同我講,等到六點幾,老師打俾我,我先知,咁啱我62 99返咗大陸,好彩揾到個住係學校附近gei fd幫我.之後打俾個保母同佢投訴,佢要俾佢鬧返轉頭,又話唔滿意就唔好再搭 , e+ d 車費唔平ga,$600一個月

其實都唔只我一個投訴佢地d service,但係學校話有d家長讚佢地好,所以咪繼續用lor.

E+我朝早返工湊亞仔到油塘mtr62 湊返學.
原文章由 phoebecyl 於 07-10-24 14:12 硐表
hi irenec11
想問你住tko近那個地鐵站呀...金麗有冇校巴到tko區我記得你好像親子送你仔返學的是嗎?

Rank: 4


679
1598#
發表於 07-10-24 15:05 |只看該作者
d工人冇嘢叻,最叻就係打斧頭 and 講電話.
原文章由 iloveyoub4 於 07-10-24 14:56 硐表
打斧頭

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11


37230
1599#
發表於 07-10-24 15:07 |只看該作者
irenec: 咁你要幾點去到油塘呀????????????????

Rank: 8Rank: 8


17382
1600#
發表於 07-10-24 15:08 |只看該作者
:cry: :cry: 我尋晚立即訓著

原文章由 come爸嘩 於 07-10-24 15:02 硐表

真係辛苦你地啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖